Bölümü Big1504Bang 'e ithaf ediyoruz
Alara:
Öglen yemedigden sonra moda evine geldigimde herkesin isinin basinda olduğunu görmek guzeldi.
Ben iceri girdigimde hemen yanima asistanim olan bahar geldi. "Hosglediniz Alara hanim"dedi bende hosbulduk dercesine kafami salladım . "Katalog cekimleri nasıl gidiyor?"dedim bu cok onemli bir noktaydı. katalog cekimleri müsteri kazanmak icin en önemli adimdı. "Hala devam ediyor Alara hanım "dedi Bahar.. kac aydan beri devam ediyor .. ahh o manken elime bir gececek var ya !!
"Tasarımcalarla yapilcak toplantiyı unutma ve odama bir kahve gönder"deyip odama girdim. Sonra odama hatice teyze geldi elindeki kahveyi masanın üzerine koydu. Tam hatice teyzeyle ayak üstu sohbet edelim derken telefonum caldı . Hatice teyze odadan cikti. Arayan efenin kres ögretmeniydi.
"Efendim aslı hanım?"
"İyi günler , bir problem var ,Alara hanım ; efe bir arkadasıyla kavga etti bende size durumu haber vermek icin aradım"
"Ne!! Efe mi?kavga etti öyle mi ? Hemen geliyorum"Dedim ve telefonu kapattım . Umarim yağızin haberi vardır. Onu aramakla ugrasamazdim. Benim oğlum ne ara böyle bir cocuk oldu boyle??
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Okula geldigimde yağizın arabasıninda orada oldugunu gordum. O da gelmisti.
Müdürün odasına geldigimde kavga ettigi cocugun veliside oradaydı. Kadına baktım ve ufak bir tebessüm ettim ama çok sınırlı görünüyordu .Yağız efe ile gurulandıği cok belliydi. Hatta "cok iyi yapmişsin oglum aferin"bile demiştir...
Yağiz geldigimi gorunce sandalyelelerden birine oturtu beni. Hamileyim ya... ah şu hamilelik !!
"Efe oglum neden tartakladın arkadasını?"diye sordu müdüre hanim. Efe ise özür dileyecegi yere "taytaylamadım dövdüm"dedi siniri yüzünden okunuyordu."Müdure hanim siz su cocugun suratina bakin !"dedi diger veli gercekten de efe cocugun suratıni cizmisti. Bak hala pis pis bakiyordu cocuğa... babasi yağız olan bir cocuktan ne bekliyoruz ki??
"Oglum özur dilesene arkadasindan "dedim ama dinlemedi inat etmeye devam ediyordu "o da idilin yanina otuymasaydi"dedi , pardon idil kim?? Dedim "Demek isin icinde bir de kiz var "dedi yağız alttan alttan güldügünu görebiliyordum. "Bir key idiy benim yanıma otuydu "dedi karşı taraftaki çocuk. Bizimki sinirden köpürüyordu . Arkadaşı öyle söyleyince tekrar cocuğa saldırmaya başladı." cocuğunuza biraz terbiye verseydiniz simdi sorunu halldebilirdik"dedi ben durumu zaten halletmeye calısıyordum ama kadin hic yardimci olmuyor ki.. ben simdi agzinin payinı vericem ona !
"Siz kendi cocugunuza bakın Allah Allah kim bilir ne dedi benim ogluma da böyle sinirlendi"
"Oglunuz hırçın sorunlu bir cocuksa benim oğlum ne yapsın?" Dedi yağiz beni mudüre de kadını sakinlestirmeye calistırıyordu.kolumu yağız ın elinden kurtarmaya calısıyordum.
"Bir kere benim oglum dünyanın en tatlı cocuğu siz kendi oglunuza bakın!"dedim. Müdüre hanımın bağırmasıyla ikimizde sustuk. Arkadan yağız "yürü be Alara "diye bağırsa da mudüre hanım ikimizde susturmustu Kendime ceki duzen verip tekrar koltuga oturdum. "Alara hanım sakin olun"dedi müdüre hanım ... biz kavga ederken gözlerim birden efeye kaydı. Az önfe kavga ettigi cocuğa hala dövecek gibi bakıyordu. "Aferin oğlum ,sanada bu yakışır"dedi yağız oğlu ile gurulanarak efe ise tıpki babası gibi " sayol baba"dedi ben ise hayretler icinde gün gectikce yağızlaşan oğluma baktım.
Duru:
Aksam yemegimi yemiş. Koltuguma oturumus telefonda annemle konusuyordum.
- kac tane cocuk buldum hicbirini begenmedin ... bu yiğit denen cocugu da kacırırsan onume gelen ilk herifle evlendiririm seni ! Yeter be ben de torun istiyorum ya ...karsi komsumuz halime teyzen 3 . Torununu bekliyor ... ben ya ben??
-anne anliyorum seni ... ama yani isler oyle olmuyor ki hem yigit-
- ben onu bunu bilmem kızım... azıcık isve cilve yap ... cok ta nazlanma ama her dedigine de salak gibi hemen atlama ,herseye de hemen evet deme!! Ama hep Hayır da deme Uyanik ol bir de-
-anne ne bicim laflar onlar oyle ya kapat ya aksam aksam sinirlendirdin beni yine . hem bak kapi caliyor sonra görüsüruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopuk Kızlar -düzenleniyor-
Teen FictionBizim kızlarımızın en bilindik özelliklerinden biri birbirlerinin hayatında ne olup bittiğini sürekli merak etmeleridir. kızlarımız basına gelen türlü belaları okumaya var mısınız? Aşkın ve arkdaşlığı filizlenerek çoğaldığı , sımsıcak dostuklarla k...