#44

31 4 2
                                    


Svým okolím jsme nazýváni nerdi. To by mi nijak nevadilo, kdyby to celá dnešní společnost nebrala jako prostředek k urážení. Pro ně je slovo nerd synonymem ke slovu šprt, mimoň, exot. Je to někdo, kdo se vymyká stanoveným (a značně posunutým) společenským normám.  Někdo, kdo údajně není normální - ale co je vlastně už v dnešní době normální? Normální je prakticky všechno, co dřív normální nebylo, alespoň ne na veřejnosti. A my jsme jenom ti šprtský exoti, co ví všechno. My jsme ten terč posměchu, na kterým si někdo ventiluje svý pocity. Ale proč? Podle mně jsou nerdi skvělí - naprosto perfektně se orientují v tom, co je baví a zajímá, a velmi v oborech svých zájmů excelují, jsou velmi inteligentní (a někdo je může nazývat chodícími encyklopediemi), ačkoli mají problémy s okolní populací, s navazováním kontaktů...  Za tohle se není třeba stydět, každý máme něco, s čím neustále bojujeme. Celý život se setkávám s posměšky, urážkami a netolerancí ze strany mých vrstevníků, a tak si říkám: ,,Je tohle nezbytně nutné?" 

Poznámka autorky

Ano, já vím, že jsem tu totálně odbočila od smyslu tohohle literárního souboru, ale prsty mi létaly po klávesnici a na tohle téma se mi opravdu dobře vyjadřovalo. Nepoučím tím svět, ale aspoň si ulevím.  

Wibbly wobbly WhovianaWhere stories live. Discover now