---
Sharpknife: Son zamanlarda seninle konuşurken, sanki başka biriyle konuşuyormuş gibi hissediyorum.
Luhandeer: Belki de gerçek ben buyum.
Sharpknife: Hiç sanmıyorum. Sende değişik bir şeyler hissediyorum. Normal olmayan şeyler.
Luhandeer: Bana mesaj atan bir katil mi bunu söylüyor?
Sharpknife: Evet, insanların karakter tahlilini iyi yaparım. Ama sen beni arafta bırakıp duruyorsun.
Luhandeer: Ben açık bir kitap gibiyim.
Sharpknife: Evet, açık bir kitap gibisin. Üzerinde taşıdığın yazıların anlamı oldukça farklı.
Luhandeer: Üzerime gelme, zaten öldürmeyecek misin? Beni biraz mutlu etmeye çalış lütfen.
Sharpknife: Pekâlâ, nelerden mutlu olursun?
Luhandeer: Sanırım müzik dinlemek... Müzik dinlemek beni rahatlatıyor.
Sharpknife: Ölmeden önce istek bir şarkın var mı? Senin için onu açabilirim.
Luhandeer: Sanırım... Karar veremiyorum şu an...
Sharpknife: Düşünmen için çok fazla zamanın yoktur.
Luhandeer: Sanırım istek parçam senin sesin... Senden bir şarkı duymak isterdim.
Sharpknife: İnan bana sesim eşliğinde ölmek istemezsin.
Luhandeer: Aslında ölmeden önce seninle vakit geçirmek isterdim. Baş başa geçirebileceğimiz bir zaman...
Sharpknife: Beni baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun? Güzel hamle.
Luhandeer: Birlikte güzel bir zaman geçirebiliriz.
Sharpknife: Çok sinirliyim. Havamda değilim.
Luhandeer: Neden ne oldu?
Sharpknife: İki yıldır aranan amatör katil var. Adı Kördüğüm. Beni ona benzettiler! Gazetede o olduğumu düşündüklerini belirten yazılar çıktı.
Luhandeer: O kim bilmiyorum.
Sharpknife: Aptal biri sadece. Anne babasını öldürmüş, lisede ki çocukları katleden bir aptal. Oldukça amatör.
Luhandeer: Amatör olduğunu düşünmüyorum. Baksana halâ yakalanmamış.
Sharpknife: Bu sana birini hatırlattı mı? Arkadaşlarını garip bir soğukkanlılıkla öldürmeme izin verdiğinde zaten şüphe duymuştum. Daha sonra şikayet ettiğin anne babanı araştırdım, ve onların öldürüldüğünü gördüm. Hemde sana bahsettiğim kişi tarafından...
Luhandeer: Sen...
Sharpknife: Oyun bitti Luhan ya da kördüğüm. Seni öldürmek çok zevkli olacak.
Luhandeer: Oyun daha yeni başladı OH SEHUN.
Always and forever HUNHAN
We are one, we are 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHARP KNIFE |HUNHAN TEXTING|
FanfictionSharpknife: Bazen ölecekmiş gibi hissediyorum. Luhandeer: Pekâlâ... Kim olduğunu bilmiyorum ama öyle hissetmene üzüldüm. Sharpknife: Benimle tanışmak istemezsin. Ölecekmiş gibi hissettiğimde ne yapıyorum biliyor musun? Luhandeer: Ne yapıyorsun? ...