Capitolul XIX:Suntem elementari, nu se termina totul aici
Viata are mereu surprize pentru noi. Unele mai neplacute decat altele. Conteaza cum interpretezi fiecare surpriza. Poate esti un om optimist, ce i-a totul bun, sau un depresiv ce considera ca si salata este un lucru rau. Ei bine, eu habar n-am cum sa interpretez surprizele vietii.
"Credeti ca va fuctiona?"intreaba Blake, uitandu-se la ce isi noteaza Clement.
"E incredibila acest scut. Uita-ti!"striga Clement, aratandu-ne pe laptop-ul lui."Particulele de apa devin solide, exact ca piatra, ca mai apoi sa devina particule de foc. Si se intampla cu o viteza incredibila."ne explica el.
"Sunt elementele. Tot ce ai mentionat pana acum au fost foc, apa si viteza."ii raspunde Sage.
"Atunci de ce s-au transformat in pietre?"intreaba Putin.
"Elementarul de piatra? Poate sa existe si elementarul timpului. Nimeni nu stie cate elemente au existat."constat eu.
"E pur si simplu fascinant. Sunteti niste minuni ale naturii!"tipa Clement fascinat.
"Clement, nu le da idei!"tipa Ethan, dandu-i una peste ceafa.
"Deci, Clement, presupui ca daca atingem scutul,"aratand spre scutul din fata noastra,"o sa-l distrugem, fiind mult prea slab sa ne tina si noua puterile?"intreb.
"Teoretic, da. Practic, nu stiu."spune, luandu-si lucrurile.
"Atunci, sa o facem. Fiecare intr-un colt diferit. Ne punem palma pe scut cand zic. Inteles?"ii intreb pe cei trei, ei aproband."Sa va dati mai in spate, nu stim ce se poate intampla."ei conformandu-se, mergand mult mai in spate.
"A fost frumos sa fim elementari. Am facut multe chestii."spune Sage, amintindu-si toate intamplarile noastre.
"Cum am invins o rasa, cum o sa invingem alta rasa, cum am facut pace cu oamenii. Atat de multe lucruri."ne aminteste Ethan.
"La trei, ne punem palmele."spune Blake.
"Unu..."
"Doi..."
"Trei!"strig, unindu-ne palmele cu scutul, ameteala lovindu-ne.
Viata nu-ti da surprize frumoase, doar neplacute. Nu o sa-ti dea niciodata surprize frumoase. Vrea sa ne testeze. Vrea sa vada pana unde o sa ajungem ca sa salvam pe cineva. Dar, mai ramane un lucru. Cum ne salvam pe noi?
**********
Lumina se face simtita, deschizand ochii, punandu-mi mana pe ei ca sa ma obisnuiesc cu lumina puternica. Observ ca sunt la mine in pat, insemnand ca am fost inconstienta. Pe noptiera se afla un bilet, care se pare ca este de la Clement.
"Astra, totul a functionat. Scutul a fost distrus, dar energia a fost prea puternica pentru voi si ati lesinat. Ati avut dreptate. Ambreii, cu totii au pierit. Armata i-a gasit respanditi prin intregul glob. Armata v-a dus inapoi, impreuna cu familia Sich.-Clement"
Nu stim niciodata daca o sa fim pregatiti pentru surprizele vietii. Surprizele vietii nu consta in petreceri surpriza, sau cadouri. Aceste surprize au rolul sa ne dea planurile peste cap.
Sunt un om. Nu mai am puteri. Nu mai sunt o elementara. Sunt un simplu om. Nu mai sunt diferita. Sunt ca toti ceilalti.
Sunt un om. Un simplu om.
~Pov.Blake~
Intru in bucatarie, destinatia mea fiind frigiderul. Scot de acolo laptele, luand dintr-un dulap cutia de cereale. Pun totul intr-un castron, incepand sa mananc imediat ce iau si o lingura. Acum cateva zile eram niste elementari, care incercau sa tina totul sub control in lumea supranaturalului. Acum, sunt un simplu om. Nu mai pot patrunde in mintile altora, nu mai pot folosi puterea aerului. Nu mai pot nimic. Pun bolul in chiuveta, gata sa ma intorc in camera mea, si sa-mi plang de mila, dar ma impiedic de scaun, gata sa ma lovesc de perete, dar nu ma trezesc in sufragerie. Ma ridic de pe jos, observand cum mana mea devine transparenta. Ce se intampla?
