1. Bölüm

513 15 1
                                    

Yeni bir sınıf,yeni bir,ortam,yeni arkadaşlar,hocalar .. Şaka yaptım biz 7. sınıfız.Ve birbirimizden asla ayrılamayız.Neredeyse hepimiz bazı hocalardan nefret ediyoruz.Örnek olarak Türkçe hocamız.Dışarıdan bakınca güzel,nazik,tatlı,hoş giyimli,siyah saçlı siyah gözlü biri olarak görülüyor.Ama sınıfa girdiğinde biz bunu hiç önemsemiyoruz.Kadının bize yapmadığı tek şey sınıfın camından atmak.Hakaret desen bol,torpil desen gırla .Bizim sınıfımız zaten .Uzaktan duysan sesi hoş gelir(DAVULUN SESİ HESABI) .Bizimle olunca sesi desibel patlaması yaşayıp kalınlaşıyor.Hadi tama  herşeyi anladım da insan hiç daha ilk yaptığı yazılıyı kaybeder mi ? Yanlış duymadınız yazılımızı kaybetti.Ve notları sınıftaki öğrencilere okutuyor.Hani nereden biliyor belki o çocuğun sevmediği birisi var doğrusunu yanlış yapacak.

Sonra matematik hocamız var bi dane.Bizi çok seviyor (birazdan çarpılacağım kendinize iyi bakın) .Böyle kar beyaz saçlı tonton bir matematik hocası.Şivesi farklı.O bizim gibi fikirlerini arkadaşlarıyla ya da ailesiyle danışmıyor.O sürekli tavanla konuşmakta .İnsan tavana bakıp '' Napcez şimdi,Olmicek bu böyle,Alıcan simiti görcen (simit dediği sıfırdır,kendisi o şekilde tanımlıyor) '' der mi ? Ama bizim sınıfa rağmen hala delirmedi. 

Bir fen hocamız var herkes çok sever .Aslında çok iyi biri ve eğlenceli birisi.Çok orjinal adam çok.

Sonra sosyal bilgiler hocamız var,aynı zamanda sınıf öğretmenimiz.Çok eğlenceli ve komiktir.Gizli ajan gibidir.Kimin konuşup suç yaptığı şeyi yüzüne söylemez ya notlarına söyler ya da çağırıp teke tek konuşur öğrencisiyle.O derece yani ...

İngilizce hocamız tek kelimeyle muhtşem.Güzel,hoş giyinen ve ingilizceyi su gibi konuşan birisi.

Din kültürü hocamızı ben çok severim,tatlıdır,sinirlidir, ciddidir.

Ve en önemlisi olan bir tanecik öğretmenimiz eski sınıf öğretmenimiz olan Zafer Öğretmen.Biz onun ilk öğrencileriydik.Hayatınızda bu kadar titiz,ciddi ve komik birisi görmemişsinizdir.Bizi çok severdi.

Öğrencileri daha sonraki bölümde anlatacağım çünkü yarın arkadaşlarımdan isimlerini kullanabilir miyim diyye izin isteyeceğim.Eğer önceden izin almış olsaydım çoktan anlatmaya başlamıştım.Anlatılacak çok kişi var . Şimdilik bu kadar :)))

Bir Sınıfta OlanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin