Capitolul XVII:La bal?! Nup. La club!

191 17 2
                                    

Capitolul XVII:La bal?! Nup. La club!

"Ashron, unde dracu' esti?!"tip, intrand in casa, dand de Irma ce se uita la Neveste disperate.

"Astra, mai e si Helena in casa!"tipa el la randul lui.

"Du-te dracu' Ashron daca mai esti sub patura ce ti-a facut-o Olivia!"continu sa tip, dand buzna in camera lui.

"Astra, mi-a murit sora. Ce vrei sa fac?! Sa dau bairam si sa cant la mandolina pe mormantul ei?!"
intreaba el ironic.

"Ashron, au trecut doua saptamani de la moarte Oliviei. Doua saptamani."ii repet a zecea mia oara in perioada de cand s-a mutat in casa de langa a mea.

"Astra, mi-a murit sora. Nu sobolanul, nu pisica, nu cainele."

"Ashron, e imposibil sa ai un caine. Varcolacii nu suporta cainii."incercand sa glumesc cu el.

"Astra, ce cauti aici. Cu siguranta nu ai venit aici ca sa imi spui sa ma ridic din pat, ca a trecut ceva timp de la moartea sora-mii si a sufletul ei pereche."ridicandu-se din pat.

"Primarul ne-a invitat la balul tinut de ziua fiicei sale, Christina. Este in seara asta la 20:00. Si nu accept un nu ca refuz."ies, trantind usa, coborand scarile.

"Carlos, de ce nu o ierti pe Bree?! Vroia sa-l apere pe Andrew! Nu vezi ca ii faci rau lui Gabrielle si fiicelor tale!"tipa Irma la televizor, Helena stand in capatul scarilor si uitandu-se ciudat la mama ei.

"Astla, nu-i asa ca tu nu o sa uiti la Neveste dispelate?"intreaba Hel speriate.

"Hel, daca o sa incep sa ma uit, spune-i lui Ethan sa ma omoare, si lui Sage sa faca o coliva buna la inmormantarea mea."razand amandoua la afirmatia mea.

"Astla, o sa ma asigul ca o sa ai cea mai buna coliva."continua Hel, razand in continuare.

"Irma, lasa-l pe Carlos si pregateste-te pentru diseara. Iti explica Ashron!"tip, iesind din casa familiei Sich, intrand in a mea.

"Lasa-ma sa ghicesc. Ashron se afla inca sub patura primita de la Olivia, Irma se uita la Neveste disperate, iar Helena se intreaba cu ce a gresit sa primeasca asa parinti."ma asalteaza Blake imediat ce intru in casa.

"Bingo! Ashron e distrus. Il inteleg, a fost sora lui, dar e alpha-ul suprem. Trebuie sa isi revina. Este aici de doua saptamani. Beta-ul lui nu o sa poata sa faca la nesfarsit treaba unui alpha."trantindu-ma pe canapeaua din sufragerie.

"E greu. Oamenii stiu de existenta noastra. Trebuie sa avem grija. Nu putem sa o dam in bara. Inca mai avem ambreii pe capul nostru."trantindu-se langa mine Blake.

"Macar ambreii mai sunt o problema. Parlamentarii au inceput sa faca legi privind de existenta noastra, iar noi trebuie sa le acceptam. Nu toti oamenii ne-au acceptat."il informez pe Blake.

"Astra, legat de noi doi..."incepe Blake, eu intrerupandu-l.

"Blake, stiu ca suntem suflete pereche. Deja m-am saturat de cate ori imi repeti mintal. Trebuie sa ne obisnuim ca suntem suflete pereche. Trebuie sa o luam usor. Nu putem sa ne grabim. Ethan cu Sage si-au dat seama ca sunt suflete pereche cand amandoi aveau varsta de 16 ani. La noi, eu am fost la 18, iar tu la habar n-am. Nu mai esti un vampir, deci nu mai esti nemuritor. Acum imbatranesti exact ca un om, doar mai ai puteri."intrand la mine in cmaera, trantind usa.

Nu mai ramasese nimic din Red Star. Cu totii erau morti. A fost opera ambreilor. E greu sa ne adaptam cu oamenii. Parlamentarii ne-au acceptat, dar ceilalti nu prea. In cartier nu a mai ramas nimeni, doar noi patru si familia Sich, ce a venit aici imediat ce a murit Olivia. Era seara perfecta in care Ashron putea sa uite de moartea surorii lui si sa mearga la o petrecere. Adica la un bal. Adica trebuie sa port pantofi. Rahat!

*******

"Haide Astra! Arati fantastic!"imi spune Sage, coborand scarile ce duc in sufragerie.

"Ai avut noroc ca am acceptat sa iau sandale. Eu vroiam tenesi sau bocanci."ii reprosez ajungand la finalul scarilor.

Sage mi-a ales o rochie neagra, pana in pamant, cu spatele gol. Rochia avea modele cu niste pietricele negre pana la talie, ca mai apoi sa fie simpla. Sage m-a convins sa port sandale, iar parul prins intr-un coc, iesind din ele cateva suvite albe si albastre. Sage spunea ca arat fantastic. Cat am fost printre ambrei, nu prea am fost la petreceri. De obicei, purtam blugi si tricouri, uneori si fuste. Nu pot sa ma despart de tenesi si de bocanci. In sufragerie ne asteptau cei doi cavaleri, care, pot sa zi cu mana pe inima, ca aratau traznet. Amandoi,ij costume negre, singura diferenta fiind ca Blake purta o camasa neagra, iar Ethan o camasa albastru inchis. Il plac pe Blake?

********

"Ce ma bucur ca ati venit!"ne intampina primarul, domnul McCall.

"Domnule primar. Multumim pentru invitatie. E o onoare ca ne aflam aici la aniversarea fiicei dumneavoastra."ii raspunde Blake, dand mana cu primarul.

"Christina, fiica mea, trebuie sa fie pe aici pe undeva. Vrea foarte mult sa va cunoasca, si nu va ingrijorati. Nu o sa se intample nimic nefericit."ne informeaza primarul, langa el aparand o adolescenta, cu siguranta fiind fiica ei."Christina, draga mea ei sunt elementarii."ne prezinta domnul McCall fiicei sale.

"Nu se poate. Voi sunteti elementarii! Mi-am dorit mereu sa discutam. Haideti!"ne ia de mana pe mine si Sage si ne trage spre o masa goala,in ur.a noastra aflandu-se cei doi cavaleri, familia Sich si domnul primar.

"Cred ca e fantasric sa fi-ti elementari. Stati. Voi doi sunteti varcolac si vampir, iar ea este hibrid. E cea mai tare petrecere!"aratand spre familia Sich.

"Christina, daca suntem fiinte magice nu inseamna ca suntem nu stiu ce vedete. Poarta-te normal cu noi."ii explica Sage.

"Gemma mi-a trimis mesaj. Oliver, sufletul ei pereche a deschis un club in oras si ne invita si pe noi la inaugurare."citesc cu voce tare mesajul, observand ca mai suntem la masa eu, cei trei si Christina.

"Mai bine la club. E plin de fitosi aici."soune revoltata Christina.

"Trebuie sa plecam de aici neobservati."ne informeaza Ethan, eu dandu-mi o palma mintala.

"Hello! Stiu sa ma teleportez."
spun, in urmatoarea clipa aflandu-ne in fata clubului Seattle GO.

"Sa petrecem!"striga Ethan, intran din club.

Ne indreptam cu totii spre bar, Sage cu Ethan facandu-se nevazuti, Christina ducandu-se imediat pe ringul de dans dupa ce bea un pahar de vodka.

"Dati-mi o sticla de JB si una de vodka."ii spun barmanului, el ducandu-se spre raftul cu bauturi, Blake uitandu-se ciudat la mine."Ce? Din cauza vitezei, ma imbat greu. Oricum, nu va trebuii sa ma aduni de pe jos."luand o gura din sticla de vodka.


~~~~~~~~

Necorectat!

Gardiana-Volumul II:Reintoarcerea gardianeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum