Ansizin Gelen Haber

565 30 12
                                    

INFINITE her zaman ki gibi dans pratik odasında, prova yapıyordu. Üyelerin yorgunlukları yüzlerinden akan terlerden belli oluyordu bile. Sanırım 6 saattir durmamislardi. Aniden iceriye JungYeop menejer hyungları girdi. Sunggyu'yu acilen baskanin odasina cagirdilar. 15 dakika boyunca durmadan konusmaya devam ettiler. Ve Sunggyu disari ciktiginda, bir yandan gozleri dolmus bir yandan da ne yapacagini sasirmistir. Sunggyu'nun ogrendigi neydi? Fakat onu ilk kez boyle goruyordum. Dans pratik odasina geri dondugunde uyeler coktan bitirmisler, ve yuzlerinde yorgunluktan eser yok. Hepsi guluyorlar ve egleniyorlar. En cok ta Sungjong. Bunu ona nasil soyleyecekti? En kucugune, en deger verdigine. Onun kalbinin ne kadar hassas oldugunu, ve bunu kaldiramayacagini cok iyi biliyordu. Fakat soylemeliydi. Aralarina oturdu.

-Sunggyu: Cocuklar size birsey soylemeliyim? Aslinda sana Sungjong.
-Woohyun: Ne soyleyeceksin hyung? Yoksa bize et mi ismarlayacaksin?
Sungyeol: Sunggyu Hyung en iyisi.
Sunggyu: Bu oyle bir sey degil, biraz ciddi olun!
-Woohyun: Soyle o halde.
-Sunggyu: Sungjong-ah, seni ne kadar sevdigimizi biliyorsun degil mi? Sana ne kadar kiymet verdigimizi? Ve seni hicbir zaman birakmayacagimizi. Her zaman burada olacagiz bunu biliyorsun.
-Sungjong: Ne diyorsun Hyung? Ne oldu? Yine mi dalga gececeksin?
-Sunggyu:Sungjong-ah, annen ve baban trafik kazasinda hayatlarini kaybetmisler.
....

Sanirim o an dunya bir an durdu gibi. Kimse konusamadi. En cokta Sungjong. Hala anlayamamis ve idrak edememisti. Hayati mahvolmustu? O an kafasindan o kadar cok sey geciyordu ki tepki bile verememisti. Biraz sonra kosarak odadan ayrildi.

Sunggyu: Sungjong-ah?
Dongwoo: Hyung ne yapacagiz?
Sunggyu: Cabuk sunu yakalayin, onun dayanma gucu yok. Hassas ve kirilgan, cabuk.

Uyeler ardindan odadan ciktilar, ve Sungjong'u aramaya basladilar.

"Ilk bolum sonu"

(Ilk kez boyle bir sey yapiyorum. Umarim begenirsiniz. Yorumlarinizi lutfen belirtin)

secrety || MYUNGJONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin