Capitolul 5

24 5 0
                                    

    Nu pot sa cred ca el chiar a spus asta, cum adica o grija minus? Nu stiam ca sunt o asa mare pacoste, dar pana la urma de ce ma strofoc eu atat? Nu o fii vreun print fara care nimeni nu poate trai, este doar un afemeiat care nu-i bun de nimic.

   " Haide Iren, plecam. " ii atrag atentia prietenei mele cele mai bune, fixandu-si privirea mai intai spre mine dupa si-o intoarce spre Harry.

   " Fericit? Tantalaule, ne-ai stricat vacanta. " aud vocea ridicata si plina de scarba a lui Iren, trimitandu-i lui Harry niste cuvinte acre si priviri si mai si.

    " N-am stricat nimic, ea a inteles prost, nu trebuie sa te superi din orice Kara. Fii serioasa. " spune Harry facand contact vizual cu mine.

   " Stii ceva, pana la urma ce ma intereseaza pe mine parerea ta? Nu trebuie sa-mi stric eu vacanta pentru un nimeni. " scuip cuvintele dure la adresa lui Harry, Iren incepand sa chicoteasca fericita. " Mergem la piscina mai incolo, ne vedem acasa, sa mergem Iren. " continui tragand-o pe Iren dupa mine pentru a gasi un taxi.

   Am iesit repede din spital indreptandu-ne spre un taxi, urcandu-ne rapid intr-unul.

   Pana la urma nici nu stiu de ce m-au deparanjat cuvintele urate a le lui Harry, doar nu inseamna cine stie ce petru mine. De ce m-au deranjat atat de tare? Am simtit un gol in stomac cand l-am auzit rostind acele cuvinte, parca mi s-a pus o piatra pe inima, doar nu simt ceva pentru el, e imposibil.

  " Cinci euro va rog. " aud vocea taximetristului anuntandu-ma suma pe care trebuie sa o platesc.

   " Poftim. " raspund inmanandu-i suma de bani, iesind dupa din taxi cu Iren in spatele meu.

   Am intrat in casa fara sa mai bat pentru ca pana la urma vara asta e si casa mea. Indreptandu-ma spre camera mea pentru a face un dus lung si pentru a ma pregati de mersul la piscina.

   ***

  " Oh, haide Harry, ce-am facut sa merit asta? Il intreb pe ascesta suparata.

   Dupa ce am facut dusul ala de 45 de minute, m-am pregatit de piscina. Acum suntem eu, Iren, Jack si cu Harry la piscina balacindu-ne pe nesaturate. Harry nu ma lasa nici macar sa inot putin ca vine el repede si ma baga cu capul la fund sau ma arunca in apa cand vreau si eu sa ma asez pe sezlong. Nu pot spune ca nu-mi place pentru ca as minti, dar cateodata devine enervant si ma iau de el.

   " Imi placi mai mult cand esti uda si nervoasa" spune accentuand ultimele trei cuvinte, facandu-ma sa rosesc.

   " Si mie imi placi mai mult cand nu vorbesti, zambesti, sau mai stiu eu ce. " raspund si eu facandu-l pe Harry sa zambeasca pervers si sa ma apuce de talie, sarutandu-mi gatul senzual.

   Fara sa-mi dau seama, un geamat imi paraseste gura, facandu-l pe Harry sa maraie si el de placerea sunetului pe care tocmai l-am scos fara sa vreau. S-a ridicat cu sarutarile mai sus pana a ajuns in coltul gurii mele, oprindu-se brusc dupa, pentru a face contact vizual cu mine. Stiu ce astepta, sa-l sarut, sa fac eu primul pas. Asa ca mi-am luat inima-n dinti si mi-am lipit buzele de ale sale. Buzele lui le framantau pe ale mele senzual, simtindu-i limba pe buza mea de jos, cerandu-mi permisiunea sa intre in gura mea. Asa ca i-am dat-o imediat, limba sa intalnindu-se cu a mea. Doamne ce bine se simte.

    Sarutul nostru este intrerupt de niste sunete produse de niste fete si baieti care tocmai au intrat la piscina vorbind si razand intre ei. Ne-am departat putin unul de celalalt vazand cine sunt acele persoane. Toate provorile erau indreptate spre mine si Harry facandu-ma sa ma simt incomod.

