Şebnem :
Geçen gün kızların dediği gibi Emreyi takip edecektim.Önceden biraz araştırma yaptım.Bugün onun gittiği spor salonuna gidicem. Ayy sportif yakışıklım benim..Kaslarını düşünerek hazırlanmaya başladım.
Spor salonuna girerken etrafa bakındım.Kaslı maslı adamlar vardı.Allah var fit kızlar da vardı.Emre bu kızların arasında mı spor yapıyordu.Bi Emreye baktıklarını göreyim saçlarını başlarını yolarım , o kızları rendeyle rendeler fit bir görünüm yaratırım.
Ki bunların hepsine tas cikaracak bir fizige ve güzelliğe sahibim...
Düsüncelerimi bir kenara bıraktım. Spor salonunda birkac tur attıktan sonra sosyal medyaya fotoğraf atıyım da namım yürüsün diye düsündüm.
Koşu bandını üzerine çıktım. Telefonumla bir selfie çektim. Selfie cekerken emrenin geldiğini gördüm. Yanindaki kizlar sohbet ediyordu. Kız da yani cirkinliğe tepki olarak doğmus cinsten .... esmer bir sey !! Ben o kızın burnunu kaldırıma sürtüp kıvılcım çıkartmasını bilirdim ama neyse !!
Emrenin geldigini görünce kosu bandıni calıstırıp kosmaya basladım. "Merhaba" demesini beklerken o yanımdan bana bakmadan gecip gitti.hemde o esmer kızla...
Neyse sebnem topla kendini... emre kondisyon bisikletini sürüyordu. Bende kondisyon bisikleti sürmeliydim. Tam yanındaki bisiklete binecekken benden önce o esmer kız yanina bindi. Ben bu kızı gebertirim !!!
Emre ile kızın gülüsmelerini görunce orada daha fazla duramayacağımı anladım.
Biseyler icimek icin spor salonun cafesine gittim.
Seftalili meyve suyumdan bir yudum aldım ve elimi yanagima koyup düsunmeye basladım."Cok düsünceli gordüm seni" diyen sesle irkildim.kafami kaldırdıgımda karsımda emreyi gördüm. Emre ...!
"Yoruldum da biraz " dedim ve oturması icin elimle sandalyeyi gösterdim. Teklifimi kirmadı sağolsun.. "seni daha önce burada hic görmemistim" dedi bende "ben aslinda -" dedim ama lafım bir kara kedi bolundü ( kara kedi dedigim esmer manken gibi olan kız )geldi yanimiza oturdu. "Niye gelsin canım kilo vermek icindir" dedi gülmeye basladi ama masa da tek basına güluyordu emre ise " bence vermesine gerek yok " dedi yani benim fiziğimi begenmismiydi. Yess ... o esmer pisss kız da mort olmustu...Alara:
Elimdeki gebelik testinin iki çizgisi belirmeye başlamıstı. Inanmistım artik... Hamileydim. Bir çocuğum daha olacaktı .bu sefer bir kızım olsun istiyordum . Beraber alısverise gittigim, her gün sacını yapacağım bir kız cocuk... cok heycanlıydım.icimdeki mutluluğun tarifi yoktu. Ama bu gebelik testleri ya yanılıyorsa??
Ama artık emindim çünkü 6. denememdi. Yinede hastaneye test vermistim. Gece 1 haftada cikabileceğini söylüyordu. Ama ben emindim!!
Yağıza göstermeliydim. Ama daha uyanmamısti.
Gözlerini yavas yavas acmaya basladı.gebelik testini gozünün önüne getirdim.uysuk bir sekilde yataktan doğruldu. Elleriyle gözlerini ovdu sonunda uyanıp gebelik testini gördü. Gözlerini acıp tekrar kapattı. Inanmakta zorlanmisti. Ardindan içten bir gülumseme yayıldi dudaklarına...
"Gercek mi bu?"dedi gozlerini gözlerime dikerek.... heycanını anlayabiliyordum aynı zamanda endişeyi...
"Gerçek sevgilim"dedim birbirimize iyice sokulduk.yağız ellerini karnıma götürdü.bende ellerimi üstune koydum.
"2.defa baba oluyorum"
"2.defa anne oluyorum"Yağız anlıma bir öpücuk kondurdu.ve yataktan birden kalkti .sonra ciddilesti.
"Simdi sen hamilesin !tamam kahvalti hazırlamak gerek... süt , yumurta bütün vitaminlerden almalısın ... "dedi efeye hamileykende ayni böyle telaslanmisti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopuk Kızlar -düzenleniyor-
Novela JuvenilBizim kızlarımızın en bilindik özelliklerinden biri birbirlerinin hayatında ne olup bittiğini sürekli merak etmeleridir. kızlarımız basına gelen türlü belaları okumaya var mısınız? Aşkın ve arkdaşlığı filizlenerek çoğaldığı , sımsıcak dostuklarla k...