Capitolul IX:Vechiul dusman ne devine vecin
~Pov.Astra~
Ma trantesc in pat obosita, perna sarind pe jos. Tocmai au plecat vechii mei prietenii, si o parte din mine chiar se bucura ca au plecat. Nu mai puteam sa mai rezist la o imbratisate de-ale Tessei si Piper, o discutie enervanta cu Adam si miile intrebari puse de Finnick. Nu credeam ca o sa le fie chiar asa de greu sa proceseze informatia ca eu nu am murit. Chiar nu mai vreau sa mai particip la o discutie despre cum am trait printre ambrei. Dejisca am fost un om care am fost trimis pe Venus si oamenii ma imtreaba ce palarii purtau extraterestrii. Se pare ca sarcasmul si ironia nu au disparut. Oare chiar asa de mult m-am schimbat? Piper si Tessa imi spuneau ca eram foarte bune prietene, Finnick povestea ca eram o fire foarte timida, iar Adam ii era frica ca nu o sa ii tai ouale. Care, acum, mi se pare ca nu e o idee asa de rea. Peste doua saptamani o sa mergem la nunta lui Tessa si Adam, care se pare ca sunt sufletele pereche. Tessa, vazandu-ma intreaga si vie, m-a obligat sa fiu domnisoara de onoare, alaturi de Tessa si Sage, si nu am putut refuza. Mi se pare atat de ciudat ca ei imi povestesc lucruri din trecut, ca imi sunt prieteni, iar eu nici macar nu am cea mai vaga idee cine sunt. Si nici faptul ca eu sunt matusa lui Helena nu prea ma ajuta. Adica, nici macar nu stiu cum sa ma comport cu prietenii mei, dar sa fiu matusa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Neata!"imi spune Ethan, alaturandu-se mie.
"Sper ca ati folosit prezervativ."gustand din ciocolata calda.
"Ce?!"face ochii mari, aproape scapand cana de ceai.
"Cred ca va auzit tot orasul ca ati facut sex."spun eu, enervanta.
"Stiam eu ca trebuie sa avem camere anti-fonice."dandu-si ochii peste cap."Parca nu puteai sa te apropii de lucruri calde?"
"Controlez si focul."dandu-mi ochii peste cap."Am parul asa penteu ca gheata a fost prima mea putere."aratand spre parul meu alb, cu cateva suvite albastre.
"Acum cine se mai muta?"intreaba acesta, aratand spre oamenii care carau tot felul de cutii in casa din fata noastra.
"Asta incerc sa aflu. Habar n-am."
"Hey! Aici erati!"ne intoarcem eu si Ethan, dand de ceilalti doi.
"Ethan, sper ca o sa discuti cu iubita ta. Daca se mai intampla, va dau afara si faceti sex in in gradina."spun eu, Sage facand ochii mari."Ce?! Adorm greu."
"Cine se muta? Barbie si Ken?!"intreaba Blake sarcastic, aratand spre canapeaua roz care imi provoca greata.
"Mai lipseste masina roz si..."nici nu termin fraza, in fata noastra aparand o decapotabila roz, condusa de o blonda plina de botox, si un baiat.
"Te rog doamne, spune-mi ca aceea nu este Lissa, cea care vrea sa faca sex cu mine!?"striga Blake, cazand in genunchi.
"Cine?!"intreb eu, nestiind cine este această Lissa.
"Blake Miller?! Nu se poate! OMG!"tipa blonda, sarind peste Blake, mie spargandu-mi timpan cu vocea ei pitigaiata.
"Pentru prima data in viata as da orice sa fiu surda."spun eu sarcastic, facand cativa pasi spre masina."Te rog frumos sa-ti iei blonda de pe peluza mea pana nu o fac un curcan de Ziua Recunostintei cu o peruca multicolora, si crede-ma, sunt in stare de asa ceva."ii spun eu baiatului care coboara din masina.
CITEȘTI
Gardiana-Volumul II:Reintoarcerea gardianei
Fantasy"O credeam moarta. Cu totii am crezut-o moarta. Am vazut-o. Am vazut cum s-a scrificat pentru toti. Cum i-a invocat si s-a dezintegrat. Dar, fara sa ne dam seama, ea a venit la noi. Parca a fost o pasare Phoenix. A renascut din cenusa si a devenit m...