~Tanışma~

13 2 1
                                    

Sen içimdeki vurguların soyutlanarak dışarı çıkmış bir okadar da gün yüzüne bile çıkarmaya korktuğum kendime sakladığım gizli gerçeğimdin ..

▪▪▪
Uzun bir zaman sonra onu ilk kez otoparkın önünde görmüştüm.

Onu karşımda gördüğümde harmanlanan duygularım gün yüzüne çıkan öfkem ve bir zamanlar bağımlılıkla bağlandığım hisler nasılda birden akım gibi vücudumdan geçmişti.

Arabamı geri geri çıkartırken babamın şöförünün arabıyı ters parketmesiyle sinir katsayım artarken birden gaza basmamla arkamdaki kişiyi son dakika görmemle birlikte ani fren yapmıştım .

Arkadaki kişinin sinirli bir şekilde gelip camıma vurmasıyla gördüğüm kişiyle gözlerimi pörtleterek o kişiye bakıyodum .

Camım flimli olduğu için o kişi beni görmesede ben onu gayet iyi bir şekilde görüyordum . Resmen nutkum tutulmuştu.

Bu kişi bana neredeyse bir yıl önce kuzenimle beni aldatan sevgilimdi.
Ben ondan ayrıldıktan sonra ağır bir deprasyon süreci geçirmiştim .

Ben kendime aniden fren yaptığıma sinirlenmiştim . Neredeydi benim aklım . Fren yerine az daha gazı kökledeydim şimdi o karşımda duruyo olmazdı. Ve bir zamanlar görünce uğruna ölmeyi değil ölmeyi unuttuğum kişiydi.

Benim yanımda zorla olan kişide bana ihanet eden kuzenim selin di.

O camın arkasından kimi göreceğini beklerken ben kendimi toparlayıp camı havalı bir şekilde indirdim.

Beni gördüğünde benden farklı olmadığını anladım beni görünce yüzü düşmüştü. Biz birbirimizi severek isteyerek bile bile bir araya gelmiştik bizim yapımız çok zıttı.

Herkes bizi onaylamazken biz birbirimize tutulmuştuk ama sonuç yine hüsrandı her daim.

Kendine geldiğini anlamıştım. Dışarı çıkmam için işaret parmağını sallamıştı .

( Ben onun yüzüne bakmaya tenezzül bile etmezken bu ne rahatlıktı. Kendimi avutma yöntemim buydu benim .

o bir sene içinde duygularıma hakim olmayı öğrenmiş ve acılarla aynı masaya oturmayı kendime alışkanlık etmiştim .

Kimse beni kıramaz ve üzemezdi artık. )

Arabanın kapısını ittiğimde hafifi kendimden geriletmiştim . O benim ilk sevgilim olmasada ilk sevdiğim adamdı. Başkalarının yanındayken tatmadığım duyguları bana tattırmıştı .Yada sadece beni aptal yerine koymuştu.

İşte şimdi yüzleşme vaktiydi...

Kendinden emin bir şekilde konuya girmişti..

- Merhaba Aymira 'cım.Görüşmeyeli uzun bir zaman oldu görünürde kendini toparlamış ve hissizleşmişsin . Yoksa beni görür görmez boynuma atlamlıydın.

- Ah evet Barancım artık değersiz insan dışı ucubeler ilgi odağım değil artık . Gördüğün üzere seçimlerim senden sonra baya bir değişti.

--Seçimlerinin değiştiğini beni biraz önce neredeyde ezecek olduğundan anladım.

- Eski defterleri açarsan sen hatalı çıkarsın lakin ben zaten tamamiyle kapattım ve üzerine yeni oymalı defter açtım. Malum odundan olduğu için kalasları değil zıt olarak narin anılrımı saklayacağım birşeyler olmalı.

-Yeni sayfaların yaşantılarını kutlamalıyız bence . Tabi sen eski mevzuları tamamiyle kapattığına inanıyorsan bir içki ısmarlayayım sana bugün.

-Sen daha anlamadon heralde kapattım ben ve geri dönüşü yok . Teklifinde neden olmasın nerde ve ne zaman söylemen yeter.

-Bu akşam sizin barda saat 11 görüşürüz o zaman Aymira cım.

- Büyük bir zevkle .

Deyip arabaya atlayıp camı kapattım . O ise arkasını dönüp gitmişti. Hala onu görünce içimde birşeyler oluyodu anlamlandıramıyordum .Daha nr kadar eziyet görecektim ne kadar beni ateşe atmalarına göz yumacaktım.

Onu beni aldattığına pişman etmeliydim . Beni yeniden srvmeliydi ve bu defa ben onu yüz üstü bırakmalıydım.

Hazırlanmam neredeyse üç saat civarı sürmüştü. Ama deymişti sıra bana gelmişti.

Altımda deri etek şort ( biraz kısa olsada alacağım sonuca değecekti) üzerime göğüsümün hemen altında biten deri düz bir bustiyer tercih etmiştim. Fiziğimin avantajını kullanıyordum ne kadar sadee giyinsemde vücut hatlarımı çıkardığım zaman ortamın en şık ve sexsisi ben oluyordum. Morun koyu tonunda bir ruj aaylenier la tamamdı makyajım. Göbeğimede pircing taktım ve saçlarımıda bukle yapmıştım tamamdım işte.

Arabama atlayıp mekana geldiğimde babamdan dolayı selam verenlerin selamlarını alıp baristonun karşısına oturmuştum.

Ondan önce gelmiştim. Zaten hep sorumsuzdu o .

Kapıda onu gördüğümde beni sevimsiz bir şekilde süzüp cürretkar bir şekilde sarılmıştı .

Ruhsuz ifademi takınıp karşılık verdim . Ama onu gördüğümde acılar gün yüzüne çıkmıştı beni deli eden o bakışları yeşilliklerine beni hapsetmişti.

Duygulardan arınmak için büyük boy bir içki istedim ve fondiplemiştim.
Ancak acımı bu azaltırdı.

-Bakıyorum hızlı gidşyorsum Aymiracım . Hızına yetişmek ne mümkün .
Demişti ve beni muhteşem gülümsemesine mahsur bırakmıstı.

Bir bardak daha içtiğimde başıma aniden giren ağrıyı daha fazla azaltırcasına bir fondip daha yapmıştım. Ama bu beni daha kötületmişti. Enson hatırladığım Bahayı öpüşümdü.


Mr Dövmeci İle Mrs ÇakıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin