"Hana, sebenarnya i ada benda nak cakap ke you ni. First time i tengok you, i dah rasa yang you ni perMysuri dalam hati i. Dengan muka you yang level level Miley Cyrus. Lagi la buat i jadi like she's the one only in my heart. I harap you faham apa maksud i." terang Joe dengan gaya seakan-akan Calvin Harris luah perasaan ke Taylor Swift.
"I tak boleh Joe. Bukan apa, you ni terlalu baik buat i. I harap you jugak faham. Walau macam mana pun, kita tetap takkan bersama." jelas Hana yang tunduk sambil menyedut straw air Guava nya tadi.
"Tapi kenapa? Jangan cakap you ada pakwe kat sekolah lama la. Kemon la long distance relationship ni tak kemana. You konfem ke dia takda pasang lain?" marah Joe yang tidak terlalu nampak kekesalannya.
"Bukan. Tapi you takkan faham. Okay la i nak balik." kata Hana yang terus capai beg Cotton On bunga-bunganya dan terus berlari keluar pintu pagar sekolah.
Joe yang rasa dia masih berpeluang, terus mengejar Hana yang berlari-lari anak yang agak laju. Walaupun dia pemenang tempat pertama dalam acara larian, dia masih tidak mampu kejar Hana.
Hana yang sampai di depan pagar sekolah, telah ditunggu oleh sebuah kereta yang pemandunya seorang pengkid. Berambut pacak, berkolar tegak sambil tangan keluar separuh ditingkap yang memegang sebatang rokok John putih.
Lalu Hana, berlalu pergi dengan pakwe pengkidnya.
"La patutla beria dumped aku, ada balak pengkid rupanya. Apa dah takda sangat ke lelaki kat dunia ni. Haih macam macam. Goals punya pasal la ni." getus Joe sendirian sambil tersenyum kecil berjalan ke arah kantin sekolah sambil teringat gaya pengkid tadi.