5 // OC? Thor? Bare venner?

168 9 3
                                    

Outfit i toppen👆🏼

Jeg stod op kl. 5:36, for jeg gad ikke ligge i min seng mere. Jeg har ikke kunne sove hele natten, jeg bliver ved med at tænke på hvad der skete igår. Thor har haft ringet et par gange, men jeg har ikke kunne tage mig sammen til at tage den. Det lyder sikkert dumt, men jeg kan bare ikke. Jeg mener jeg kan jo godt lide Thor, og jeg tror vi har det på samme måde, Men jeg vil ikke ødelægge vores venskab!

Selvom klokken kun er 5:42 så ringer jeg alligevel til munke, jeg har brug for at være sammen med andre end Thor lige nu. Jeg har lidt ondt af ham, han kyssede mig jo bare og så reagerer jeg sådan!? Hvordan kunne jeg enlig være det bekendt? Munke tager den ikke første gang, så jeg ringer igen. Han tager den stadig ikke, men efter 10 min. Ringer han endelig!
" For helvede DN, klokken er fucking 05:56?! Hvad vil du? " spørger han, det lyder som om jeg vækkede ham. UPS!
" Jeg ville bare hører om dig og Maria ville med på OC idag? " svarer jeg, der går lidt tid før han svare. " Øhmmm.... Jo, så skidt da? Hvorfor ik? " siger han og lyder rimelig træt. " Fedt! Hvornår mødes vi? " spørger jeg. " DN? Klokken er seks om morgenen "
" Nårh ja.. Øhm.. Klokken 10? " svarer jeg
" aftale! " siger munke og lægger derefter på.
Jeg rejser mig fra sengen, går hen til skabet og tager tøj på efter vejret. Det er overskyet, men det regner ikke. Det er heller ikke helt vildt koldt, men heller ikke så varmt du kan have shorts på..
Jeg går ned i køknet, tager noget mad og sætter mig i sofaen. Jeg tænder for det, finder et eller andet sjovt program, og sidder enlig bare og stener.

Jeg for et kæmpe chok da det pludselig ringer på døren, jeg kigger over mod døren, kigger på klokken og derefter på døren igen. 8:23 var klokken? Hvem fanden kunne det være? Munke?!? Jeg rejste mig forsigtigt op og gik langsomt hen mod døren. Da jeg var nogenlunde tæt på døren, ringer det på igen. Jeg får det største chok ever! Jeg tager hurtigt fat i døren åbner den og uden at kigge op og se hvem det er siger jeg " HVAD ER DET? " ret surt faktisk. Jeg får et lille chok over mig selv, det tror jeg også Thor gjorde for det er ham der står udenfor. Jeg ser bare forvirret på ham, han ser til gengæld trist ud. " Vi bliver altså nød til at snakke om igår, må jeg komme ind? " spørger han. Jeg rykker mig til siden og kigger ellers bare ned i jorden, han træder ind og jeg lukker døren. Vi sætter os hen i sofaen hvor jeg sad før, der er en lidt akavet stilhed til at starte med.
Men Thor afbryder den " Jeg er altså virkelig ked af hvad jeg gjorde igår! " siger han, og rykker en tan tættere på mig. Jeg sidder bare helt stille og kigger ned på mine hænder, der ligger i mit skød.
" Det er ikke din skyld du føler sådan Thor?! " svarer jeg lidt frustreret. " Du må vel også føle noget? Du stoppede mig ik " sagde han, jeg lukkede mine øjne og tog en dyb indånding. " jaer okay Thor, det gør jeg måske, men jeg vil ikke ødelægge vores venskab! " siger jeg og kigger op, lige ind i hans øjne. Han ser meget splittet ud. Vi holder øjenkontakten i et stykke tid, men Thor afbryd den. " Det behøver det ik at gøre? Det bliver bare forstærket?! " svarer han, men kan se på ham han bliver lidt frustreret. " Jeg ved ik Thor? Jeg har brug for at tænke lidt over det? " siger jeg og rykker en tan væk fra ham. Han kigger bare ned i jorden, jeg rejser mig op og rækker mig hånd ud så han kan tage den. Da han tage den, hiver jeg ham op af sofaen og trækker ham ond til mig. Vi krammer i et stykke tid, men til sidst giver jeg slip, kigger ham i øjnene og går over mod døren. Thor følger selfølgelig efter. Jeg tager min jakke på ( hvilken ikke er på billedet, sry! ) Jeg åbner døren, og Thor går ud. Vi får sagt farvel, og derefter går Thor ellers. Jeg venter ellers bare til jeg skal gå, da jeg nemlig skal mødes med munke og Maria på OC.

Klokken er nu 09:47 så jeg har lidt travlt. Jeg er lige ankommet til København, så jeg må halvløbe ned igennem strøget. Awkward as fuck, I know Ahahahahaha.

Jeg ankommer endelig til OC, klokken er 10:03 så jeg nåede det da næsten? Ahah.
Maria og munke sidder der allerede, jeg går stille hen mod dem. De får hurtigt øje på mig, vi krammer og bestiller ellers vores drikkelse. Vi får snakket en masse ting igennem, og hygger os enlig bare mega meget..
Det var rart at være sammen med nogle andre end jeg plejer for en gangs skyld. Og ja alt det med Thor, det må jeg bare tænke over? Hvad fanden skal jeg dog gøre?!

Kapitel 5! Håber i kan lide den, skriv i kommentaren hvad i syntes, skal Thor og DN komme sammen?? 885 ord!

I like YOU a lot!Onde histórias criam vida. Descubra agora