~Pov.Ethan~
Ies din casa, indreptandu-ma spre curtea din spate. Sage zicea ca vrea sa-mi spuna ceva important, dar dupa ce ne intoarcem din Australia. Acum, o sa traim ca niste oameni normali. Fara magie. Fara puteri. Fara fulgere. Pun mana pe gard, sprijinindu-ma sa deschid poarta, dar aud o voce.
"Buna! Eu sunt Dandy!"striga o voce.
Imi indrept privirea spre gard, vazand ca a prins viata. Sfinte sisoica!
~Pov.Sage~
Stau la pervazul, observand ca floarea din ghiveci s-a ofilit. Nimic nu-mi mai iese bine in ultima vreme. Mi-am pierdut puterile, Astra imi ascunde ceva, si eu trebuie sa-i spun lui Ethan ca am ramas insarcinata, daca nu am pierdut copilul din cauza scutului ala. Dau cu pumnul in pervaz, ridicandu-ma, gata sa ies din camera mea, observand cum pe peretele din fata mea apare o umbra, care devine din ce in ce mai mare, intorcandu-ma, observand cum planta atinge tavanul. Eu am facut asta?
~Pov.Blake~
"Va rog spuneti-mi ca nu s-a intamplat ceva ciudat."spun, oprindu-ma in mijlocul strazii, impreuna cu Ethan si Sage.
"Prin ciudat daca te referi la a ne folosi puterile, arunci bingo!"striga Ethan, Sage dand din maini.
"Inseamna ca suntem inca elementari!"strig, sarind in sus de bucurie impreuna cu cei doi indragostiti."Stai, unde e Astra?"intreb, oprindu-ne din a sari.
O vad pe Astra iesind din casa, fiind destul de obosita. Gata sa o strig, vad cum stranuta, gheata aparand pe strazi, copaci crescand, o cutie postala luand viata si apa din hidrant iesind, Astra uitandu-se mirata la toate cele.
~Pov.Astra~
"Clement, ai zis ca o sa ne pierdem puterile."spun, Clement frecandu-si barbia, semn ca se gandeste.
"Poate efectul nu a fost permanent. Au trecut doar 12 ore."ne informeaza Clement.
"Asta e!"strig, cei patru uitandu-se ciudat la mine."Am ratat un amanunt. Da, elementarii si-au pierdut puterile, dar au fost omorati inainte sa treaca 12 ore."
"Deci, inca suntem elementari."constata Blake.
"Da. Nu as fii suportat sa fiu om. Chiar daca e greu, m-am obisnuit sa fiu elementara."spun, urcand impreuna cu Blake la etaj.
"Trebuie sa-ti spun ceva!"spun, in acelasi timp cu Blake.
"Spune tu primul, Blake."
"Astra, imi amintesc tot ce s-a intamplat in seara cand am fost in club. Nu regret ca am facut dragoste cu tine, Astra!"
"Sunt insarcinata."il intrerup."Sunt insarcinata cu copilul tau. Cu copilul nostru."punandu-mi mainile pe pantec."Te iubesc, Blake Miller."
"Si eu te iubesc, Astra Everdeen."marturiseste Blake, punandu-si mainile peste ale mele."Casatoreste-te cu mine!"
Surprize nu primim numai de la viata, ci si de la persoane. Si noi putem oferi surprize altore. Dar, exista o categorie de surprize care ne uimeste si pe noi.
"Da, ma casatoresc cu tine."
Noi alegem cum sa fie o surpriza. Totul tine de alegeri, iar surprizele depind de alegeri.
Sfarsit!
Si asa se termina si volumul doi. Foarte curand va aparea si volumul trei, care va incheia seria "Gardiana". ^-^
CITEȘTI
Gardiana-Volumul II:Reintoarcerea gardianei
Fantasy"O credeam moarta. Cu totii am crezut-o moarta. Am vazut-o. Am vazut cum s-a scrificat pentru toti. Cum i-a invocat si s-a dezintegrat. Dar, fara sa ne dam seama, ea a venit la noi. Parca a fost o pasare Phoenix. A renascut din cenusa si a devenit m...