Razele soarelui intrau cu putere in camera mea facandu-ma sa-mi strang ochii cu putere. Simteam un corp mare si puternic langa mine, strangandu-ma strans la pieptul lui, ma simteam atat de bine. Mi-am deschis cu greu ochii dand peste un chip angelic care dormea in patul meu atat de calm, dar pana si cand doarme tot are acea latura intunecata in el, latura aceea care m-a facut sa am mii si mii de fluturasi in stomac.
M-am foit un pic in pat pana am reusit sa scap din stransoarea lui Harry. Eram doar in tricoul sau negru si in lenjeria mea de aceeasi culoare, tricoul lui imi ajungea un pic mai sus de genuchi, era atat de mare. Mi-am facut drum spre baie, dezbracandu-ma de haine, intrand in dus. Am stat acolo aproximativ 20 de minute timp in care mi-am rasfatat pielea cu gelul de dus cu cirese. Mi-am luat inapoi tricoul lui Harry avand acel miros barbatesc specific lui, luandu-mi si o alta pereche de lenjerie intima.
Am iesit din baie silentios fara al trezi pe Harry, dar prea tarziu, statea rezemat de spatarul patului butonandu-si telefonul. Si-a ridicat privirea spre mine o data ce m-am apropiat mai mult de el. Mi-a zambit facandu-mi semn sa ma asez langa el. L-am ascultat asezandu-ma in bratele sale extrem de calduroase care imi facea pielea sa urle de fericire.
" Cea mai frumoasa dimineata. " imi sopteste la ureche, scapandu-mi un chicot. Are dreptate, daca m-as trezi mereu in pat langa Harry, simtindu-i mereu corpul langa al meu, simtindu-i mereu respiratia fierbinte pe pielea mea. Ar fi un vis devenind realitate.
" Ce vrei sa facem azi? " il intreb pe Harry care nu-si lua privirea de pe chipul meu. Si-a pus mana pe coapsa mea stanga strangand-o usor facandu-ma sa scot un mic geamat neintentionat.
" Nu stiu, ce vrei? " ma intreaba sarutandu-mi nasul dupa buzele cu dragostea de care aveam nevoie.
" Vreau sa mergem prin mall sa-mi iau niste lucruri si deseara poate mergem intr-un club. " raspund plimbandu-mi degetele pe abdomenul sau dezgolit. Doamne, baiatul asta arata atat de bine, ma face sa inebunesc numai privindu-l.
"Suna destul de bine, deci așa sa fie." Spune prinzând-mi o șuvița rebela care-mi intra in ochii din când in când. I-am zâmbit timida, punându-mi mâna pe fata lui, mângâind-o.
Cine s-ar fi gândit ca eu și Harry vom sta in aceeași camera fără sa ne certam sau fără sa facă el Glume perverse pe seama mea? Acum ceva timp nici nu-mi imaginam ca o sa-l mai văd pe Harry vreodată dacă nu ma obliga prietena mea ticnita sa mergem la vreo petrecere de-a celor cinci. Și bineînțeles ca viața avea alte planuri pentru mine, și acum uita-ma îmbrăcată cu tricoul mult prea mare pentru mine al lui Harry, pe el doar intr-o pereche de boxeri cu parul in toate părțile și cu ochii aceia care ma fac sa-l plac și mai tare decât o fac, in pat, unul lângă altul, parând un cuplu ca oricare altul.
I-am mai zâmbit de câteva ori, după dându-i un sărut scurt pe buze, îndreptându-ma spre dulapul meu pentru a găsi ceva de îmbrăcat. Am găsit o pereche de blugi negri, un maieu care-mi acoperea doar jumătate de abdomen și o geaca de piele. Le-am scos din dulap și M-am îndreptat spre baie. M-am îmbrăcat rapid, după poziționându-ma in fata oglinzi, mi-am spălat chipul rapid, după aplicându-mi un strat subțire de fond de ten, puțin rimel și un ruj maro închis care îmi făcea buzele mult mai mari. Parul meu blond l-am prins intr-un coc dezordonat in vârful capului lăsându-mi câteva Șuvițe sa-mi cada pe fata.
Am ieșit din baie vazandu-l pe Harry îmbrăcat in hainele sale negre. O pereche de blugi strâmți, un tricou mulat pe pieptul sau bine făcut și o geaca de piele, in picioare având niște ghete cu Ținte. Eu nu mi-am luat tocuri pentru ca vream sa fiu mai liberă, așa ca am obtat la niște teniși albi.
" Putem pleca? " întreabă Harry fixându-și privirea pe mine analizându-ma din cap pana in picioare afisandu-și zâmbetul sau mult prea pervers pentru mine.
" Dap, mergem doar noi doi sau ii luam și pe prietenii noștri? " întreb luându-mi geanta și telefonul de pe noptiera îndreptându-mi privirea înapoi spre Harry.
" Cum vrei, du-te și vezi ce-ti face roșcata eu ma duc la Jack. "
" Ok " spun sărutându-l scurt, îndreptându-ma spre camera lui Iren.
CITEȘTI
TIME
AcciónEa, față rebelă care încalcă reguli El, băiatul rău care e urmarit de poliție Dar oare ce se va intampla când cei doi isi vor uni forțele pana când vor reveni unul singur? Vreti sa aflati? Atunci citiți si bucurati-vă de lectură.