Capitolul 6

245 27 6
                                    

Nu mai are rabdare pana cand se face zi.Merge la Natalia.Se catara pe balconul casei.Lumina e stinsa.Doar televizorul lumineaza.Intra tiptil.Natalia e in pat.Pe obraji ii curg lacrimi siroaie.A transpirat.Tricoul i s-a lipit de piele.Geme in somn.Gabriel o trezeste,fiind speriat.Ea se ridica brusc in sezut,iar cand il vede se sperie.El o ia in brate,mangaind-o.Ii spune ca totul va fii bine,sa stea linistita.

-Ce ai visat?intreaba Gabriel

-Era mult sange pe jos si eram in apartamentul acela al arabilor.Dintr-o data au tras in tine s-s-si,spuse Natalia,incepand sa planga.

-Gata,a fost doar un vis.Asaza-te in pat si incearca sa dormi,spuse Gabriel,asezandu-se langa ea.

Cei doi au adormit,tinandu-se de mana.Suna ceasul,care anunta ca trebuie sa se trezeasca.Natalia il injura in gand.Se ridica si il opreste.

-Nu mai vorbii urat,spuse Gabriel,ridicandu-se si  afisand un zambet siret.

-Tu...de unde stii ca am injurat?!Nu-mi spune ca citesti si gandurile oamenilor!,spuse Natalia cu o uimire pe fata

-Le citesc doar pe ale tale,deci...ai grija,zise Gabriel,razand.

-Nu mai inteleg nimic!Ingeri,puteri magice,"asasini"...spuse Natalia,oftand.Si...cum ai facut sa-i ingheti pe arabii aia?!

-Fiecare inger se naste cu o putere.Eu am puterea ghetii.

-Pai...multumesc,mi-ai salvat viata pana la urma,spuse Natalia ,uitandu-se in ochii lui.

Gabriel afisa un zambet micut si strengaresc.Spuse ca trebuie sa plece inapoi si ca se vad in fata casei sa plece la scoala.

                                                                                      *

Dupa putin timp s-au intalnit in fata casei.

-Vreau sa te intreb ceva in legatura cu casa aceea.De ce au plecat si au lasat tot acolo?spuse Gabriel

-Sotul femeii si tatal fetitelor avea o boala grava.A trebuit sa plece in alta tara sa se trateze,pana boala nu se agrava si murea,ii raspunse Natalia,oftand si lasand capul jos.

Pleaca la scoala.Ajung repede,drumul fiind liber.Toate fetele se holbeaza la Gabriel.El merge arogant langa Natalia.Nu le baga in seama.Intra in clasa,iar cineva se asaza langa el.Se intoarce.Este o fata cu parul negru ca abanosul si ochii la fel de negrii si patrunzatori.Rujul rosu,trasat cu grija pe buzele mari,iese in evidenta,ispitindu-l pana si pe inger.

-Amm...buna,spuse el,mutandu-si privirea de la buzele la decolteul mare.Nu trebuie sa faca asta.E un inger.Asta e un pacat,spune in sinea lui,miscand capul usor pentru a-si alunga gandurile "provocatoare".

-Buna.Tu esti Gabriel?spune bruneta,cu un zambet micut in coltul gurii.

-Da,ne cunoastem?

-Eu sunt Beatrice.Se vorbeste prin scoala  ca ai fii o "mega-bunaciune".Am venit sa ma conving singura.Se pare ca "gura lumii" nu s-a inselat-spune Beatrice,asezandu-se mai aprope de Gabriel si mangaindu-i parul incet.

-Umm...trebuie sa plec sa caut pe cineva,spuse Gabriel,fastacindu-se si inghitind in sec.

Se departeaza de ea.Merge sa o caute pe Natalia.O gaseste in curte,asteptand sa plece acasa,pentru ca se anuntase ca nu se mai fac cursuri,deoarece este un consiliu profesoral.

Ei merg la un magazin pentru a face cumparaturi.Merg in raionul de jucarii.Gabriel ia un ursulet mare,imbratisand-o pe Natalia cu labutele jucariei.

-Natalia,ursuletul te iubeste!Uite!spune Gabriel,cu o voce pitigaiata si incepe sa o gadile.

Ea rade si tipa prin magazin.Toata lumea se uita la ei,dar nu le pasa.Gabriel e fericit,fiindca facut-o sa rada macar o data pe Natalia.Zambetul ei larg si sincer l-a acaparat.

                                                                                     *

Au facut mai multe cumparaturi.Au cumparat mancare pentru a gati ceva.Au ajuns  la ora 15.Au intrat prin spatele "casei" lui Gabriel.Au mers in bucatarie.S-au apucat de gatit clatite.La sfarsit le-au dat cu frisca si sirop de ciocolata.Le-au mancat si s-au uitat la un film de comedie gasit prin casa.S-au distrat unul in preajma altuia,dar Natalia nu a vrut sa arate asta prea mult,dar si-a dat seama ca poate gasi un prieten adevarat in Gabriel.Poate chiar mai mult....

Stiu ca a durat prea mult sa scriu tampenia asta de capitol,dar n-am avut timp si chef mai deloc.Sper sa ma scuzati pentru asta.Urmatorul capitol il voi pune mai repede si va fii mai...romantic.Nu pot sa va anunt pe toti cand pun fiecare capitol,din cauza unor defectiuni.Asa ca,da-ti-mi follow,daca va place povestea si vreti sa cititi in continuare. :)

Ingerul pazitor/terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum