Sabah başımın ağrımasıyla gözlerimi açmıştım.
Nerede olduğuma iyice bakındım. Burası ılk başlarda yabancı gelsede sonra burasının barın arka taraftaki özel odam olduğunu anımsadım.
Buraya ne zaman gelmiştim dün neler olmuştu haberim dahi yoktu.
Ayaklarımı yataktan aşağıya sallandırıp yataktan doğruldum . Ayağımı sürüye sürüye sonunda banyoya gelmiştim
Saatimi çıkarup mermere koymuştum. Aynadaki beni gördüğümde küçük dilim boğazıma kaçmıştı resmen.
Gözlerimdeki makyaj yüzüme bulaşmış, rujumun yarısı bağımsızlığına kavuşıp yanaklarıma doğru yayılmış .
Nasıl deli yattıysamda saçlarım bir birine gitmiş.
Elimi yüzümü yıkayıp sonrasında havluyla yüzümde kalan makyaj attıklarını da temizlemiştim.
Elimdeki havluya baktığım zaman artık kullanılacak bir yanı kalmadığı için onuda lavobanın çöpünün içine atmıştım.
Saçlarımıda düzeltip geri kalktığım yatağa doğru yol aldım.
Geri kendimi yatağa yüzüstü fırlattım.
Bacağıma giren ani bir sancıyla geri heman doğrulup bacağıma baktım.
Baxagımda bamdanayla çevrili streç film vardı.
Bana ne olmuştu . Hiç birşey hatırlamıyordum .
Biraz zihrimi zorlasamda cık olmuyordu. En son hatırladığım arka arkaya içkiler içmekti.
Aceba ne olmuştu beni buraya kim getirmişti.
Büyük ihtimalle garsonlardan biri sızıp kaldığım için getirmişlerdir . Zaten alışkınlar benim sızmama.
Ama bu bacağımdaki şey. Yaralanmışmıydım.
Kalkıp streci açmaya çalıştım ne kadar da sıkı yapmışalrdı. Sobunda streçten kurtulup bandaanayı da açtım.
Gözlerime inanamıyorum .
Benim en nefret ettiğim şey . Olamazdu değil mi dün ben neler yapmışım böyle .Bacağımda no broke just bend yazıyodu . Bunu ben asla yaptırmazdım .
Dövmeler bana göre vücudu resim kağıdı gibi kullanmak zamanı ve anısı geçince de yırtıp atacağınız şey ama dövme yırtılmazdı.
Dışatıya attım kendimi uzun bir aranın ardından asıl mekana gelmiştim. Gündüz olduğu için pek dolu değildi. SadeceLışanlar vardı.
Ben dünkü baristonun yanına gidip biraz bilgi almalıydım. Ancak oda yoktu gece çalıştığı için ancak gece gelirdi.
Oradanda dışarıya çıktım. Gözlerimin yanmasıda çabası oldu . Tam öyle saatleriydi sanırsam .
Arabamın kapısını açtığımda sert bir şeye çarptım. Baktığımda biri bacağını ovuşturuyordu. Yine sakarlığım tutmuştu . Hemen bir adım adıp ,
- Kusura bakmayıp bilmeden oldu özür dilerim , demiştim.
Ama o kişi bana uzun uzun bakıyodu.
Aceba tanıyomuyuz diye simasına da iyicene sokulup inceledim ama hayır tanımıyordum . Bu oldua yakışıklı biriydi.Sahi Kimdi bu-Önemli değil. Ama isteyerek birine bunu yaparsanız benim kadar şanslı olamaz , resmen kapınızla bütünleştim , demişti.
Hafif bir tebbessüm ettim dediği laf uzerine . Sert bir mızacı vardı ne kadar beni içine çeken kahveleri olsada içi derin bir kuyuydu ve ii düşmüştüm çoktan
Esaret etmişti beni o bakışlarına.
Elimi uzatıp
- Ben aymira tatsız bir tanışma olsada güzel bir şekilde tanışabiliriZ.
Elini uzattığında
- memnun oldum deyip dönüp gitmişti.
Orada kal oldum. Kolunda bir kaç çakı dövmesi vardı .
Ve ismini de söylememişti . Neyse deyip arabama bindim eve geldiğimde başım hala ağrıyordu. Bir ağru kesici içip uyumaya yukarı çıkmıştım.
Neden ben bu dövmeyi yaptırdım . Ve ben hiç bir dövmeciye gitmeyen ben arayı bulup nasıl gitmiştim. Tek gitmediğim kesindi .
Sonra kendimi yarı ölü halime bırakmıştım.
Uyandığımda saat gece 2 ye geliyordu
Üstüme tukum giyip saçlarımı doğal bırakmıştım biraz makyaj yaptım ve biraz para alıp motorumun anahtarını alıp bara ilerledim.Dünkü barmen ordaydı. Yanına gidip
- merhaba kolay gelsin eras dedimi
- saolun buyrun ne ikram edelim
- bir içicek kokteyli alsam iyi olur aslında
-tabiki
- benim sana sormak istediğim birkaç şey var
Dediğmde kafasını olumlu anlamda sallamıştı.- Dün ben içkiyi fazla kaçırmışın neler oldu hiç bir fikrim yok srnib hatırladığın birşeyler varsa anlatırmısın.
-Tabiki aymira hanım dün siZ fazla içtiniz ben size ne kadar içki vermek istemesemde yanınızdaki beyefendi size sürekli içki verip durdu.
Bir müddet sonra siz sarhoş olmuştunuz o kişi iyice size yakınlaştı daha sonra siz onun dudağını öptünüz oda sizi dışarıya götürdü.
Yaklasık 1.30 ve 2 saat sonra geri geldiniz ve geldiğinizde bacağınızda bandana vardı. Sizi buraya bırakıp gitti.
Bende sizi odanıza taşımıştım.
Dedi.
Bende ona
- buralarda yakın bir dövmeci var mı
Diye sormuştum .4 sokak aşağıda bir dövmeci olduğunu ve pek tekin oşmadığını garip kişilerin orda takıldığını söyledi
Tam adresi alıp oraya doğru ilerledim.
Kapıda korumadan çok serseri tipli bir kişi vardı . Beni görünce
- Baha abinin sevgilisisiniz değil mi diye sordu
Dün de gelmiştiniz ama bugün ayık gibisiniz .
Kafa sallamakla yetindim sadece.
İçeriye doğru ilerlerken bir odaya getirmişti beni içeriden sesler geliyordu.
İşte şimdi korkmaya başlamıştım.
Yanımdaki kişi içeriye girip veri çıkmıştı .
Ve benim içeri girmeme dair bir kaç sözde bulunmuştu.
İçeriye girdiğimde sedyenin üzerinde yüzüstü yatan biri gördüm ve onun sırtını elindeki şeyle oyan kişi
Kafasını benden tarafa dönderdiğinde şaşkınlık geçirmeme sebep olmuştu.
Bu oydu araba kapısını ona çarptığım kişiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr Dövmeci İle Mrs Çakı
Teen FictionBir insanı neyinden tanırsınız ? Benim için durum biraz farklı.... Sen içimdeki vurguların soyutlanarak dışarı çıkmış bir okadar da gün yüzüne bile çıkarmaya korktuğum kendime sakladığım gizli gerçeğimdin