2 // Weekend tur på strøget

177 8 1
                                    

Hendes outfit på billedet i toppen👆🏼

Jeg vågnede ved solen skinnende mig i ansigtet, Thor lå stadig ved min side. Jeg rejste mig forsigtigt fra sengen, i håb om jeg ikke vækkede Thor. Men der var en der greb fat i mit håndled, og hev til så jeg faldt ned i sengen. " Hvor skal du lige hen " spurgte han med et lusket smil på læben.
Han kiggede mig dybt i øjnene, " ingen steder " svarede jeg lavt, mens vi lå og holdte øjenkontakten. Det var som om vi lå der i flere timer. Jeg havde en underlig følelse i maven, en jeg ikke havde haft før. Vi plejede ikke at opfører os sådan. Da vi havde lagt der i noget tid, brød jeg øjenkontakten og rejste mig hurtigt op. Jeg kiggede tilbage på Thor, som smed sig tungt tilbage i sengen og tog en dyb indånding. Hvorfor gjorde han dog det? Hvad arvede han sig sådan over?
Jeg tog hurtigt noget tøj på, og løb ned i køkkenet. Ca. 5 min. Efter kommer Thor hoppene ned af trappen. Han havde sine normale business bukser på, en hvid Wood Wood trøje på, og nogen hvide Adidas superstar sko på. Han sætter sig ved siden af mig ved spisebordet. " Hvad skal vi så lave idag? " spørger han. " vi kunne tage på OC? " svarede jeg. Han nikkede bare som svar, rejste sig og gik ud i gangen. Han var meget stille, hvilket han ikke plejede at være. Jeg har kendt ham i snart... Hvor lang tid... 6-7 år tror jeg... Han plejer ikke at være sådan. Jeg gik ud i gangen hvor han sad på trappen med hoved begravet i han hænder. " Thor? " hviskede jeg, han kiggede op på mig og rejste sig op. Jeg tog ham ind i et langt, venligt kram. Vi gav slip på hinanden, derefter tog vi sko på og gik ud af døren. Vejret var dejligt, solen skinnende, alt var bare perfekt. Vi gik ned mod stationen hvor vores tog kom om ca. 13 min. Så vi havde god tid. Det tog ikke andet end 6 min. At gå fra mit hus til stationen. Ingen af os sagde et ord på vejen, der var bare stille. Dernede satte vi os på en bænk og ventede på toget. Det kom 7 minutter Efter. Dørene åbnede og vi fandt en vindues plads, som vi plejer. Jeg satte mig inderst og Thor yderst, jeg placerede mit hoved på thors skulder. Han kiggede ned på mig, og jeg kunne se ud af øjenkrogen at han smilede. Jeg kiggede op på ham, men han kiggede hurtigt væk.

Vi gik nu ned af strøget, med kurs mod OC. Thor lagde armen om mig, da jeg kiggede op på ham, grinede han bare. Vi mødte et par citygirl på vejen, og Thor hilste venligt på dem. Han er altid så sød mod hans fans! Da vi nåede til OC bestilte vi vores drikkevarer, og satte og ud på altanen.

Kapitel 2!!! Jeg håber i kan lide min historie, i må meget gerne kommentere hvad i syntes om den! Jeg undskylder for ikke at have opdateret i en uge! Sry.
529 ord.. lidt kortere kapitel!

I like YOU a lot!Where stories live. Discover now