Capitolul 1.

121 10 2
                                    

Privirea mea era pe ceasul albastru de pe peretele clasei de biologie, timpul parca stând în loc. Încă un minut pana la terminarea clasei a 12-a, încă un minut pana la terminarea cacatului asta de scoala.

" 23, 22, 21, 20 " incep elevi sa numere in soaptă secundele rămase până se sună. Încă un pic Kara, încă 7 secunde.

" 3, 2, 1. " aud imediat clopoțelul sunând iar elevi sărind la propriu din banci, aruncând caietele si cărțile pe jos.

Oficial am intrat în vacanta, nu mai spun ca deja am terminat scoala, acum nu am altceva de facut decat sa dorm si sa lenevesc. Bineinteles asta dimineața ca noaptea Kara mereu e la petreceri. Nu sunt o fata iresponsabilă sau ceva de genul, doar ca-mi place sa ma distrez cât mai pot si vreau sa profit de fiecare minut pe care mi-l rezerva viața. Stiu ca nu v-ar veni sa credeți dar am 10 pe linie la fiecare materie si tatăl meu si bineinteles scorpia de Mellissa sunt foarte mândri de mine. Tata s-a recăsătorit acum 2 ani cu Mellissa, sau cum îmi place mie sa-i spun " dracu in persoana ". Nu o suport pe femeia asta, îmi face viața un iad si asta nu-mi place, il face pe tata sa ma certe mereu din lucruri mărunte pe care fiecare adolescent de vârstă mea le face, doar ca el nu intelege asta.

" Misca-ti dracu fundul ăla bombat de pe scaun. " o voce din spatele meu ma face sa zâmbesc si sa ma întorc cu fata spre fata roșcată care îmi zambea pervers. Iren e prietena mea cea mai buna de vreo 12 ani cred, nu ne-am certat niciodată sau ceva de genul pentru ca pur si simplu ne intelegem de minune. O fi ea o pitică roșcată si perversă doar ca e a mea si nu o sa i-o dau nimănui.

" Unde mergem? " o întreb luând-o de bratul stâng iesind imediat pe usa. S-a uitat la mine pentru câteva secunde după mi-a zâmbit.

" Mergem deseară la petrecerea celor cinci. " spune facandu-ma sa ma strâmb. Cei cinci sunt cei mai populari băieți din scoala si se spune ca sunt si cei mai periculoși. Umbla cu droguri cu relațiile interzise, cu multe lucruri interzise.

" Cred ca am ceva de facut în seara asta, nu pot sa merg. Poate altădată. " nu e ca mi-e frica sau ceva de genul doar ca nu-mi place sa stau prin preajma lor pentru ca e foarte periculos. Am mai fost in închisoare dar mai mult de 2 zile nu am stat pentru ca nu am făcut cine stie ce. Am scăpat mereu ieftin.

" Hai Kara, nu ma face sa te aduc acolo cu forta stii ca pe mine nu ma poți minti. " vocea Irenei era una ridicata din cauza elevilor care tot tipau cuvântul ' vacanta ' l-as fi strigat si eu daca nu m-ar fi batut la cap Iren cu petrecerea aia stupida. " Toata lumea vine, nu putem lipsi fix noi. " continua facandu-ma sa-mi dau ochii peste cap. Bine, poate are dreptate, oare ce se poate întâmplă rău.?

" Bine, ne vedem la 8 in fata casei tale, mergem cu masina mea. " spun oferindu-i după o îmbrătisare si ea mie o palmă peste fesa stânga facandu-ma sa scot un mic icnet. M-am retras din îmbrătisare si i-am putut vedea rînjetul ala pervers si victorios al ei. Oh Iren, perversitatea ta ne va aduce intr-o zi nebune de legat, nu ca nu am fi deja .

Mi-am scuturat capul după am pornit spre parcarea scoli unde se afla masina mea, un Audi alb r8 pe care l-am primit de ziua mea anul trecut. Parcarea era oarecum pustie, aici aflanduse doar 4-5 elevi care discutau despre ce vor face în vacanta sau chestii de astea neimportante. M-am urcat rapid in masina pornind spre casa unde locuiesc cu tata si iubita lui soție Mellissa. Mai bine dorm pe strada decât cu scorpia aia în casa, o urăsc atât de mult si stiu foarte bine ca niciodata nu ii va lua locul mamei mele, doar ca uneori nici eu nu mai cred asta. I-a băgat tot felul de lucruri tatălui meu in cap, iar el câteodată nici în propria lui fiica nu mai crede, nu vreau sa-l pierd si pe el din cauza unei fufe ca Mellissa.

În mai putin de 10 minute am ajuns acasa, mi-am parcat masina in garaj, văzând ca tata este si el acasă pentru ca si masina lui se afla acolo. Fara sa mai stau pe gânduri am intrat în casa. Nu era nimeni în living dar puteam auzi ceva zgomote din bucătărie. M-am descaltat la usa si mi-am luat totosi mei albi cu pisicute care îmi incalzeau picioarele înghețate. Am pornit spre bucătărie nu inainte de a-mi lasă geanta pe canapeaua din piele neagră în fața ei fiind o măsuță de cafea. Zgomotele din bucătărie erau mult mai proeminente acum ca eram aproape de intrare. Acele sunete nu erau zgomote, erau mai mult țipete, tata si Mellissa se certau atât de aprins in cat credeam a peste câteva minute vor sări la bătaie unul la altul.

TIMEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum