Historien starter midt i det hele, da du nemlig er bedste venner med Thor Farlov.
Se hendes outfit på billedet i toppen. 👆🏼Det gav et sæt i mig, da klokken ringede. I dag skulle jeg være sammen med Thor, vi skulle bare have en dejlig venne - slap af dag! Jeg pakkede hurtigt mine ting sammen, og satte mig ude foran Thors klasseværelse. Jeg ventede på ham i 45 min. Før han kom! Vi krammede og gik derefter hjem til mig.
" Nårrh hvad skal vi så lave idag? " spurgte han da vi trådte ind af hoveddøren.
" Jeg tænkte lidt, om vi ikke bare kunne se en film? " svarede jeg. Han smilte og løb op af trappen, op til mit værelse. Da jeg træder ind af døren, ligger han i min seng og kigger underligt på mig.
Jeg står bare og holder øjenkontakten lidt, inden jeg løber over og hopper op i sengen. Jeg lander halvt ovenpå ham, men vi flækker bare af grin. " hvilken film vil du så se? " spørger han og kigger ned på mig, da jeg har lagt mig imellem hans ben. " jeg er ligeglad, du bestemmer. " sagde jeg bare. Han smilede bare lumsk til mig, og det viste jeg jo godt hvad betød! GYSER! Omg drenge..
Thor lå med armene om mig, sådan følte jeg mig altid tryggest. Han fulgte spændt med i filmen, men jeg var lidt ligeglad. Jeg lå bare og tænkte, på mig og Thor..
" Hvad tænker du på smukke? " spurgte han. Jeg så ham i øjne, " Ingenting " fik jeg sagt. Men det passede jo ikke helt. Han satte sig halvt op og kiggede mig i øjnene. " Jeg kan se der er noget, hvad er der galt " spurgte han. Jeg kunne ikke sige noget..
" Jeg har det bare lidt skidt " løj jeg og rejste mig fra sengen. Jeg bevægede mig ud på badeværelset, jeg tog en dyb indånding og kiggede mig i spejlet. Jeg kunne høre Thor var på vej ud på badeværelset. Lige da han åbner døren, vender jeg mig om.
Han står bare der i dørkarmen og kigger på mig, jeg løber direkte ind i hans arme. Han klemmer blidt en gang og giver derefter slip. Thor tager min hånd og vi går ind på værelset igen. Vi ligger os tilbage i sengen og ser resten af filmen færdig, da filmen slutter er kl. Ved at være halv seks.
" Skal vi ikke bestille en pizza? " spørger Thor. " jo lad os det " sagde jeg.
Vi får bestilt og spist pizzaen og er nu godt mætte!
Igen ligger vi i min seng, vi ligger enlig bare med hoved begravet i vores mobiler.
Jeg ligger igen imellem hans ben. Jeg tager min telefon op og tager et selfie af os. Til billedet skriver jeg: Kvalitetstid med Leif😽
Jeg gemmer hurtigt billedet inden jeg ligger det på My Story. " Hvor er dine forældre enlig henne? " spørger Thor, og kigger ned på mig.
" De besøger nogle venner i Jylland, de kommer først hjem om to uger! " svarer jeg opgivende.. Thor kigger bare overrasket på mig. " Bliver du og sover? " spørger jeg.
" Det vil jeg da gerne " " Skal vi så ikke gøre os klar nu, jeg er ret træt? " plagede jeg. Han rejste sig bare som svar. Jeg begyndte at klæde om, jeg tog bare mine bukser af og fandt en tilfældig trøje. Thor havde bare boxer shorts på. Vi har aldrig været genert overfor hinanden, på det punkt er vi ret ligeglade. Jeg kunne fornemme Thor stå og kigge på mig, så jeg vendte mig hurtigt rundt. Han smilte bare til mig, tog mig i hånden og hev mig med ud på badeværelset. Vi kiggede på hinanden i spejlet mens vi børstede tænder, vi havde vores ejet lille dansparty! Da vi var færdige løb vi ind i seng, jeg smed mig hurtigt midt i sengen så der ikke var plads til Thor. Han stod bare og grinte af mig, jeg tyggede mig og han lagde sig under dynen. " godnat thor " sagde jeg.
" godnat smukke " svarede ham og kyssede mig på kinden. Den aften faldt jeg i søvn med et smil på læben!Første kapitel! Håber i kan lide det, jeg undskylder meget hvis der er nogle dumme stavefejl eller noget😹 704 ord!
YOU ARE READING
I like YOU a lot!
Fanfiction(DN) er bedste venner med Thor Farlov, de har et meget tæt venskab! Kan det fører til mere? Eller kommer Anthon ind i billedet?