Outfit i toppen👆🏼
Thor og jeg har nu været sammen i snart 2 uger, og han er virkelig bare den bedste. Før vi kom sammen var jeg så bange for at det ville ødelægge vores venskab, men det har kun gjort det bedre! Vi har godt nok været oppe og skændes en gang, men det kan man jo ikke undgå. Bois ved godt vi er sammen, det er jo også ret svært at skjule når vi er sammen med dem. Men de har intet imod det, de syntes bare vi er søde sammen og sådan.. Ahah.
Idag vil Thor kommer over, og så skal vi hen til Anthon til noget aften hygge druk senere. Klokken er nu 12:47 og Thor kommer kl. 13:00, han skulle bare lige klare noget derhjemme først. Spørg mig ikke hvad. Ahah. Jeg gik derfor op på mit værelse for at gøre mig klar, bare sådan lidt ekstra. Hvorfor ik?
Jeg sidder enlig bare og tænker, stirrer ud i luften og sådan... Pludselig ringer det på døren, jeg hopper en gang, blinker med øjne og rejser mig hurtigt. Inden jeg går ud af døren kigger jeg mig hurtigt i spejlet, retter hurtigt på mit tøj og skynder mig eller nedenunder.
Da jeg kommer ned, åbner jeg forsigtigt døren. Hvorfor hved jeg ik? Thor står og kigger på mig i døråbningen. Jeg smiler og kaster mig i armene på ham, vi står bare og holder om hinanden et stykke til inden jeg trækker mig, stiller mig til side og lader Thor træde indenfor. Thor får hilst på min mor der står i køknet, min far er DSV ik hjemme og min søster er hos hendes kæreste. Jeg tror ik kun det er mig der glæder mig, men også Thor! Han har i vert fald snakket meget andet end det hygge fest druk ting i aften.
Jeg har ikke tænkt mig at skifte til noget vildt fest tøj i aften, da det nemlig kun er noget hyggedruk hos Anthon. Så jeg beholder bare mit almindelige hverdags tøj på. Lige nu sidder vi enlig bare på mit værelse og keder os, lidt skal men jo kede sig en gang imellem.. Thor kigger pludselig på mig, jeg kan mærke han stirrer på mig selvom jeg ikke kigger. Jeg sidder med hoved nede i min mobil, men Thor løfter mit hoved op med hans pegefinger. Han kigger mig direkte ind i øjnene og bider sig i læben. Han ligger hans hånd på min kind og kysser mig forsigtigt på munden, jeg snurrer rundt og sætter mig på ham. Han prøver at gøre det vildere men stopper da min mor kommer ind af døren, jeg skynder at hoppe af Thor. Der sidder vi, mega akavet på sengen mens min mor glor på os. " øhm?.... Jeg.. Jeg. Øhm? Jeg ville bare sige jeg tager ud og handler ind. " siger min mor. " Det er helt okay mor, det gør du bare! " svarer jeg en smule irriteret, ikke fordi jeg er sur på hende, bare fordi det er mega akavet. " Okay.. Så smutter jeg nu " siger min mor og træder akavet ud af værelset. Thor og jeg sidder bare og kigger på hinanden indtil vi bryder ud i grin. Vi beslutter os for at sætte en film på, og Thor vælger selfølgelig en eller anden klam gyser. Jeg ligger mig helt ind til Thor med mit hoved på hans brystkasse, samtidig med ham ligger og holder om mig. Det er mega hyggeligt, men filmen er til gengæld pisse klam. Jeg må klemme mig ind til Thor flere gange, men han griner bare af mig.Klokken er nu 17:48, og festen starter klokken 18:00. Så vi beslutter bare at begynde at gå hen mod Anthon, det tager ca. Kun 10 min. Så det passer vel fint.
Vi går og holder i hånd hele vejen, men pludselig stopper Thor mig op. Han tager fat i begge mine hænder og holder mig tæt ind til ham. Han kigger mig i øjnene åbner munden som om han vil fortælle mig noget, men der kommer intet ud. Han lukker munden, tager en dyb indånding og kigger ned. Jeg kigger forvirret på ham, og tager derefter fat i hans kind. Han kigger med det samme på mig, og vi får hurtigt øjenkontakt. " Thor tag det roligt, det okay. Hvad er det? " siger jeg og aer hans kind. Han kigger igen ned, men hurtigt op på mig igen, klemmer mine hænder og siger:
" DN jeg elsker dig " han kigger mig dybt i øjnene da han siger det, og jeg bliver mega rørt! Jeg får med det samme tårer i øjnene og kaster mig i armene på ham. " Jeg elsker også dig Thor! " siger jeg midt i krammet. Vi går og holder om hinanden resten af vejen hen til Anthon.Vi går rundt om Anthons hus og om til en låge der føre ind til haven, vi kalder på Anthon og hen kommer vinkende hen til os. " Hey, godt i kunne komme " siger han og åbne lågen " Tak fordi vi måtte " svare jeg og træder ind i haven, Thor smiler bare. Vi går hen til et bål som Anthon har lavet midt i haven, alle Bois er allerede ankommet. Vi sætter os ned og får med det samme alkohols i hånden, Thor og jeg havde dog aftalt ikke at drikke så meget i aften. Vi sidder enlig bare og hygger og snakker en del. Anthon, munke og Teo sidder og ryger, jeg prøver at holde vejret når røgen kommer hen til mig, men det er okay svært at holde vejret 24/7. Thor kigger flere gange usikkert på mig, for han hved hvor meget jeg hader det. Min bedstefar gik nemlig bort sidste forår af lungekræft, fordi han røg da han var teenager. Så det har jeg aldrig tænkt mig at gøre, derfor irriterer det mig også en del at de bare sidder og ryger mig op i hoved. Pludselig siger Maria: " Hey DN.. Kommer du ik lige med?" Spørger hun, jeg tror hun kan se på mig at jeg ikke lige er den største fan af det. " Selfølgelig " svare jeg bare og rejser mig. Vi går ud på badeværelset og snakker en smule, mens Maria ordner lidt på sin makeup. Da vi kommer tilbage sætter jeg mig hen oven på Thor, jeg kigger ham i øjnene og kysser han forsigtigt og han ligger hans hænder på mine hofter. Men jeg trækker mig hurtigt igen, skærer en grimasse og tager mig til munden.
" Har du røget? " spørger jeg og kigger skuffet på ham. Han kigger undskyldende på mig og skal til at svare, men jeg rejser mig fra hans skød og det for han til at stoppe. Jeg fortsætter væk fra ham, og jeg går ikke bare jeg små løber. Jeg kan mærke han kigger på mig hele vejen og til sidst kan jeg høre han rejser sig.
Jeg fortsætter ud på vejen. Da jeg har smækket Anthons hoveddør efter mig, men den bliver hurtigt åbnet igen. Thor kommer løbende hen til mig, jeg vender mig frustreret om idet han stopper op bag mig.
" Du hved hvordan jeg har det med det Thor! " halv råber jeg mens tårer løber ned af mine kinder. " Ja, undskyld DN " siger Thor og trækker mig ind i et kram. Jeg græder bare ind i hans skulder.Hvordan kunne han gøre det?!
Kapitel 7! Så kom det endelig, undskyld for ikke at have opdateret længe! Skal nok opdatere så meget som muligt fremover! Håber i stadig følger med og kan lide historien.
1260 ord!
YOU ARE READING
I like YOU a lot!
Fanfiction(DN) er bedste venner med Thor Farlov, de har et meget tæt venskab! Kan det fører til mere? Eller kommer Anthon ind i billedet?