Chapter 5

15 2 1
                                    

Γύριζω αργά το χερούλι και αφού ανοίξει τελείως μπαίνω μέσα με αργά και σταθερά βήματα, προς έκπληξή μου το δωμάτιο είναι στην ίδια κατάσταση με πριν εφόσον δεν υπήρχε καμία αλλαγή, αφού το επεξεργαζομαι γύρω στα πέντε λεπτά και τα μάτια μου ταξιδεύουν σε όλες τις γωνίες του δωματίου ένα ρίγος διαπερνάει το σώμα μου όταν βλέπω το παράθυρο ανοιχτό.
Και είμαι 100% σίγουρη πως αυτή τη φορά δεν κάνω λάθος.

Ξερό βήχω ελάχιστα και παραμένω ακίνητη στην θέση μου.
Το μυαλό μου έχει κολλήσει, ένιωθα πώς δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα ή μάλλον δεν προσπαθούσα

Ταρακούνησα το κεφάλι μου πέρα δώθε και περπάτησα ευθεία, σήκωσα τα χέρια μου και έκλεισα το παράθυρο αργά και έπειτα έπεσα σαν τσουβαλι στο κρεβάτι μού συνεχίζοντας να είμαι άδεια από ιδέες και σκέψεις.

"Τίποτα. Δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα" ψιθυρισα τρίβοντας το μέτωπο μου απαλά.

Κοίταξα το ρολόι πάνω από το κομοδινο και έδειχνε πως ήταν '19,38'

"Υπέροχα" αναφώνησα στριφογυρίζοντας τα μάτια μού.
Έχασα όλη μου την ημέρα και σε λιγότερο από μισή ώρα θα έρθει η Lili και δεν είμαι καν έτοιμη.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατεύθηνθηκα προς την ντουλάπα.

'Μμμ' μουρμουρισα κοιτάζοντας τα ρούχα μου, Όχι και άσχημα. Ειδικά για μία άψυχη σαν κι εμένα.
Το να φορέσω μαύρα ρούχα θα ήταν ότι πιό σωστό αλλά ή μητέρα μου σιχαινωταν το μαύρο. Στο μονό πράγμα που το λατρεύε ήταν στα μαλιά τα δικά μου και της Οlivia.

Σπαταλισα γύρω στα 10 λεπτά χαζευοντας τα ρούχα μου, κουνώντας το χέρι μού στις κρεμαστές μέχρι πού ένα σκούρο κολλητό τζίν με ελάχιστα σχίσιματα μου κίνησε το ενδιαφέρον.

Το άρπαξα πετώντας το πάνω στο κρεβάτι ενώ έπειτα συνεχίζα να παρατηρώ την ντουλάπα για μία μπλούζα.

Γυρισα για μία ακόμη φορά το κεφάλι μου και ή ώρα έλεγε '20:00'
Τα μάτια γουρλωσαν και με μία κίνηση άρπαξα ένα γκρι σκούρο ραντακι.

Με γρήγορες κινήσεις ξεντυθηκα και έβαλα τα ρούχα που είχα επιλέξει.

Έπειτα φορεσα τα κλασικά γελοία 'Super star' και άρχιζα να ψάχνω το κινητό μου ώστε να της τηλεφωνισω και να την ρωτησω ποτέ ακριβώς θα έρθει.

Ενα χτύπημα του κουδούνιου έκανε το προσώπου μου να λάμψει από ευτυχία και μόνο στήν ιδέα ότι θα ξαναδώ τήν Lili.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You look like hellWhere stories live. Discover now