Sacma sapan bir sekilde birbirimize seslenmistik. Birden ortam komik oldu, ve birsey demeden yurumeye basladim. Hyung bana yetistiginde ne diyecektin diye sorunca unuttum diyerek kapatmayi tercih ettim. Ne kadar aptalim. Tam zamaniydi ama korkuyordum da. Ne yapacagim tanrim.
Ben ne yapacagimi dusunurken, birden elimi tuttu, ve bana dondu. Senin soyleyemedigini ben sana soyleyecegim dedi. Ve aniden dudaklarima yapisti. Ben ne yapacagimi sasirmis, karsilik vermiyordum. Sanirim 1 dakika bana 1 saat gibi gelmeye baslamisti. Birden kendimi cektim. Ve bana tam bir pic gibi bakmisti. Tam o anda sefkatli gulumsemesi icimi isitmisti. Birden bende gulmeye baslamistim. Bana elini uzatti bende elinden tuttum ve yurumeye basladik.
15 DAKIKA SONRA
Karsimizda birden Hoya hyung belirdi. Birden ellerimizi cekmek zorunda kaldik ve yakalandikta. Simdi boku yedik. Bu nasil anlatilirdi ki? Ya digerlerinin kulagina giderse? Ya baskan ogrenirse? Bunlari dusunurken myungsoo hyung beni sirtimdan ittirerek yurumeye tesvik etti. 3umuz konusmadan yurumeye basladik. Ve yurt kapisina geldigimizde myungsoo hyung bana sen iceri gec dedi. Bende birsey demeden iceriye gectim. Kapiyi kapatir kapatmaz direk dinlemeye basladim. Sesleri boguk geliyordu fakat anlasiliyordu.
Myungsoo Hyung: Gordugunu gordun artik. Uzatmanin bir alemi yok.
Hoya hyung birsey soylememisti.
Ben koltukta otururken iceri girdiler. Ve myungsoo elini uzatip elime dokuntuktan sonra odasin gecmisti. Hoya hyung ise direk odasina gitti.
Bende odama gecip uyumaya calisiyordum. Birden odama myungsoo hyung geldi.
Yatagima oturdu. Ve bende hemen kalktim ve oturdum. Yine ve yine birbirimize baktik ve gulumsedik. Bana sarildi ve optu. Sanirim opmesine alistim artik. Ve iyi geceler deyip odamdan cikti. Ve dusundum de sanirsam biz bakislarimizla anlasiliyoruz. Sanirsam mutluluktan ölüyorum.Yarin Sabah:
Sunggyu hyung basima gelmis bik bik otuyordu. Uyandim ve yuzumu yikamaya gittim. Myungsoo hyung ile karsilastim. Yan yana gecerken yanagimda optu. Bende birisi gorecek diye durttum. Dudagina bukerek bilmem banane diyerek cevap verdi. Hemen yuzumu yikadim ve rahat birseyler giydim. Cunku eziyet baslayacakti birazdan. Dans pratik yapali 3 saat oluyordu. Ve pestilim cikmisti. Diger hyunglar yiyecek birseyler almaya giderken ben odanin ortasinda yere yatmistim. Birden myungsoo hyung geldi ve yanima uzandi. Yuzlerimiz birbirine dondu. Ve siritmaya basladik. Hoya hyung iceri girdi ve rahatsiz olup yerimden kalktim hemen. Hoya hyung benden cekinme diyince seninle alakasi yok dedim ve odana dondum. Myungsoo hyung hemen arkamdan geldi ve sorunun ne oldugunu sordu. Ona beni optugunu soylemek istiyorum, ama korkuyorumda. Hem bizi etkileyecegini hemde iki hyungun arasinin acilmasindan korkuyordum.
3 saat daha pratik yaptiktan sonra evde oturuyorduk. Woohyun hyung bacagima uzanmis, myungsoo hyung deli olmustu. Bana gozleriyle kalkmami soyluyordu bende onu bu sekilde gormekten zevk almistim.Ben ve Woohyun hyung birseyler almaya gidecektik. Cunku bugun bizim siramizdi. Myungsoo hyung hemen woohyun hyung'a hava almak istedigini ve bu yuzden onun yerine kendisinin gitmek istedigini soyledi. Woohyun hyung kacirirmi hemen kabul etti.
Myungsoo hyung ehliyetini aldigi icin arabayla gitmeye karar verdik. Markette ayni cift gibi gozukuyorduk. O el arabisini suruyor ben esyalari aliyordum. Bana haftasonu ne yapip yapmayacagimi sordu? Bende evde oturacagimi soyledim. Bana bir yere goturecegini soyledi ve kasaya varmistik. Esyalari posetlere koyduktan sonra tasimaya baslayacakken butun posetleri elimden aldi. Sen tasimayacaksin, ben varken sen yorulmayacaksin dedi. O kadar garip hissetmistim hosuma da gitmisti. Arabaya bindik ve yola cikmaya basladik. Dakika da yanagimdan opuyordu. Ben ne zaman son verecegini sorunca her dakika ozledigini soyledi. Ve eve gidene kadar 100 kez opmustu heralde. Eve vardik ve birseyler yemeye basladik. Ben yedikten sonra mutfaga gectim ve Hoya hyung arkamdan geldi. Bana gece 3'te pratik odasina gelmemi soyledi. Bende ne soyleyeceksen burada soyle dedim. Bana gel ve duy dedi. Gece 3'e ceyrek var ve ben ne yapip yapmayacagim konusunda kararsizliktan olecektim. Sadece merak edip gitmek istedim. Pratik odasina geldigimde daha gelmemisti sanirsam ışıklar kapaliydi.
Isiklari actim hemen. Ve koltukta beklemeye basladim. Hyung geldi ve birseyler soylemeye basladi. Konustuk ve odama gidiyorum dedigimde kollarimdan cekip duvara yapistirdi beni. Ve opmeye basladi. Durdurmaya calissamda gucu benden fazlaydi. Beni koptuga firlatti ve soyunmaya basladi. Ustumdekileri yirtip bana taciz etmeye basladi. Bagirsamda kimse duymuyordu cunku farkli binalardi ve kimse yoktu. Canimi yakiyordu ve hayvanca davraniyordu. Birden kendine geldi ve ustumde cekilin kiyafetlerini alip cabucak cikti. Ben ustum basim yirtik bir sekilde aglamaya baslamistim. Bana bunu yapan kimdi? Bu benim Hoya Hyung'um olamazdi. O bunlari yapacak birisi degildi. Boynum isirdigi ve emdigi icin kipkirmizi olmustu. Ve dudagim kaniyordu. Vucudum tirnak cizikleri ile doluydu. Kendimi igrenc hissetmeye baslamistim ve ne yapacaktim.
Bunu kime nasil anlarabilirdim. Ben bu kisiyle ayni evde daha fazla kalamazdim. Onu her gordugumde bu an gelecekti aklima. Yerimden guclukle ayrilip, odama gecmistim. Ustumu degistirip yatmaya calisiyordum ama yatamiyordum. Myungsoo'nun gelmesini istiyordum ama istemiyordum da. Yarin ne yapacagim hakkinda bir plan yapmaliydim.
YARIN SABAH:
Uyanir uyanmaz evden ciktim ve sirket binasina gittim. Baskanla konusmak icin. Baskana yurt kontratlari bittigi icin planlarini soylemeleri gerekliydi. Bende bu firsatla yurttan ayrilmak istedigimi soyledim. Bana nedenini sorunca uyelerle yasamanin artik zor olduğunu soyledim. Diretmedi ve benden 1 sene once aldigim evin adresini istedi. Bende verdim.
1 SAAT SONRA
Eve vardim ve hyunlarla konusmak icin salona çağırdım hepsini. Durumu anlattim ve bana sorulan sorulari cevaplamadim. Gozum myungsoodaydi cunku anlamsiz bakiyordu. Neden der gibi. Yanlarından ayrilip valizimi toplamaya gittim. Odama Hoya Hyung girdi. Ve bunu sen yapmak zorunda degilsin ben gidecegim dedi. Bende ona seninle gecirdigim her yer her ani bir igrenclikten ibaret. Sen gitsende burada yasadigim icin hatirlayacagim. Bu yuzden ben gidecegim. Simdi sakin bir daha bana yaklasma. Ben bunlari soylerken myungsoo bizi dinliyormus. Ben yaninda hizlica gidip valizi kapıya koydum. Ve ciktigimi soyledim herkese. Myungsoo beni birakacagini soyledi. Beraber ciktik ve arabadaydik. Bana sorunun ne oldugunu sordu? Ve Hoya sana ne yapti dedi. Bende hicbirsey dedim. Agiz dalasi olarak tartismaya basladik. 30 dakika boyunca hemde. Eve vardik, valizi aldim ve arabadan imdim. Oda tam iceri gelecekken seni istemiyorum beni yanliz birak dedim. Ve iceri girdim. Lanet olsun bana neden boyle dedim ki? Tam disari ciktim ozur dilerim diyecekken arabayla gidiyordu. Lanet olsun ki hem yurttan oldum hem sevgilimden. Ama Lee Howon bunun hesabini vereceksin!
BOLUM SONU