Natalia si Gabriel sunt in blocul periculos.Au ajuns la etajul zece unde e foarte intuneric.Natalia se ascunde,pastrand linistea.Gabriel isi da seama ca nu mai e langa el:
-Natalia,unde esti?,spune el,speriat.Lumineaza cu telefonul tau.Al meu nu mai are baterie.
Nu se aude nimic.Gabriel mai astepata,incepand sa respire tot mai repede.Dintr-odata se aude un foc de arma."Aaaaaaa!",striga Natalia.Gabriel se sperie,cautand-o.Se aude o usa,trantindu-se si tipete din spatele ei.El da buzna acolo.Inauntru sunt arabii.Pielea lor este neagra,Sunt acoperiti de esarfe mari pe cap si pe fata.Doar ochii li se mai vad.Ochii patrunzatori si nemilosi.Prin toata camera sunt obiecte aruncate si mobila sparta.Este un aer greu prin de arome suspicioase care te imbata,mirosindu-le.Gabriel o zareste pe Natalia intr-un colt al camerei,legata de un scaun.Are legata o batista la gura care nu o lasa sa tipe.Ochii ei sunt plini de lacrimi.Cer ajutor,parca.El incearca sa se duca la ea,dar simte o durere mare in cap.Privirea ii devine incetosata.Cade pe jos,in balta de sange.Ea incepe sa geama tare,incercand sa rupa franghiile.Respiratia ei devine sacadata.Cineva ii pune o batista la gura.Ii ia respiratia,cazand intr-un somn adanc.
Un arab,gras,care tine un trabuc in mana,stand pe un fotoliu mare de piele,singurul care a ramas intreg le da indicatii celorlalti.Pare a fi seful lor.Ei ii iau pe Natalia si pe inger.Ii duc intr-o debara stramta.
Seful lor ii intreaba daca au rezolvat cu "obraznicul".Ei dau din cap,afirmativ.Apoi ies pe usa,in frunte cu seful lor,incuind-o.Orele trec repede,facandu-se dimineata.In casa arabilor domneste linistea.Nu s-au intors,inca.Gabriel se trezeste.Il doare capul tare.In debara este intuneric.Sta lipit de Natalia,fiind inghesuiti.Mana lui este pe a ei,tinand-o strans.Se trezeste si ea.Ingerul ia repede mana de pe a ei.O dezleaga.
-Cum am ajuns aici?intreaba Natalia
-Eu trebuie sa te intreb asa pe tine.Ai zis ca aici locuieste matusa ta.Dintr-o data am auzit tipete si un foc de arma.Cand te-am vazut erai legata,iar cand am vrut sa te iau de acolo am simtit o lovitura in cap.De acolo nu-mi mai aduc nimic aminte,ii zice Gabriel
-De fapt,voiam sa-ti fac o farsa,dar blocul asta e periculos.Aici locuiesc niste arabi care ,cica au omorat mai multi oameni,dar n-am crezut,pana acum.Ar fii in stare sa ne omoare,a spus Natalia cu lacrimi in ochi.
-Nu trebuia sa-mi faci farsa asta,stiind ca aici sunt niste criminali.Era sa murim,spuse luand-o in brate si strangand-o tare.
Natalia incepe sa planga,spunand ca ii pare rau.Lacrimile ii curg siroaie pe obraji.Nu este asa dura,precum pare.Latura ei inocenta a iesit la iveala.
Revin la realitate.Deschid usa usor,astfel incat sa nu-i auda nimeni.Ies afara.Raman uimiti cand vad ca arabii nu sunt.Se despart si fiecare o ia in directii opuse.Merg sa vada ce este in casa.Gabriel merge in bucatarie unde sunt numai mucuri de tigara si vase aruncate peste tot.Vede picaturi de sange pe mobila.Se sperie si se duce dupa Natalia.Ea sta nemiscata in baie.A inghetat de frica.Ochii ii sunt atintiti spre cada.Gabriel ramane si el asa, punandu-i mana la ochi Nataliei.In cada este un om plin de sange.Are ochii deschisi si parca se uita la ea.Are o gaura in piept de la un glont.Se pare ca arabii sunt chiar periculosi.
-Vreau sa plecam de aici acum,spune Natalia,tremurand.
El o imbratiseaza,mangaindu-i parul cret.Nu o va mai lasa niciodata singura,Va fii aproape de ea in fiecare minut.Asta e datoria lui:sa o protejeze si sa o pazeasca de lucruri rele.
Ei merg sa vada pe unde pot sa iasa.Usa de la iesire este incuiata.Vor sa iasa pe geam,dar e prea sus.Cauta niste sfori prin casa.Se aude usa.Arabii au venit.Natalia si Gabriel se ascund dupa un dulap.Ei se apropie.Pasesc apasat,fiind siguri pe ei.Ea e speriata.E acoperita de groaza.Ii e frica ca ii vor gasi si ii vor omori la fel ca pe cel din baie.Unul din arabi ii zareste parul fetei.Se apropie incet si o trage afara.Ea incepe sa tipe,sperand ca o sa o auda cineva.Il trag afara si pe Gabriel.Le-au pus pistoalele la tampla.Seful lor se uita cu o satisfactie pe fata.Are un zambet miselesc.Se apropie sa apese pe tragaci.Gabriel se incordeaza tare si strange pumnii.Niste aburi reci acoper incaperea.Nimeni nu mai vede nimic,dar toti tremura.A durat cateva minute pana sa dispara aburul.Toti erau inghetati,la propriu.Erau acoperiti de gheata peste tot.Ramasesera ca niste mumii.Natalia a ramas cu gura cascata la ei.
-Tu ai facut asta?!,spuse ea uimita
-Iti spun altadata.Trebuie sa ne grabim.Se pot trezi oricand,spuse Gabriel tragand-o afara.
Se pare ca nu prea am avut inspiratie.Nu e un capitol prea bun,dar voi incerca sa indrept "situatia".Sa-mi spuneti daca vreti sa va anunt cand il pun pe urmatorul.
CITEȘTI
Ingerul pazitor/terminata
RomanceUn inger este cel mai pur lucru,nu?Este bun,bland si credincios.Dar ce se intampla cand acest inger paraseste cerul si ajunge pe pamant din cauza unei dorinte?Oare cum va avea el grija de o fata rebela si dura precum Natalia?