Eve geldiğimde annemle televizyon seyrettik tabii her ne kadar düşünmekten ne izlediğimizin farkına varamasam da bir şeyler izledik.Daha sonra annem beni çalış kızım çalış da doktor ol diyerek odama yolladı gerçekten annemin doktor olacağımı düşündüğüne inanamıyordum bu notlarla!Herneyse şuan sanırım yatağıma uzanmış müzikçalarımdan açtığım bir şarkıyı dinliyordum,tavanla bakışarak.
Bir kız arkadaşı varken bana o şekilde davranması ya tabii aramızda özel bir şey geçmedi ama ne bileyim ya bu Uzay'ın 2 aylık ilişkilerine benzemiyor.KIZ ARKADAŞIYLA HATTA BELKİ KARISI AYNI EVDE YAŞIYORLAR.Artık o çocukla gerçekten konuşmayı kesmeliydim belki ona arkadaşça yaklaşsaydım böyle bir düşünceye kapılmazdım ama baştan öyle yaklaşmamıştım üzgünüm doğrusu.Saat 6 olmuştu birazdan babam gelir de onunla konuşur unuturdum bari her şeyi.
'İlgeee!','İlge kuzuuuum!'ah galipten sesler duymuyorsam annem bana sesleniyordu.Kulaklıklarımı zaten dinlemediğim şarkıyı durdurup çıkarttım ve kapımı açıp annemin yanına geldim.
'Efendim anneciğiğiiğm'dedim anneciğim'i uzatarak.Elinde içinde yemek olduğunu tahmin ettiğim bir kap vardı.
'Yavrum bak altımıza yeni komşular taşınmış şimdi onların taşınma telaşı falan ev yemeği yoktur güzelce,onlara götür yavrum bunları hem bak bakalım kimmişler neyin nesiymişler öğren bakalım.'YAAAA HAYIR OLAMAZ annem beni aşağıya göndermek istiyordu hayır yaa
'Annecim bence hiç rahatsız etmeyelim hem yorgundurlar falan vardır bence onların yemeği'dedim bir umutla
'Aaa kızım hiç oluyor mu yeni taşınmışlar iyi İlge tamam ben giderim annen gitsin anneni indir aşağılara kadar'Al işte yine o ses tonu yine o acıtasyon şimdi ben nasıl hayır diyebilirim?Ofoffof klasik anne acıtasyonu uyguluyordu annem bana şuan ve ben yiyordum resmen ofofoof.EE ne yapalım kabul edicez artık...
"OF tamam anne gidiyorum ver yemeği"deyip elindeki kabı aldım.
"Aferin benim kızıma hiç te kıyamazmış annesinee uuu"deyip başımı okşayıp çenemi sıktı.Off of şimdi ne yapıcam ben of!
Kabı alıp evden çıkarken babamla karşılaşmıştık.Elimdeki kabı görüp gülerken
"Nereye böyle İlge hanım" dedi sonra yüzümün her halinden belli olan bıkkınlığımla oflayıp
"Baba alta yeni komşularımız gelmiş sevgili anneciğim onlara yemek götürttüyorr..."
Babam kahkaha atarak annemin taklidini yapmaya başladı"Al bak kızım onu götür kimmişler neyin nesiymişler öğren gel he mi kızım"diyerek kahkahalarla eve girdi.Annem her gelen komşuya aynı ritüelleri uyguladığından artık kelimelerini dahi ezberlemiştik fakat şuan ki sıkıntı alt kattakilerin normal bir komşu olmamalarıydı.Oflayarak aşağı kata indim ve zile bastım.Kapıyı açan taş çocuğumuzun sevgilisiydi of lanet olsun ki kız cidden güzel ve tatlıydı.Gülerek merhabalaştık.Tam kabı uzatırken de arkadan tişörtünü giyerken kaslarını da görmüş olduğum uyuz kişilik geldi ama bir an için kalbim durabilirdi.Ben çocuğa bakarken kız hala bana gülerek bakıyordu bense anlık rüyamdan çıkıp kabı kıza uzattım.
"Merhaba ben İlge bunu annem gönderdi apartmanımıza hoşgeldin hediyesi olarak."dedim.Kız kabı görünce mutluluktan ölcek gibi sırıtıp cidden böyle sırıtıp kabı aldı ardından elimi sıktı."Bende Selin merhaba bu da küçük kardeşim Ege ablacım merhaba desene İlge'ye."dediğinde kahkahalarımı durduramıyordum.Açıkçası bu kahkahanın bir çok sebebi vardı birincisi çocukla kızın kardeş çıkmasının mutluluğu ikincisi kızın Egeyle sanki 5 yaşındaki çocukla konuşur gibi konuşması ki Selinle aralarında en fazla 4 yaş kadar vardır üçüncüsü ise Selin'in konuştuktan sonraki Ege'nin yüz hali.Ciddi anlamda kendimi durduramıyordum Selin bana gıcık olmasın diye kendimi zar zor tuttum.Ve hafif bir gülümsemeyle Ege'ye bakarak
"Merhaba Ege memnun oldum"derken aynı zamanda gıcık olduğunu umduğum gülücüklerimi gönderiyordum.Ege ise buna karşılık kaşlarını kaldırıp gülümsedikten sonra ablasının elinden kabı alıp içeri girmişti.Gerçekten öküzün önde gideniydi.
Selin,Ege'nin arkasından omuz silkip gülümseyerek;
"Kusura bakma İlge'cim bu aralar çok agresif taşınma,okul değiştirme gibi şeylerle uğraşıyorda."Bende gülümseyerek sorun olmadığını söylemiştim.Daha sonradan Selin yemek için teşekkür edip telefon numarasını verdi konuşuruz diye.Veeee işte sonunda kapı kapandığına göre merdivenlerden çıkarken keyfim deli gibi yerine gelmişti Selin'in Ege ile konuşmasını hatırladıkça kahkaha atıyordum.Eve gider gitmez odama geçtim hemen stalk yapmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18'E ÇEYREK KALA
Teen Fictionİlge ve Ege 18.yaşlarına girmelerine çok az kala tanışırlar.Ve sonra olacaklar ikisinin de tahmin edemeyeceği şekilde gerçekleşecektir.