Cuti sekolah sudah habis. Mulalah sesi baru. Joe yang berada di tingkatan 5 yang akan menduduki SPM. First first rasa dah macam besar sangat sebab senior en. Mula la gi tayang muka, survey survey junior yang cun dan boleh tahan.
Tapi malang, first day cikgu dah start announce suruh fokus dan work hard memandangkan tahun ini SPM, apa benda la. Bagi Joe, itu terlalu awal untuk budak kelas atasan macam Joe. Berada dikelas aliran sains tulen sangat memberikan tekanan kerana sering di push dan push dan push oleh guru guru.
Bagi mereka, pelajar di kelas atasan la yang akan menaikkan nama sekolah. Budak bawahan juga apa kurangnya, ramai yang dah power la.
Yang sedapnya hari ni, ada sorang makwe baru pindah masuk sekolah ni. Rupanya dia masuk di kelas Joe. Ferrrr dah lah lawa, belanja pulak. Dari tepi dah nampak kot. Budak budak sekarang, banyak minum kolagen ke. Hana mula memperkenalkan dirinya.
"Hi, nama i Hana. Dulu i sekolah perempuan di Johor. Now my dad kena tukar kat KL. Tu yang pindah tu." terang Hana.
"La budak JDT rupanya, ooo ale aleeee, ale ale." jerit Joe dari belakang.Joe mula perkenalkan diri tanpa disuruh sesiapa.
"Nama i Joe. Bukan joedoh awak, tapi kalau dah joedoh apa salahnya hahaha." Joe mula memberi pikapline. Harapnya Hana suka.
Satu kelas ketawa kecil. Joe jadi malu. Hana yang berada didepan tidak senyum sedikit pun. Mungkin dia rasa hambar sangat kot. Fuck fuck fuck.