Episode Eleven

1.2K 165 46
                                    

---

Luhandeer:  Aslına bakarsan, senden hoşlandım. Güzel bir çenen ve uzun bir boyun var.

Sharpknife:   Beni ne zaman izledin?

Luhandeer:  Ne zamandan beri desek daha mantıklı olacak.

Sharpknife:  Takip etmen ne kadar hoş ancak artık çok fazla ilgimi çekmiyorsun. Sanırım başka kişiyle oynamalıyım.

Luhandeer:  Eğer başka birine gidersen seni öldürürüm. Yaparım.

Sharpknife:  Büyük laflar... Bana hayransın ve kıskanıyorsun biliyorum. Ama bu doğal bir şey güzelim. Herkes bana hayran, ben bile... Ama eninde sonunda herkes gider.

Luhandeer: Yalnızım... Ve maskemi takmadan konuştuğum tek kişi sensin.

Sharpknife:  Buna garanti verebilir misin?

Luhandeer:  Hangi konuda?

Sharpknife:  Dürüst olacaksın ve başka rollere bürünmeyeceksin. Sadece kendin olacaksın.

Luhandeer:  Aldığım nefes üzerine yemin edebilirim. Dürüst olacağım.

Sharpknife:  Pekâlâ,o zaman ilgimi çek. Mesela işlediğin cinayetleri anlat.

Luhandeer:  Anlatırsam benimle konuşmaya devam edecek misin?

Sharpknife:  İlgimi çekerse, evet. Şaşırt beni Luhan.

Luhandeer:  Çok net hatırlamıyorum, ayrıntılar zamanın etkisiyle tozlandı. Ama ikinci cinayetimin baş rolü Kim Jongdae...

Sharpknife: Neden öldürdün ve nasıl yaptın?

Luhandeer:  Geçen kıştı... Teni o kadar beyazdı ki Sehun, üzerinde akacak kızıl kanı hayal etmek bile muazzam bir histi. Bıçakla boynunu kestim ve akan kanın beyaz teninin üzerinde kayışıyla, resmen paha biçilemez bir tabloya benzedi.

Sharpknife:  Kendimi jiletliyorum demiştin. Bu doğru muydu?

Luhandeer:  Elbette... Hayır.

Sharpknife:  Pişman oldun mu hiç? Ben bazen vicdanımı temizlemek adına onların mezarına gidiyorum.

Luhandeer:  Pişmanlık arsız bir duygudur. Bir kez hissettiğin zaman onu kapı dışarı etmek istesen bile gitmez. Bu yüzden onu hiç bedenime almadım.

Sharpknife:  Anlatma sırası bende. Ben geçen ay bir çocuk öldürdüm.

Luhandeer:  Çocuk mu... Sence fazla aşağılık bir hareket değil mi Sehun?

Sharpknife:  Tecavüze uğramıştı Luhan ve sadece sekiz yaşında. Onun hayatı zaten bitmişti... Ben onu kurtardım.

Luhandeer:  Canını acıtmadan yapsaydın...

Sharpknife:  Herkes senin için cani diyebilir ancak ben öyle düşünmüyorum. Oldukça hassas ve duygusal birisin.

Luhandeer:  Beni bunları söyleyecek kadar tanıdığını düşündüren ne?

Sharpknife:  Her gece yastığını gözünden akıp yastığını ıslatan yaşlar. Ve çoktan kapının arasından sızan pişmanlık duygun.

Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12

SHARP KNIFE |HUNHAN TEXTING|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin