Öncelikle bu textingde abartı aşk ve sexting olmayacak. Şu an yeterince texting var her yerde ve eleştirmek adına söylemiyorum, benim düşüncem bu yönde... Klişe çoğu. Belki çoğu kişinin hoşuna gitmeyecek hatta. Ben farklı olmasını umduğum bir çalışma yapacağım. Umarım beğenirsiniz.
---
Sharpknife: Bazen ölecekmiş gibi hissediyorum.
Luhandeer :Pekâlâ... Kim olduğunu bilmiyorum ama öyle hissetmene üzüldüm.
Sharpknife: Benimle tanışmak istemezsin. Ölecekmiş gibi hissettiğimde ne yapıyorum biliyor musun?
Luhandeer: Ne yapıyorsun?
Sharpknife: Tek bir şey yapıyorum... Birilerini öldürüyorum.
Luhandeer : Benimle dalga geçmeyi bırak, herkes yeterince geçiyor. Benim okulumda mısın?
Sharpknife: Küçüğüm... Ben asla şaka yapmam. Ama sana mesaj atmamın elbette bir nedeni var.
Luhandeer : Seninle konuşmak beni rahatsız ediyor... Neden mesaj atıyorsun?
Sharpknife: Şu an elimde tuttuğum bıçağı sana saplamamak için... Beni ikna et. Böylece kendini durdurayım.
Luhandeer: Cidden rahatsız olmaya başladım. Önemli sınavlarım var ve seninle uğraşacak vaktim yoktur.
Sharpknife: Büyük hatalar yapıyorsun...Sürekli pişman olacağın şeyler söylüyorsun Xiao Luhan.
Luhandeer: Soyadımı nereden biliyorsun diye sormayacağım çünkü beni tanıyan biri olduğunu belli ettin.
Sharpknife:Basit düşünüyorsun, benimle aynı düzeyde olduğunu düşünmüyorum.
Luhandeer: Bana...hakaret ettin?
Sharpknife:Sana hakaret ettim.
Luhandeer:Sinirim bozuldu gece gece. Git başka yerde oyna oyununu. Uykum geldi.
Sharpknife: Oyun oynadığım doğru. Ve sen bu oyunda benim oyuncağım olacaksın. Ölmemeye çalış çünkü tek bir can hakkın var. Peşinden geliyorum.
Luhandeer: Pekâlâ bayım. Beni 'öldürme' planlarınıza devam edin. Ben uyuyorum.
Sharpknife: İyi geceler, son gecelerini iyi geçir. Bu arada kapının önüne hediye bıraktım.
Luhandeer:Kapımın önüne hediye bıraktın?
Sharpknife:Dediklerimi tekrarlayıp duruyorsun. Anlama problemin olduğunu başarıyla belli ettin.
Sharpknife: Yarım saat oldu.. Halâ cevap vermedin. Hediyemi sevmedin mi yoksa?
Luhandeer: Bıraktığın bıçağın üzerinde ki kırmızılık... Sen kimsin?
Sharpknife: Senin için bıçağı renklendirdim. Psikoloğumun kanıyla. Onu böyle bir göreve dahil ettiğim için minnettar olmalı.
Luhandeer: Hastasın sen!
Sharpknife: İlgini çekiyorum değil mi Luhan? Beni çekici buluyorsun ve deli gibi merak ediyorsun.
Luhandeer: Daha iki saattir bana mesaj atan bir psikopatı neden merak edeyim?
Sharpknife: Peki seni iki saattir rahatsız eden bir psikopat olmasına rağmen neden polisi aramadın?
Texting yazıyorum çünkü denemek istedim. Umarım beğenirsiniz. Okuyan varsa teşekkür ederim ❤ hikaye benim için çok özel biri için yazılıyor. @zentommo hepsi senin için pezevenk.
Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHARP KNIFE |HUNHAN TEXTING|
FanfikceSharpknife: Bazen ölecekmiş gibi hissediyorum. Luhandeer: Pekâlâ... Kim olduğunu bilmiyorum ama öyle hissetmene üzüldüm. Sharpknife: Benimle tanışmak istemezsin. Ölecekmiş gibi hissettiğimde ne yapıyorum biliyor musun? Luhandeer: Ne yapıyorsun? ...