   " Harry, frate, o noua cucerire? " se aude vocea unuia dintre barbatii care se apropiau prea mult de noi, Harry dandu-si ochii peste cap plictisit.

   " Mike, frate, de cand nu te-am mai vazut. " raspunde si Harry ajutandu-ma sa ies din piscina luandu-ma in brate stil mireasa, lasandu-ma pe unul dintre sezloangele noastre.

   " Frumoasa prietena ta. " spune acel Mike dand mana cu Harry barbateste. M-am inrosit la fata instantaneu cand i-am auzit cuvintele, intinzandu-ma pe sezlongul pe care m-a asezant Harry mai devreme.

   " Stai aici iubito, ma duc pana la baietii astia sa vorbesc cu ei. " mi se adreseaza Harry eu dand din cap in semn de du-te.

   Stai putin, tocmai mi-a spus iubito? Noi nici macar nu suntem impreuna, dar parca suna prea excitant cuvintele astea din gura lui. Imi plac.

   Iren si Jack se uitau mirati la mine de parca as fi avut ceva imens pe fata, dar nu i-am bagat in seama si m-am intins mai bine pe spate relaxandu-ma.

   ***

  Sunt trezita din somn de doua brate care ma zguduiau pentru a ma trezi. Am deschis ochii buiumaca, uitandu-ma in jur, vazand ca inca sunt la piscina si ca am adormit asteptandu-l pe Harry.

   " Hai sa mergem acasa iubito, s-a facut tarziu si vad ca esti obosita. " spune Harry luandu-ma iar in brate stil mireasa, ceilalti luandu-ne lucrurile pentru a pleca.

  " Harry, nu sunt iubita ta." Ii spun acestuia uitandu-ma adanc in ochii lui verzi ca jadul parca pierdandu-ma in ei.

   " Vom fi. " si cu cuvintele astea mi-a inchis de finitiv gura. Nu puteam sa spun ca nu vream o relatie cu el pentru ca minteam. Zilele astea ne-am apropiat destul de mult si am inceput sa simt niste chestii pentru el care nici macar eu nu stiu ce inseamna, dar stiu ca sunt prezente acolo pe undeva.

   Ne-am urcat in masina lui Harry, el la volan, eu langa el in locul pasagerului, iar Iren cu Jack in spatele nostru. Drumul a fost unul foarte tacut, niciunul dintre noi nescotand niciun sunet.

   O data ajunsi acasa am despachetat lucrurile, am facut un dus si dupa m-am pus in pat pentru a trage un pui de somn, pana usa care s-a deschis mi-a atras atentia. Harry intra in liniste inchizand usa cu cheia in urma lui, asezandu-se in pat langa mine. Nu am scos niciunul niciun sunet pana a rupt el tacerea.

  " Nu stiu daca ti-ai dat seama dar chiar te vreau. " spune Harry facandu-ma sa inchid ochii si sa ma apropii mai mult de el luandu-l in brate, el strangandu-ma la pieptul sau tare.

   " Si eu te vreau. " raspund, Harry incepand sa-mi mangaie parul dragastos, facandu-ma sa deschid ochii si sa-i privesc trasaturile fetei care erau unele de invidiat.

  " Atunci ce mai asteptam? Sa fim impreuna. " raspunde el.

   " Dar totul o sa fie mult mai complicat o data ce vom face urmatorul pas, si nu vreau sa ma inseli Harry, daca ai face-o nu cred ca te-as ierta vreodata. " spun ridicandu-ma in sezut pentru a avea o conversatie mai civilizata.

  " Nu as putea sa te ranesc. O sa fiu numai al tau trup si suflet. Iti jur. Macar sa incercam, nu avem nimic de pierdut. " are dreptate, nu am ce pierde daca ii dau o amarata de sansa.

  " Bine atunci, te-ai facut cu o iubita. " spun incepand amandoi sa radem.

   Mi-a facut semn sa ma asez din nou in bratele sale, eu ascultandu-l. M-am asezant langa el, luandu-ma in brate, strangandu-ma de parca e ultima data cand ne mai vedem. Mi-a sarutat fruntea dragastos, inchizand ochii, luandu-ma somnul instantaneu. Sa vedem ce va iesi bun sau rau din relatia asta.

TIMEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum