İMKANSIZ DEĞİL!

182 13 4
                                    

Karsimda ne aradigini bilmeden yuz yuze bakiyorduk. Aramizda gecen diyalog;

-Ne istiyorsun?
+Myungsoo'dan uzak duracaksın.
-Ya durmazsam?
+Herseyi dispact'a aciklayacagim.
-Ne yapacaksin?
+Ne yapacagimi gayet iyi duydun.
-Suan sacmaliyorsun Krystal, sadece benim ve Myungsoo'nun degil butun grubun gelecegi ile oynuyorsun.
-Umrumda mi sanıyorsun? Ben sadece onu istiyorum. Benim olmasini istiyorum.
+Ne yaparsan yap, onu elde edemeyeceksin. Son 2 seferki gibi..

Sanirim soylediklerim onu sinirlendirmisti. Ne yapacagimi sasirdim. Beynime kan gitmiyordu. Kafeye geri girdim. Ve kakaotalk grubundan butun uyeleri kafeye cagirdim. Ben onlari beklerken birseyler düşünmüştüm bile.

 Ben onlari beklerken birseyler düşünmüştüm bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

30 DAKIKA SONRA

Sunggyu Hyung: Bizi buraya cagirdigina gore durum tehlikeli. Ne oldu?

Ben tam cafeden çıkacaktım. Karsima Krystal cikti. Tam devam edecektim, Myungsoo ne oldu? birsey mi dedi? dedi. Bende anlatacagim sakin ol dedim. Beni tehtid ettigini soyledim. Bana Krystal'in gozunun döndüğünü soylediler.

Evet, Krystal biliyordu, ve biz birseyler yapmak zorundaydik. Aklimdaki plani soyledim diğerlerine. 1 2 seyle neler yapacagimizi kararlastirdik.

Myungsoo tuttu kolumdan arabaya bindirdi, gidiyoruz dedi. Digerlerine görüşürüz bile diyemeden arabaya bindi ve surmeye basladi. Agzimi acamadim, oda acamadi. Birden hızlanmaya basladi, dur dedikce daha da hizli gitmeye basladi. Sonunda bagirdiktan sonra ani frenle durduk.
Ne yapiyorsun? dedim. Bizi oldurmek mi istiyorsun? Ozur dilerim dedi. Ne yapacagimi sasirdim dedi. Seni en cok ben anliyorum, lakin sen iyi olmazsan ben iyi olamam dedim. Bana gucumu veren sensin dedim. Elimi tuttu, ve eve dogru gittik. Eve geldigimiz de kapi acikti, ve iceri girdigimiz de iceriyi talan etmislerdi. Ne oldugunu anlamayadan, birden aklima Krystal geldi. Lanet olsun, ne varsa kanit toplamislar dedi Myungsoo. Birak toplasınlar, hicbir isine yaramayacak cunku. Plani o kadar dahice dusunmustum ki isterse yattigimiz foto elinde olsun bir anlami olmayacakti. O gece evi duzenlemeye koyulduk. Sabaha kadar resmen onunla ugrasmistik. Neyse sonunda toparlayabilmistik.

Myungsoo'ya banyoya girecegimi soyledim. Bana degisik bir bakisla bende geleyim mi? Artik alistigimdan mi bilmiyorum, tepki gostermedim ve beraber dusa girdik. Sürekli omzumu opuyordu ki hoşuma gitmeye basliyordu artik. Banyodan ciktik ve yatak odasina gectik. Ben yataga oturdum ve Myungsoo tam arkamdaydi. Bornozumu sıyırıp opmeye baslamisti. O an duygularımı tutamiyordum ne olduğunu da anlamiyordum garip hissediyordum sadece. Bir anda kendimi çırılçıplak onun altinda buldum. Bir yandan opuyordu, bir yandan kokluyordu.

 Bir yandan opuyordu, bir yandan kokluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
secrety || MYUNGJONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin