PLAN ve CHICA

199 4 4
                                    

Fredy:Herkes planı anladı mı?                 B.C.ve Ben:evet.                                               Ben:peh.                                                        Bonnie yavaşça bekçiye yaklaşıyordu.Bekçi bunu fark etmedi.O sadece benimle ilgileniyordu(çok rahatsız edici) bana ilgiyle bakıyordu. Tam o sırada bir jumpscare sesi duydum.Bonnie işi bitirmişti.Fredy gülmeye başladı.             Fredy:haha kolay lokma oldu.                     Ben:bir şey sorucam fredy bi kez olsun bonnie'den önce çıkmayı denesen olmaz mı?(sinsi bakış)          Fredy bana kötü bir bakış attı tam azını açıcaktı ki.....                                        Chica:pizza hazır!!!                                       Anlamıyorum...chica neden pizza yapıyor acıkmıyoruz..Ama bonnie fredy ve chica bundan hoşlanıyor.Çünkü hep hayatlarının güzel olduğuna ve normal bir hayat yaşayabilrieceklerini düşünüyorlar.Fark etmemişim gözümden bir damla yaş aktı.Hayatta en sevmediğim şey ağlamak özellikle bir salak yüzünden mike...
Kendimi sıktım bıraksam deli gibi ağlıyabilirdim ama hayır asla Chica bunu fark etmiş olmalı.Bana baktı ve gülümsedi.Bundan rahatsız olmuştum.Genellikle yalnızımdır.Ve ilk defa biri bana gülümsedi.Değişik hissettim.Bende odadan çıktım.Koridorda ayak seslerim çınlıyordu.Saate baktım 5:00 arkadaşlarıma seslendim(tam olarak arkadaş değil)hepsi mutfaktan çıkıp ana salona geldiler.Ben pırate cove'a girip düşüncelere daldım.Biraz sonra Chica pirate cove'a girdi.karanlıkta yüzüne hafif ay ışığı geliyordu.Bana baktı ve kısık bir sesle:                                Chica:iyi misin?                                              Ben:Gayet iyiyim dedim(sinirli bir şekilde).                                                            Chica hayatımda gördüğüm en sevgi dolu ifadeyle(bana göre öyleydi çünkü yalnız biriyim).                                              Chica:üzülme....intikam alıcaz.                 Ben:üzüldüğümü kim söylemiş?! Ama beni anlıyordu.Ve ben bundan rahatsızlık duyuyorum.                              Ben:beni rahat bırak lütfen.                      Chica:(pırate cove'den çıkar).                 

FOXY'nin GözündenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin