¤ BÖLÜM 1 ¤

68 5 11
                                    

Biz insanlar şu hayatta üç şeyden kaçamayız. 'Gölgen,acın ve geçmişin' doğru,misal ben şu hayatta ne kendimden,ne yaşadığım acılardan, nede geçmişimden kaçabiliyorum. Nereye gitsem bir gölgem misali peşimden gelip yine aynı acıları çekmemi sağlıyordu.

"Alisya ateş" ismimi sert bir şekilde telafuz eden anneme baktım.

"Kalk ve sana getirdiğim elbiseyi giy" sert bir şekilde emir veren annemin gözlerine yalvarırcasına bakıyordum belki son bir umut 'umudu olanın acısı bitmezmiş' doğruydu canım yanıyordu hiç acımadığı kadar canım acıyordu.

"Hadi" annemin sert sesi düşüncelerimden ayırdı beni, o masmavi gözleri bana keskin ve bir okadar da sert bakıyordu. Hafifçe başımı sallayıp ayağa kalktım ve getirdiği elbiseyi almak için yanına gittim. Elbiseyi almadan önce dudağımı ısırıp son bir kez ona bakdım ona o kadar çok benziyordum ki güzelliği ve güzelliğim başdöndürücüydü. Gözleriyle elbiseyi işaret ettiğinde yavaşça elimi uzatıp elbiseyi elinden alıp arkamı dönüp nazik bir şekilde yatağıma bırakdım. Annemin arkamdan yanıma geldiğini hissediyordum. Tam arkamda durup geceliğimin fermuğarını aşağıya indirdi. Tekrardan burnumu çekip elimle gözyaşlarımı sildim.
"Ağlaman sana hiç birşey kazandırmıycak alisya" dedi. Annem yine sert sesiyle sonunda geceliğin omuzlarımdan aşağıya kaymasını bekledim. O sırada annemin getirdiği elbiseye tekrardan baktım beyazdı hayatım ne kadar karanlık ve siyah olursa olsun bu beyazdı. Siyahdı benim rengim....siyah renklerin en güzeli. Derin bir nefes alıp elbiseyi elime aldım. Annemde o sıra kapıya doğru yürümeye başladı.
"Aşağıda seni bekliyor olucaz alisya hemen hazırlan ve gel" ben daha bir şey söylemeden kapıyı sert bir şekilde kapatıp çıkmışdı. Bende elbiseyi alıp giymeye başladım. Güzel omuzları düşük bir elbiseydi biraz kısaydı ama, son kez elbisenin fermuarını çekip aynanın karşına geçtim dağnık topuz olan saçlarımı ellerimle şekillendirip makyaj yapmadan odadan çıkdım. Merdivenlerden inerken tek düşündüğüm şu bombok hayatımın hiç bir şekilde güzel bir yanı yokdu.

Çaresizdim,her zerremle çaresiz ve umutsuzdum...

Merhaba gençler umarım bu hikayemi beğenmişsinizdir yazım hatalarım varsa çok özürdilerim mazur görün 😞 herneyse ben severek yazdım umarım sizde severek okursunuz devamı gelecek

Azra....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zengin Kız Fakir OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin