three

1.9K 231 30
                                    

honeylee: Gelen müşterilerin kız erkek fark etmeksizin hepsi bacaklarını kesiyor.

whoami: Hoşlarına gidiyor demek ki.

honeylee: Rahatsız olmuyor musun?

whoami: Yiyecek gibi baktıklarında rahatsız oluyorum tabii ki. Mesela az önce gelen adam resmen ağzının sularını akıtarak baktı.

honeylee: Neden ona bir şey demedin?

whoami: O bir müşteri. Zaten istediği kitabı alıp gitti. Burada oturup okusaydı rahatsız olduğumu söylerdim. Belki de umursamazdım, bilemiyorum.

honeylee: Ben şimdi gelsem ve sana az önceki o adam gibi baksam rahatsız olduğunu söylemez misin yani?

whoami: Şimdi gelsen umursamam ama başka zaman için bir şey diyemem. Ruh halime göre değişiyor tepkilerim.

honeylee: Pekala, ben bunu aklıma yazayım.

whoami: Şimdi aklıma geldi, benim birkaç işim var sonra görüşsek olur mu?

honeylee: Ne oldu?

whoami: JooHeon hyung ödevi için benden yardım istemişti. Yaptığım araştırmaları teslim edeceğim. Bir de MinKyu benden ders notu istemişti, onu götüreceğim.

honeylee: Hiç kendini kullandırtıyor gibi hissetmiyor musun?

whoami: Kendimi kullandırttığımın farkındayım ama insanlara hayır diyemiyorum ve insanlar da bu özelliğimi kullanıp her istediklerini bana yaptırıyor. Bir gün birine fena patlayacağım ama neyse. Şimdi gitmem gerek, sonra görüşürüz.

honeylee: Seni kullanmalarına izin verme ChangKyun. Daha fazla üzüleceksin.

Bookstore [JooKyun]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin