Luke’un Ağzından
Vanessa’ nın bileklerindeki yaraları gördüm ,kendine zarar verdiğinden neredeyse emindim ama ne yapmayılım? Ona sadece gördüğüm şeyin şokuyla bakakaldım, o ise kolunu elimden çekti ve koşup gitti. Onun arkasından koşup onu çağırdım ama bir önemi yoktu, gitmişti.
20 dakika boyunca Vanessa’ yı aradıktan sonar sınıfa geri yürüdüm. Hızlı bir koşucuydu! Çok kötü hissediyorum ,öylece dik dik bakmak yerine muhtemelen bir şey söylemeliydim. Muhtemelen onu yargıladığımı düşünüyor ,ki eminim bunun beni ilgilendirmediğine dair bir bahanesi vardır.
Sınıfın içine girdim ve Calum, Michael ve Ashton koşarak yanıma geldi.
‘’Neredeydin?’’ ‘’Nereye gittin?’’ ‘’Vanessa nerede?’’ ‘’Ne oldu?’’ soru bombardımanına uğradım. Omuzlarımı silktim ve sırama doğru yürüyüp oturdum.
‘’Sorun ne Lukey?’’ diye soruyor Cal ,yanıma gelip.
‘’Hiçbir şey, endişelenme.’’ Ona Vanessa’ nın yaralarından bahsetmek istemedim ,bu benimle ilgili değildi, onunla ilgiliydi.
Dramatik bir şekilde iç çekti. ‘’İyi o zaman, Nessa nerede? ‘’ Diye soruyor meraklıca.
‘’Bilmiyorum. ‘’ Dedim sertçe ,ne yapıyorsun Luke ?Bu kadar aptal olman Calum ‘un suçu değil.
‘’Tamam, özür dilerim. ‘’ Normal neşeli gülümsemedi soldu ve uzaklaştı.
Vanessa ‘nın Ağzından
Derin bir nefes aldıp sınıfa yürüdüm ve hızlıca arkadaki bir sıraya yerleştim ,umarım kimse beni görmez. Fikir çürüdü. Calum arkada olduğumu gördü vey anıma oturdu.
‘’ Heeeeeeey işte buradasın ,neredeydin ?’’ diye sordu.
‘’Ah, sadece biraz temiz havaya ihtiyacım vardı. ‘’ Diye yalan söylüyorum ,o kadar da büyük bir yalan değildi gerçi ,yarı doğruydu. Ama ona tuvalette oturup ağladığımı söylemeyecektim değil mi?
‘’Ah ,iyi hissetmiyor musun? ‘’ Diye sordu endişeyle.
‘’Sadece baş ağrısı ,büyütülecek bir şey yok. ‘’ Ona gülümsedim ,çok tatlı ve ilgili.
‘’Merak etme ,dersin bitmesine sadece 10 dakika kaldı ,sonar evine gidebilirsin .’’ gülümseyip Michael ‘ın yanına gitti.
Çok iyi bir çocuktu ,ona yalan söylediğim için kötü hissettim. Luke’u bulabilmek için odayı taradım. Onu zıt yöne dalmış bir şekilde ,kafası sırasının üzerinde yakaladım .
Gidip onunla konuşmalı mıyım? Onunla konuşup konuşmamak konusunu iyice düşündüm ve konuşmamaya karar verdim.c
Zil sonunda çaldı ve Tesh ‘le buluşacağım yere hızla yürüdüm .Onun evine şimdilik gitmek istemiyordum bu yüzden ondan gidip özür dileyecek ve eve gidip uyuyacaktım, bu problemlerimden kaçmak için yaptığım diğer bir şey ,uyumak.
Kırmızı ,parlak saçlarını gördüm ve yanına yürüdüm. Beni bir sarılma ve kocaman bir gülümsemeyle karşıladı. ‘’Hey ,müzik nasıldı ?’’ diye sordu.
‘’Hey ,ee, iyiydi! Ee, Tesh ,bugün size gelemem .Gerçekten çok üzgünüm ,işim çıktı. Telafi edeceğime söz veriyorum .’’ dedim bir gülümsemeyle ,anlayacağını umarak .
‘’Ah ,sorun değil. Başka bir zaman takılabiliriz. ‘’ dedi gülümseyerek. Yaşasın ,onu ektiğim için benden nefret etmiyor .Hızlıca bir parça kağıt ve bir kalem kapıp telefon numaramı yazdım ve ona verdim.
‘’Anladığın için teşekkür ederim .Bu akşam beni ara! ’’ Dedim ona sarılıp eve yürümeden önce .
Sonunda eve vardım. Birkaç kere kayboldum gerçi. Kendime not ;bir otobüse bin veya annenin seni almasını sağla .
Yeni evime girdim ve erkek kardeşim ve anneme selam verdikten sonar odama çıkıp yatağıma atladım .
Orada öylece uzanıp tavana baktım ve uyku beni alıp huzura kavuşturana kadar her şey hakkında düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Start All Over (5 seconds of summer)
FanfictionVanessa Bell ve ailesi baştan başlarlar. Not: Bu hikâyenin tamamı LoveYouLots_Xo adlı kullanıcıya aittir,ben sadece çeviriyorum.Ondan izin aldım ve eğer bu hikâyeyi başka bir hesaptan paylaşırsanız kendisine bildireceğimden haberdar olun.