☆190 + wyniki konkursu☆

9.4K 511 114
                                    

W jednym z komiksów o Deadpoolu (czerwony strój, najemnik, wytwórnia Marvela, jego film miał ograniczenia wiekowe) dowiadujemy się, że był on w Hufflepuffie!
Ale jeśli strzelaliście na Gryffindor to nie minęliście się tak bardzo z założeniami Nicka Filardiego (gość koloruje komiksy), bo pierwotnie Nick pomalował szaty Deadpoola na czerwono, jednak zmienił to, ponieważ redaktorzy nalegali na Hufflepuff. Zapytany, dlaczego przypasował go do tego domu, odpowiedział "Ja po prostu założyłem, że wiesz... odwaga? Trzeba mieć jaja, żeby robić to, co robi Deadpool".

A o to wyniki konkursu na najlepszą teorię związaną z Harrym Potterem.

N wstępie chciałam zaznaczyć, że to miała być własna teoria, a nie spisana z Internetu. Prac było naprawdę dużo, ale większość z nich widziałam na stronach fanowskich.

Kwalifikujących się prac było 31 i wszystkie bardzo mi się podobały, podziwiam was za kreatywność i jeśli wiesz, że sam napisałeś teorię która mi wysłałeś to już jesteś zwycięzcą, ale muszę kogoś wyróżnić, nie dałam rady wybrać jednej więc ogłoszą trzy miejsca:

[Fanfary]

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Pierwsze miejsce:

Bunko-chan

Draco Malfoy miał bliźniaka (siostrę), który był jednak bardzo słabym dzieckiem. Nagini, bo tak miała na imię dziewczynka, nie miała szans na przeżycie nawet kilku dni. Bliźnięta urodziły się 5 czerwca 1980 roku, czyli ponad rok wcześniej niż miał miejsce atak w Dolinie Godryka (31 października 1981 roku ).
Z tego wynika, że Czarny Pan był wtedy u szczytu sił.
Jako że Lucjusz Malfoy był jego prawą ręką, Voldemort w akcie łaski zgodził się rzucić urok na córkę Malfoy'ów, czyniąc ją przy tym wężem. Jednocześnie "zabił" ludzkie ciało Nagini, więc jako wąż stała się ona jego horkruksem.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Drugie miejsce:

Jueczka323

Gdy Harry przyjechał do nory (część 6, Książę Półkrwi) Ginny poczęstowała go babeczką. W niej prawdopodobnie był zawarty Eliksir Miłości, ponieważ gdy przyszedł Ron przyniósł inne. Harry zaczął się zakochiwać w Ginny, a co z tego wyszło to już wiadomo. Prawdopodobnie, gdyby nie te, według mnie, przeklęte babeczki, Harry byłby z Hermioną,a Ron, no miałby inną.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Trzecie miejsce:

TheQueenOfMagic

Jak wszyscy dobrze wiemy, Snape był zakochany w Lily. Po jej śmierci był załamany. Nienawidził Złotej Trójki Gryffrindoru nie tylko ze względu na to, że gdyby nie Harry Evans nie oddała by za niego życia i nie zginęła. Nienawidził:

Harry'ego za to, że miał jej oczy

Rona za to, że miał jej włosy,

A Hermiony za to, że miała jej widzę i mądrość.

Jak wszyscy wiemy nienawidził również Nevilla. Co jednak zrobił mu ten biedny chłopak? Dlaczego się tak na niego uwziął? Odpowiedź jest prosta. Przepowiednia, którą wygłosiła Sybilla mówiła o chłopcu, który urodził się z końcem lipca. Neville też urodził się końcem lipca jak Harry. Voldemort równie dobrze mógł wybrać Longbottoma i wtedy Lily by żyła.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Gratulacje dziewczyny.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Chciałam się pobawić w obalanie tych teorii, ale postanowiłam, że pozostawię wam pole do popisu.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Harry Potter Ciekawostki Part 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz