Ona Bu Yazacaklarım...

325 2 0
                                    

Mektup yazdığım zarfın içine koyduğum ama vermeye cesaret edemediğim yazıyı sizlere yazarak rahatlamak istedim madem o bilmeyecek siz bilin benim yanımda duranlar olarak :)

Selam :)

Nasıl başlasam bilmiyorum ki.Ama bir şekilde başlamalıyım değil mi? Başlıyorum öyleyse...

Sen benim zaten kim olduğumu biliyorsun hani şu sürekli instagramdan gelen konunun ana karakteri ben,hani sürekli ismini duymaktan sıkıldığın kız,MELİKE ben!

Sanırım yazacaklarım uzun olacak,malum sana söyleyemediğim her şeyi buraya yazacağım.He bu arada bunları okurken yanına arkadaşlarını ve patlamış mısırını almanı tavsiye ederim.Sonuçta bunları okurken benimle dalga geçmeyi ihmal etmemeniz lazım,bir genç pardon ergenliğe yeni girmiş ergen bir kızın platonik aşkını anlatacağım bu mektupta.Gerçi ne kadar mektup denir bilmem ama.Ve son olarak asıl yazacaklarıma geçmeden önce söylemek isterim ki zarfın içinde hani o tüm kızların sana anlattığı seni gördüğüm,seninle yaşadığım her şeyi tarihi tarihine not aldığım bir kac buruşuk kağıt var,inşallah ciddiye alıp,beni birazda olsa umursayıp okursun işte malum UFAK bir kızın duyguları yazılı onun içinde,şimdi,bunları da yazdığıma göre artık başlayabilirim asıl anlatacaklarıma.

Şimdi seni nerden tanıyorum? Seni ilk önce Türk Sanat Müziği Korosu'nda gördüm.Neden bilmiyorum ama seni o kadar sevdim o kadar sevdim ki benim için Erkan ABİ'den bile önce geldin.Evet sana ilk başlarda ABİ gözüyle bakıyordum,keşke öyle kalsaydın gözümde bana bu kadar acı vermezdi belki de abim olarak davranman.Ama kalbin işine bak kalp beyinle aynı hareket etmiyor işte,bencil,hep kendi dediği olsun.

İlk konuşmamızı hatırlıyor musun? Ben hatırlıyorum o kadar tatlı o kadar masumdun ki ben o zamanlar daha kendime bile kanıtlayamamıştım seni sevdiğimi.Hem nerden hatırlayacaksın ya da niye hatırlayasın ki sonuçta ben korodakiler gibi sıradan bir kızım.Aaa bak SIRADAN deyince aklıma ne geldi.BURCU'YLA SEN.Sahi o gün sizin ikinizi koro da yan yana görünce nasıl üzülmüştüm,o gün molada ağlaya ağlaya bir hal olmuştum,eve gitmek istedim yollamadılar kızlar,sırf size inat kalmamı söylediler.Hahahah hatta Ece mutlu olayım diye bana jelibon almıştı şu yeni çıkan önce ekşi,sonra tatlı olan jelibonlardan hatırladıkça diyorum ki ne güzel arkadaşlar edinmişim.O gün çıkışta Ece beni eve bıraktı e tabi yolda ağlamaktan gözler şiş.

Ya biliyor musun ben bu yaşta ne sevmesi ne sevgilisi diyen kadına,anneme bir anda pazarda seni anlatmaya başladım PAZARDA.Niye pazar diye soracak olursan bilmiyorum,gerçi soracağını da sanmıyorum niye soracaksın ki beni umursamıyorsun sonuçta.Ve bu arada babamda öğrendi.Gerçi diyorum ya bunlardan sanane sanmıyorum merak ettiğini ama madem buraya sana anlatamadığım her şeyi yazacağım öyleyse yazıyorum.Nurgül'le okulda nöbetçi olmadan 1 hafta önce evden tam çıkarken kızlarla senin hakkında yazdığım yazıları okudu,engelleyemedim.Beni geberteceğini düşündüm ama bana sadece ne dedi biliyor musun? "Kızım olabilir sevebilirsin,aşık olabilirsin bu yaşta normal ben sadece bunu benden gizli yapmana kızıyorum.Hem hani ilk ve son aşkın ben olacaktım?" E tabi ben yine ağladım 'sulugöz',ümde biraz.Sarıldım felan dedim babikim benim,sen hep benim ilk ve son aşkımsın.Öptüm zaten o da moralim düzelsin diye söylemişti.

Şimdi devam edelim ben sana anlatıyorum ama benimde merak ettiğim sorular oldu tabi.Mesela neden 11-B whatsapp grubunda benimle alakalı bir konu geçtiğinde aynı şu şekilde "ben asik oldum bubkiza" yazdın? Ya da mesela neden sürekli bizim sınıfın önünden geçerken bana baktın ve biz her seferinde göz göze geldik? Ya da mesela geçenlerde bizim beden dersinde sizin son saat müzik dersiniz vardı ve ben seni ilk defa basketbol ya da herhangi bir spor dalıyla ilgilenirken gördüm.Şunu bilmelisin ki arada eğer ben sana bakamadıysam Tuğçe'nin benim yakın arkadaşım olarak gözü hep senin üzerindeydi ve senin baktığın her an bana eliyle gösterdi ben sana yine bakamadım,ama acaba bakamayışımın sebebi neydi? Yüzümün kıpkırmızı halini görme diye hatta bir ara dışarı çıktım.Sırf nefes alıyım diye.Ben o gün aralıksız 38 dakika seni izledim ve bir saniyesinden bile rahatsız değilim.Neden baktığını bilmiyorum ama o gün en mutlu kız bendim,o kadar güzel bakıyordun o kadar güzel gülüyordun ki.

Ve sonra 12'lerin mezuniyet provasının yapıldığı gün Atakan, Oğuzhan,Erkan abi hepsi ordaydı sen beni görünce içeri girmedin ya orada da inan senin sayende hem güldüm hem ağladım.Bu ağlama olayları acıtasyon amaçlı değil yanlış anlaşılmasın.Sonra mesela Zeynep ve Aleyna (eskin değil bestin,bestimiz olan) benim seni sevdiğimi başından beri biliyorlardı.Hatta Aleyna bana seninle ilgili minik ama önemli şeyleri anlattı mesela 2 sene önceye kadar kısa kullanırken neden saçını uzatmaya başladığını,derste senin sürekli kalemlerle ritim tuttuğunu ve daha birçok şeyi...

Ama sakın Aleyna'ya kızma onu ben zorladım hep.Hatta sürekli senden bahsettiğim için Aleyna beni dövecekti bir ara :D He bu arada ....'yla hala konuşuyormuşsunuz tebrik etmeyi unuttum.Yakında bestimle de çıkarsın sen sende var o kapasite.Gerçi artık değil bestim evimdeki çöpüm olamaz ya orası ayrı bir konu.Bütün okul neden bana böyle davranıyor bilmiyorum ama seninle aramızı bozanın Ali olduğunu düşünüyorum.Sana resmen yalan atmış.Bana mı inanacaksın yakın arkadaşına mı ? Tabi ki ona.He ona hergün ayrı (bed)dualar ediyorum ya orasını Allah biliyor.Biliyor dedim de aklıma Bilir Mi şarkısı geldi dinle Ama Feride Hilal Akın'dan dinle,dinle ki beni hatırlatsın sana.

Ben seninle,bizimle ilgili hayaller kurarken senin başkasıyla hayaller kurman.İnsanı üzüyor be.

Aklımda hala bana yazmış olduğun o MUHTEŞEM(!) sözler var hepsi ezberimde unutmak ne mümkün ki zaten? "Kendi kendine beni hatırlatıp kendini üzersin unut bu meseleyi yeni insanlarla tanış bakarsın mutlu olursun." Hadi ya sen biliyorsun çünkü bak nasıl unuttum seni hani unuturdum KALP bu KALP laftan anlamayan hani.

Ulan beni bile benim gibi her önüne gelene saldıran,kavga çıkartan,sinirli,inatçı bir insanı bile evcil kediye dönüştürdün.Seni gördüğümde gülümsüyorum sürekli,rahatlıyor kalbim.

Hani şu klişe laf 'Seni görünce midemde kelebekler uçuşuyor' var ya doğru o işte,buna inanmayan beni inandırdın sen harbiden midemde kelebekler uçuşuyor,karnıma ağrılar giriyor.Seviyorum be işte SENİ!

Ben seni öyle masum sevdim ki gözlerinin mavi olduğunu bizimkilerden öğrendim.Bakamadım işte gözlerinin içine öylece.Olmadı hep engellendi.Ama artık istesem de bakamayacağım.Yoksun artık burada zaten yarın okullar kapanıyor ve sende bu okula değil temel liseye gideceksin,tamam yine burada bu ilçede olabilirsin ama bizim okulda değilsin artık.Zaten o yüzden bu kadar rahat yazıyorum ya.

Artık Türk Sanat Müziği Korosu'nda da görmeyeceksin beni gelmiycem,gelemiycem.Seni görmeye katlanamam çünkü yine duygularıma yenik düşüp ağlarım.

Bunu okuduktan sonra beni bir daha görmeyeceksin.Şimdi bu yazdıklarımı yüzüne söylemeyi ya da bu mektubu ben vermeyi çok isterdim ama...

KÜÇÜK KIZ yine cesaret edemedi.Bunları da niye yazdım? Senin deyiminle 'bir şeyler söylemek istiyorsa kendi halletmeli başkalarıyla bana söylemememeli.' Evet kendim halletmeliyim.

Ve yine senin deyiminle 'olacak olsa bu koca 1 sene içinde olurdu.'

AND,THE END...

GÖRÜŞÜRÜZ MARUL KAFA ♡

YA DA NASILDI O ?

GÖRÜŞMEYİZ MARUL KAFA ♡

SENDEN NEFRET EDİYORUM ( SENİ ÇOK SEVİYORUM ) ♡♡♡

Melike METİNOL.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MARUL KAFA ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin