Herkese merhaba.Bu benim wattpatda ilk kitabim.Onun için bazi yanlisliklar yapa bilecegim.Onun için özr dilerim. Neyse konumuza dönelim yani okul tavsiyelerine.
Simdi madde madde gidecegim.
1.Ilk olarak rahat olun lise çok kolay ama kolay deyip dersaneye gitmeme getek yok demeyin.Hatta dersaneye gidin kolay olsa bile yinede çalisin.
2.Okula çok wik gitmeyin ne biliyim oyle tum makyaj malzemelerinizle suratininizi boyamayin. Isterseniz bir lip balm sure bilirsiniz.
3.Okula kendi tarzinizla gidin.
4.Ha bi de en onemli sey mesala okulda herkesin onunde dusdunuz kendinize gulun siz kendinize gulerseniz baskasinin size gulmesine takmazsiniz.
5.Her gun yikanmaya dikkat edin hele spor dersi olan gunde yikanmayi asla ihmal etmeyin.
6.Erkek pesinde aslaa kosmayin birakin erkek sizinesimizde kossun dimi ama.
7.Okulda sosyal olun her etkinligde bulunun.
8.Okulda her seyi wip diye çozun konu ne konuysa ama her sozede atlamayin.
9. Kibar olun ,erkekfatma olmayin.
10.Veeee son olarak:))
Okulunuzda popi kiz olun yani korirorda yururken herkes size hayranlikla baksin.Hayranlikla bakmasi icin giyim gorunuz ve.s çoook onemli onlar hakkinda asagidaki tavsiyelere goz ata bilirsiniz.;)Simdiyse gorunuse odaklanalim.
1. Güzel giyinin okil uniformasinda olsaniz bile. Mesela okulunuz izin veriyorsa okul hirkasinin yerine kendi lovly=sevdiyiniz hirkayi giyin.
2. Guzel renkli ayakkabilar tercih edin convers, vans snikrs gibi .
3.Okula bileklikler takin bunun için en guzel mekan accessories.
4. Okula telefon goturun bol bol selfieler yapin.
5. Sirrinizi diye bileceginiz bir kankiniz olsun.
6. Ajandaniz olsun soyle icinde renkli kalemler, kagitlar, postitler ve.s
7. Oyretmenlerinizin favourite ogrencisi olun.
8. Balolarda, dogum gunlerinde, partilerde en guzeli siz olun.
9. Korirordan her geçene merhaba deyin tanimasaniz bele
10.Veee gelelim en onemli seye:))
Derslerinize çook iyi çalisin en iyi olan olun.Evt umarim begenirsiniz yorumlarinizi ve isteklerinizi yazin. Bir sonraki seriim Tatil tavsiyelerii:));)) Onunda linkini asagida bula bilirsiniz. Hepinizi çok seviyorum. Gorusmek uzere. BYE BYE