-Haide,lasa-i sa plece.Il poti omori pe inger,dar pe fata mi-o lasi mie-spune unul dintre arabi,zambind ca un psihopat.
-Se pare ca ai ganduri mari cu ea,dupa zambetul tau,Adel,spune celalalt,razand.
Arabii ii spusera sefului lor ca au fugit,iar el ii certase,spunand ca nu sunt buni de nimic.
***
Ingerul si Natalia se tin strans in brate,incazindu-se amandoi.Focul arde mocnit.Linistea a coborat peste padurea deasa si este miezul noptii.Ei s-au adapostit sub un copac gros si batran.Luna priveste din cer spre padure,iar stelele au adormit deja.Cei doi sunt uzi fiindca ploaia de abia s-a oprit.Hainele li s-au lipit de piele.Natalia doarme pe pieptul lui Gabriel,iar el o mangaie si ii da un mic sarut pe obraz.Ea tresare,dar inchide ochii la loc.Isi aud inimile batand,unul altuia.Bat tare,in ritmul dragostei.
Doi tineri,un singur suflet.O padure pustie,un foc pe sfarsite,dar totusi e cald.Caldura sufleteasca e de ajuns pentru ei.
Iubirea nu tine cont de varsta,statut social,de cum arati,de inaltime,greutate...Tine cont de cat de mult esti dispus sa iubesti si cat de departe vrei sa mergi pentru persoana iubita.
***
Pasarile au inceput sa cante doine melodioase.Soarele a reusit sa razbeasca printre cenusiii nori.In aer se simte umezeala.Inca este racoare.Vazduhul are un iz de prospetime.Se aud doar cantecele pasarilor;in rest,nimic.Gabriel s-a trezit si se plimba prin imprejurimi.Natalia se trezeste si ea,vazand ca el nu mai este acolo.Se uita speriata in jur,dar il vede pana la urma.
***
Ea intra pe geam,tiptil,incercand sa nu faca niciun zgomot.Dupa linistea din casa,se pare ca parintii sai nu s-au trezit.Merge la baie,isi face un dus si se pregateste sa plece la scoala.Intre timp sa gandeste la toate cele ce i s-au intamplat.Si-a dat seama ca il place cu adevarat pe Gabriel.Simte ca-l cunoaste de mult.
***
Incepe meciul de basseball.Toti isi fac incalzirea.Gabriel si Natalia stau retrasi,discutand.
- De abia astept sa te bat,spune Gabriel,ranjind.
-Nu prea cred.O sa vezi tu,ii raspunse si ea,razand
-Chiar crezi ca o fata poate sa ma b... nici nu apuca sa termine cuvantul,caci o bruneta cu fusta scurta si bluza mult prea decoltata isi facu aparitia.E Beatrice.
-Buna,iubitule!Ar fi cazul sa ne pregatim incepe jocul,spune bruneta,tragandu-l dupa aia de mana.
El face ochii mari si n-apuca sa-i spuna nimic Nataliei.Ea ramane uimita.Se gandeste cat de nesimtit poate fi.Se intalneste cu pitipoanca aia si apoi o saruta pe ea.
Fluierul care anunta inceperea meciului o trezeste la realitate.Se indreapta spre teren cu pasi hotarati.Toti merg la locul lor,fiind echipati cum trebuie,in afara de Beatrice care nu vrea sa-si puna echipamentul din cauza ca-si strica "frumusetea".Numeni nu poata sa o convinga,asa ca trebuie sa joace fara echipament de protectie.Toti incep sa strige,sa fluiere si sa aplaude echipa favorita.
Aproape de sfarsitul jocului scorul este egal.Mai trebuie o lovitura si jocul se va termina.Natalia este nervoasa.Inca este suparata pe Gabriel,iar pe bruneta nu o mai suporta din cauza fitelor ei.Isi incordeaza mana si trimite mingea departe,lovind-o cu cata putere are.Toti ochii spectatorilor sunt indreptati spre mingea in miscare.Beatrice este la celalt capat,dar nu este atenta.Mingea o loveste cu putere,spargandu-i capul.O balta de sange se face in jurul ei.Toti se sperie si se strang intr-un grup mare,inconjurand-o.Profesorul de sport suna la urgenta si ii cheama parintii acolo.
In sinea ei, Natalia zambeste pentru ca s-a razbunat pe ea.La exterior pare ingrijorata,dar nu ii este frica de consecinte pentru ca nu a fost vina ei.Profesorul ii spune ca lucrurile nu se vor agrava,dar tot trebuie sa-si ceara scuze,chiar daca nu a fost vina ei,ci a lui Beatrice pentru ca nu a purtat casca.
Merge la spital,unde isi cere scuze parintilor ei si lui Beatrice,iar ea stramba din nas si isi da ochii peste cap.
Dupa ce isi termina "treaba" la spital merge acasa,fiind obosita.Ia cina cu familia si se pare ca parintii incep sa fie la fel ca inainte cu ea.Nu o mai ignora asa de tare si se bucura de asta.Este o atmosfera putin mai placuta si deschisa.
Dupa cina merge in camera sa,citind o carte.Este captivata de ea si citeste atenta,dar deodata aude vocile parintilor sai putin mai ridicate si merge sa vada ce este. Se opreste langa usa dormitorului lor si asculta.Se cearta,dar nu tipa,inca.Se aude "M-am incurcat deja cu ei,bine?Nu trebuia sa inchei contractul ala cu niste arabi.Mereu arabii au fost sireti.Daca nu le dau banii nu ma vor lasa in pace.Ma urmaresc peste tot.Imi e de din ce in ce mai frica."
Hei!Acum am reusit sa scriu si eu prostia asta de capitol,in atata timp.Cu scoala nu mai am timp sa scriu aici,desi as vrea mult.Nu pot scrie fortat oricum,pentru ca nu am mereu inspiratie.Ma scuz daca v-am dezamagit cu capitolul asta,dar o sa urmeze ceva mai bun,sper.
Ah,da,multumesc pentru inspiratie @pandispan,esti tare! ;)) :*
CITEȘTI
Ingerul pazitor/terminata
RomanceUn inger este cel mai pur lucru,nu?Este bun,bland si credincios.Dar ce se intampla cand acest inger paraseste cerul si ajunge pe pamant din cauza unei dorinte?Oare cum va avea el grija de o fata rebela si dura precum Natalia?