Kapitel 2

1.5K 61 7
                                    

Här är kapitel 2!

Hoppas ni gillar det :)

~Hanna

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag går ner för den långa gatan när plötsligt en stor svart bil kör upp bakom mig. Jag blir lite rädd och börjar öka tempot. Jag är snart framme. Bara lite till. Den svarta bilen har nu kommit ifatt mig, när den plötsligt stannar. Jag hoppar till och känner rädslan komma. Vad händer om det är en kidnappare? Tänk om det är en mördare... Jag stod som fastfrusen när en man plötsligt hoppar ut. Han hade svart klädsel och en svart mask på sig. Paniken steg och jag börjar rusa hem. Kom igen bara 10 meter kvar. Jag blir lättad när jag når hantaget till dörren.

- Vad nära, viskade jag för mig själv.

helt från ingenstans grabbar någon tag i mig och viskar i mitt öra:

- Inte så snabbt, Amanda.

jag får rysningar och hela min kropp skakar. Jag vet inte vad jag ska göra så jag börjar skrika efter hjälp, medan jag sparkar och försöker komma loss. Ingen hjälp.

Mannen bakom mig tar sin hand för min mun.

-ASFGLJHJHKL! skriker jag ut men det låter mer som mummel.

Jag börjar se svarta prickar framför mig och mitt huvud spinner runt.

''Jag är ledsen'' är det sista jag hör innan jag svimmar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(A/N) JAAA, jag vet att det var ett kort kapitel :)men vill gärna ha lite ''feedback'' innan jag fortsätter. så kommentera och rösta gärna om ni vill att jag ska fortsätta!

Hoppas ni gillade det!

~Hanna

Kidnapped by One Direction ~ FAN FICTIONWhere stories live. Discover now