"V.I.P olmayı düşünür müydün?"
Neyden bahsediyordu bu adam? Minho az önce çocukluk aşkını, tek arkadaşını, hatta can dostunu kaybetmişken...
"Siktiğimin oynunuz umrumda bile değil." Minho yavaşça ayağa kalkarken dişlerinin ardından mırıldandı. Bu adam sevdiği çocuğun katiliydi.
Bu adam, kendisine olan sevgisi adına yüzlerce insanın katili olmayı göze alan Jinwoo'sunu tüm bunlara zorlayan ucubeydi.
O adam ölmeliydi, değil mi?
"Tüh, çok yazık."
Adamın, birisini öldürme konusunda kendisinden önce davrandığını, ensesine dayanan soğuk metalle fark etmişti Minho. Ama bu, bir katil tarafından markette kovalanmanın yarattığı etkiyi yaratmıyordu, ne bedeninde, ne de kalbinde.
Artık oralarda bir yerde kendisini anlayabilecek olan Jinwoo'sunun olmadığını bildiği için miydi bacaklarının korkudan titremeyişi, nefesinin hızlanmayışı?
"Orada durun."
Depoda üçüncü bir sesin yankısı duyulduğunda, Minho'nun bacakları bu sefer heyecandan ve mutluluktan titremeye başladı. Nefes alamadığını hissediyordu, bulutların üzerine çıkmış gibiydi.
Jinwoo'sunun sesini duyuyordu, o yaşıyordu.
"J4, anlaşmaya uymuyorsun." Adamın sert sesi pürüzlenerek havaya karıştığında Minho, ensesine dayanmış olan bıçak tarafından hasar almadan adamdan nasıl kurtulabileceğini düşünüyordu. Jinwoo hayattaysa, o da hayattaydı.
"Hayır efendim, anlaşmayı ilk siz bozdunuz." Jinwoo hayatında ilk kez birisini öldürmek konusunda bu kadar istekli ve kararlı olarak Bay Solar'a silah tutarken, adamın gülüşü, ellerinin titremesine sebep olmuştu. Elinde silah varken ve Bay Solar'dan kurtulma şansı parmaklarının arasındayken bile, o adamdan deli gibi korkuyordu.
"J4, beni öldürerek neyi değiştirebileceğini sanıyorsun? Sen sadece düzenin bir parçasısın, fazlası de-"
"Eller yukarı!"
Bay Solar'ın sözü havada kalırken, konuşurken yüzüne takınmış olduğu sırıtış anında silinmiş ve bıçağı tutan eli Minho'dan uzaklaşıp kendi boğazına doğru yönelmişti.
"Polis! Etrafınız sarıldı, ellerinizi kaldırın!"
Bay Solar, duyduğu bu cümle ile tedirginlikle bıçağı kendine saplamaya çalışırken Jinwoo sonunda elinin titremesini durdurabilmiş ve tetiği çekmişti.
"Sakın, denemeyin bile." Yeniden titremeye başlayan elleri eşliğinde nefes nefese söylerken bıçak, Bay Solar'ın Jinwoo'nun tarafından vurulan elinden düştü.
Hadi bana neden Jinwoo'ya 4. değil de J4 dediğini sorun, ama son bölüme kadar okuduktan sonra u.u Birileri bunu bilmeli jcjdjf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Knock Knock [Minwoo Texting]
FanfictionDouble_Kill_Prince: Bu oyuna başlamadan önce her şey o kadar kolaydı ki. [Anti_MutAnt oyuncusu öldü] [Double_Kill_Prince Double Kill yaptı] Double_Kill_Prince: Seni sevmek o kadar güzeldi ki. Double_Kill_Prince: Şimdi seni severkenki her adımımda, b...