0.2

168 30 74
                                    

Duyduklarım karşısında tek bildiğim şey; beynimi yiyen düşünceler. Ne korkuya yenik düşeceğim ne de heyecanın beni ele geçirmesine izin vereyeceğim.

Şerif'in benden cevap beklediğini anımsayarak "Peki." dedim. "1 saat içerisinde oradayım."

Cevabı beklemeden telefonu kapattım. Henüz düşüncelerin soğuk nefesini ensemde hissetmezken son bir uykunun iyi geleceğini umarak gözlerimi kapadım. 

****

"Bu adam sandığım gibi kolay lokma olmayacak sanırım." dedim ve hafifçe tebessüm ettim.  Emir de aynı şekilde karşılık verdi.

Dedektif olmanın en zor yanı; ne olursa olsun geri adım atamamak sanırım. Okuduğum satırlar bana artık normal gelirken soğukkanlılığımı korudum. Nefret ve sadistlik dolu sayfalar beni ürkütmedi desem yalan olur. 

"Eee, ne diyorsun bu adam hakkında?" dedi sorarcasına.

Sağ elimin işaret parmağı ve baş parmağımla çenemi kavradım ve düşündüğümü belli eden mırıltılar çıkararak "Bu adam hem çok zeki hem de çok yetenekli biri. Öte yandan da tam bir psikopat ve manyak. Çünkü işlediği cinayetlerin ardından, olay mahalinde kendisine dair hiçbir delil bulunamıyor fakat kurbanları ardında bırakarak tüm psikopatlığını bize pekala açıklayıcı bir biçimde anlatıyor. Parmak izlerini saklaması konusuna gelecek olursak bence, ellerini yakıyor. Yani, parmak izleri olmuyor. Kamera kayıtlarında ise..." dedim ve önümdeki bilgisayarı göstererek "...gayet basit bir yolla bu işten de sıyrılıyor. Kurbanlarını götürdüğü mekanlar, aslında, daha önceden ayarlanmış ve her şey düşünülmüş. Tahminimce tek çalışmıyor." diyerek cümlemi sonlandırdım. 

"Bu konuda hem fikiriz. Parmak izleri, kamera kayıtları, kurbanlar... Tüm bunları tek başına yapmış olamaz. Ayrıca, fark ettin mi, bilmiyorum ama 3 kadından 1'i benzer özellikler taşıyor. Çoğu daha genç ve sarı insanlar." dedi. 

Elimi yumruk şeklinde ağzıma götürdüm ve hafifçe öksürerek başladım. "Bence... Sorunu ailesi ile ilgili. Bana kalırsa babası. Yani düşünsene, baban anneni aldatıyor. Sonuçta bunu tek başına yapacak hali yok. Yani araya başka bir kadın giriyor. Katilin düşüncelerini bilemeyiz ama benzer özellikler taşıyan kadınların ölü bulunmasını ortaya sunan bir sebep olabilir. Ama başka bir şey olma olasılığı da var. Mesela yine ailevi yönden bakacak olursak, kız kardeşi tecavüze uğramış olabilir. Kız kardeşinin de bu özellikleri taşıdığını düşünürsek, kızlardan nefret etmesi için yeterli bir çözüm. Yaşanılana dayanamamış ve kız kardeşinin öcünü diğer kızlardan çıkartıyor olamaz mı? Fark ettiysen kurbanların hiçbirinde cinsel istismar söz konusu bile değil." Hızlı konuşmamın ardından derin bir nefesi dışarıya vererek cümlemi noktalandırdım.

"Aslında her iki olasılık da mantıklı. Ama bunlar çok daha farklı bir nedenle karşılaşmayacağımız anlamına gelmez. Sonuç olarak bir psikopattan bahsediyoruz. Ama anlayamadığım bir nokta var. Neden içindeki kini dışarıdaki masum insanlara akıtıyor?" dedi ve kendince bunu çözmeye çalıştı.

"Psikolojik olabileceği kanısındayım. " dedim sorusunu yanıtlarcasına. 

Şerif "Ev-vet işler nasıl gidiyor?" diyerek geldi ve baş köşedeki koltuğuna oturdu. Emir de yanımdaki koltuğa oturdu ve kendimize çeki düzen verdik.

"Hakkında baya bir araştırma yaptık ve bu araştırmanın sonunda bazı kanılara vardık." dedim. Ardından Emir'le yapmış olduğumuz konuşmanın özetini geçtim.

"İyi bir başlangıç. Bu ara da size söylemek istediğim bir şey var. Dün gece bir ihbar aldık. 'Hatice Demir' isimli biri takip edildiğini söyledi. Ardından anında hat kesildi ve haber alınamadı. Dün gece bir ekip gönderdik fakat gönderdiğimiz ekip çevrede kimseyi görmediğini iddia etti. O bölgenin kamera kayıtlarına baktık ve sanırım ihbarı yapan kadını bulduk. Hatice Demir. 23 yaşında, sarışın ve gece hayatını seven biri. Katilimizin yeni kurbanın bu kız olacağını düşünüyoruz." dedi Şerif.

Karanlık GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin