2.

28 2 2
                                    

Galiausiai autobusas sustojo ir visi greit išlipome iš jo. Mus pasitiko kažkokia moteris.

"Sveiki jaunuoliai! Ši stovykla yra tam,kad susirastumėte naujų draugų ir smagiai praleistumėte vasarą. Kaip matote yra visa eilė namelių. Kiekviename namelyje bus po du žmones. Kas su kuo bus,galite pasiskirstyti patys. Dabar kiekvienas susiskirstykite poromis su kuo būsite nameliuose.' motetis viską supasakojo ir kilo nepakeliamas triukšmas. Aš pasitraukiau į šoną ir tiesiog stebėjau visus.

Triukšmas tesėsi apie 10minučių,bet niekas taip ir nesugebėjo susiskirstyti,taigi moteris visus staiga nutildė.
'Vaikai! Jeigu nesugebate susiskirstyti patys,tai aš tai privalėsiu padaryti pati! Vardinsiu vardus ir pavardes po du žmones. Kieno vardas ir pavardė nuskambės,tie ateisit prie manęs ir pasiimsit savo namelio raktus.' nuostabu!...

Moteris vis vardino vardus bei pavardes,tačiau manoji taip ir nenuskambėjo.

'Cara Collins ir Niall Horan.' galiausiai ištarė. Greitai nuėjau prie jos ir pasiėmiau namelio raktus

'Ar liko tokių,kurių nepaminėjau?' moteris pasilipo ant kelmo ir apsižvalgė. Tačiau kai niekas,nieko nesakė,ji vėl pradėjo kalbėti.

''Ant rakto yra jūsų namelio numeris. Susiraskit savo namelį.'' ji nusišypsojo ir su ranka parodė,kad eitumėm namelių pusės link.

Štai ir 2 dalis! Iškarto atsiprašau tai,kad teko ilgai laukti kitos dalies.. Atsiprašau trumpą dalį,nes minčių nelabai buvo ir atsiprašau klaidas,nes rašau per telefoną. Vote! ☺😍💖💖👑🎀

Summer LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora