4.časť

431 30 9
                                    

Zahryzol si do pery a sledoval ma. Dúfam teda, že je naozaj opitý a nebude si to pamätať. Teraz je moja šanca, moja prvá a asi aj posledná. Celý život som o tom sníval. A teraz som tu. Sedím na ňom, som nadržaný a neviem sa dočkať kedy prvýkrát za svoj život pocítim jeho určite nie malý penis vo mne.  Provokatívne som si zahryzol do pery pozerajúc mu do očí a začal som jeho plné pery obdarúvať bozkami. Spolupracoval. Až veľmi ochotne. Jazykom mi drzo vkĺzol do úst a začala vojna našich jazykov. Majetníci ma chytil za boky a rukami mi po nich prechádzal. Pousmial som sa do bozku a bozky som pomaly premiestnil na jeho krk. Zaklonil hlavu slasťou a privrel oči. Jazykom som mu oblízal tepnu a on ticho zavzdychal. A vtedy, ako keby som dostal facku.
Vážne budem taký idiot, že sa s ním vyspím, keď o seba ani chudák skoro nevie a nebude si to pamätať? A čo ak si to pamätať bude? Bude ma nenávidieť do konca života, pretože ja opitý nie som a môžem zabrániť aby sme sa spolu vyspali. Nemôžem byť predsa taký sebec, veď má priateľku preboha. Fajn, serem na to, nemôžem mu to urobiť.
Zvihol som hlavu pozriem sa mu do očí. Smutne som sa pousmial a šepol som "Prepáč," a zliezol som z neho.
"Seeebiiiiiiik, " zvolal opilecky a naoko urazene sa na mňa pozrel.
"Ne-Nemôžem, p-prepáč Lukáš, " vykoktal som zo seba a rýchlimi krokmu som odišiel do kúpeľne. Pustil som vodu a opláchol som si v nej ruky. Ako mi mohlo niečo také vôbec napadnúť. Opláchol som si aj tvár a pozrel som sa do zrkadla. Som to ja ale idiot. Rukou som si prehrabol vlasy a pokúsil som sa aspoň trošku pousmiať. Prídem naspäť za ním a pomôžem mu sa uložiť do postele. Ja sa dnes vyspím na gauči. Skôr, ako som sa stihol spamätať, mi už ten opilec búchal na dvere so slovami "Veď sme mali jebaaať, čo teraz kurva robíš?"

Ztuhol som. Rýchlym krokom som otvoril dvere a neveriacky som sa na neho pozeral. Vyzeral fakt dosť zle. "No tak pooďme už," povedal s opileckým podtónom s úškrnom na perách. Tak strašne mu smrdí z úst, fuj. Chytil som ho za ramená a snažil som sa ho z celej sily posunúť. On tam len tak stál a s úškrnom ma pozoroval, keďže som o hlavu menší ako on a očividne nie dosť silný na to, aby som ho dokázal posunúť. "Rozkošný," zašepkal, zohol sa a prisal sa mi na pery. Snažil som sa nespolupracovať, no po chvíli som sa poddal jeho nádherným plným perám, ktoré zapadali do tých mojich ako puzzle.

Nevnímal som ten alkoholový puch a ani to, že toto budem naozaj dlho ľutovať. Už som naozaj nemyslel na nič iné, len na to, ako sme svojimi perami spojení a obidvaja si to náramne užívame. Nie je podstatné čo bolo, alebo bude. Podstatné je to, že obidvaja máme na seba obrovskú chuť práve teraz, a už nás nikto ani nič nezastaví v tom, čo budeme robiť.

Ruky som mu obmotal okolo krku a pritlačil som sa k nemu čo najtesnejšie a vtedy som pocítil hrču na jeho nohaviciach. Aj na mojich. Keď to pocítil aj on, uškrnul sa do bozku a svoje ruky z mojich bokov premiestnil na môj zadok a následne ho silno stlačil. Neudržal som sa a od slasti som mu vzdychol do úst. Pevne mi ho držal v svojich rukách a jazykom mi olízal spodnú peru. Pootvoril som ústa, on to rýchlo využil a vkĺzol jazykom dnu. Bojovali sme medzi sebou jazykmi a medzitým sa o mňa obtrel. Znova som vzdychol. Privádza ma do šialenstva.

Odtiahol sa odo mňa a pozrel sa mi do očí. Jeho krásne smaragdové oči sa na mňa pozerali s takým chtíčom, aký som v živote nevidel. Chytil ma pod zadok a nadvihol ma. Nohami som sa mu obmotal okolo pásu a on si ma prisunul čo najbližšie. Keď som pocítil jeho narastajúcu hrču na nohaviciach zčervenal som a hlavu som si zaboril do jeho krku. On tak príjemne vonia, teda keď si odmyslím ten pach alkoholu. Zas som pocítil pochybnosť z mojej strany, no tá odišla tak rýchlo ako prišla v momente ako sa Lukáš presunul som mnou na rukách a zhodil ma na posteľ. Posadil som sa na ňu a čakal som na to, čo príde. Pozeral som sa mu do očí a zahryzol som si do spodnej pery. V jeho očiach som videl, že už nie je cesty späť, že sa to už proste stane. Mám pocit, že aj keby som začal protestovať, tak by to aj tak urobil. Nezastaví ho už absolútne nič. Blížil sa ku mne a ľahol si nado mňa podopieraný lakťami. Vášnivo sa mi prisal na pery a rukou mi zablúdil pod tričko. V momente, ako som pocítil jeho ruku na mojom obnaženom tele som sa zachvel, odtiahol som sa od neho a so sčervenaním odvrátil pohľad na bok. On naďalej chodil rukou po mojom tele, až ho to prestalo baviť a obidvoma rukami mi chytil lem trička. Nepáral sa s tým a jedným pohybom mi ho vyzliekol.



Pokračovanie nabudúce.


Just friends? |SK|Where stories live. Discover now