Episode Ten

1.3K 171 57
                                    

---

Sharpknife: İsmimi biliyorsun.

Luhandeer: Daha birçok şeyini biliyorum Sehun.

Sharpknife: Ne zamandan beri?

Luhandeer: Beş gün oldu.

Sharpknife: Baekhyun'u neden öldürttün? Yalnızlıktan şikayet edip duruyordun.

Luhandeer: Senaryonun ufak bir parçası diyelim ona... Baekhyun'u zaten öldürecektim. Sadece benim yerime sen yaptın.

Sharpknife: Yani beni kullandın?

Luhandeer: Tabii ki kullandım.

Sharpknife: Sana olan nefretim, yerini acıma duygusuna bıraktı.

Luhandeer: Bana neden acıyasın ki? Ben. Mükemmelim.

Sharpknife: Küçük Lu çevresinde ki herkesi öldürüyor ve yalnız kalıyor.

Luhandeer: Kes sesini! Ben yalnız değilim.

Sharpknife: Bana yanında olan tek bir kişi söyle.

Luhandeer: Cehennemin dibine kadar yolun var Sehun.

Sharpknife: Oraya sende geleceksin Luhan. Benimle aynı yerde olmayı sevdiğini biliyordum.

Luhandeer: Belki seviyorum...

Sharpknife: Bu garipti...Peki benden nasıl haberin oldu?

Luhandeer: Hadi ama Sehun, biraz düşün. Sana birisi öldürme mesajı atıyor. Eğer beni öldürmek isteseydin direkt yapardın. Ama sen uzattın ve benim merakımı uyandırdın.

Sharpknife: Peki kimliğimi nasıl öğrendin?

Luhandeer: Basit oldu, Baekhyun ve Kyungsoo'yu gördüm demiştin. Güvenlik kamerasına biraz rüşvet sayesinde kolayla ulaşabiliyorsun.

Sharpknife: Etkilendiğim söyleyebilirim... Sana bir şey soracağım. İlk cinayetin kimdi?

Luhandeer: Herkesin bildiği okulda katledilen Kim Jondae. Fakat benim ilk cinayetim karşı komşumdu... Tao Hyung.

Sharpknife: Neden öldürdün? Hyung dediğine göre ona değer veriyordun.

Luhandeer: Sevgilisini aldatmıştı ve ona değer versem bile cezasını çekmeliydi.

Sharpknife: Kimseyi sebepsiz yere öldürmüyorsun o zaman... Baekhyun'u neden öldürttün?

Luhandeer: O sadece... Sinirimi bozuyordu. Sen anlat hadi, ilk cinayetin nasıldı?

Sharpknife: Doyumsuz bir zevkti ve halâ doyamıyorum.

Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12

SHARP KNIFE |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin