1.Dopis

105 10 0
                                    

Od rozhovoru s Bellou uběhly už čtyři dny. Dora si pořád nevěděla rady. Všichni říkali to samé, co Bella- zabij a přidej se. Ptala se tety Cissy, co má dělat, ale ona taky nevěděla. Tím pádem byla v koncích. V tomhle domě to byl jediný člověk, kterému věřila, kdo jí vždy poradil a měl jí opravdu, upřímně rád a ani on nevěděl.
Teta sama smrtijedkou nebyla, respektive neměla znamení, ale pánovi sloužila stejně, jako její manžel a Bella- narozdíl od nich mu, ale nebyla oddaná. Nevěřila mu.
To ona jí taky řekla, že její rodiče nezemřeli v boji proti mudlům, ale že je zabila "tetinka".

Od chvíle, kdy se ocitla zavřená v téhle místnosti se o ní starala, jako o vlastní dceru a ona sama ji brala jako matku.
******

Z přemýšlení jí vytrhlo zaklepání na okno, kde seděla sova. Lekla se- poslední dopis přišel před sedmi lety, byl z Bradavic- kam nesměla.
Otevřela okno a vzala si od velké sovy pálené dopis. Netrpělivě ho otevřela a začetla se do něj.
_____________________________________

Dobrý den Doro,
z toho, že jste nenastoupila do školy, jsem vyrozuměl, že bude lepší vás kontaktovat, až po čas vaší plnoletosti.
Nejsem si jist, zda vám byly všechny informace podány objektivně a vzhledem k zvláštním schopnostem, které vlastníte, by nebylo dobré, abyste bojovala za něco, v co nejste přesvědčena. Rád vám odpovím na vaše dotazy. Pošlete prosím obratem odpověď.

PS. Až dočtete, dopis se sám zničí...

S pozdravem

Albus Brumbál
____________________________________

Dora měla spoustu otázek. ,,Proč až teď?, Jaké zvláštní schopnosti?, Kdo je Albus Brumbál?, Má mu věřit?, Na jaké je straně?"
Otázky nepřestaly padat a než se stihla zodpovědět první, už se hrnula druhá.
,,Mám co ztratit. Když se s tím člověkem setkám, sice mi odpoví, ale pokud je to léčka, tak přijdu o život . "
Vzala si pergamen a brk začala psát odpověď.
____________________________________

Dobrý den pane Brumbále,
Odpovědi na některé otázky bych slyšela ráda, ale bohužel se nemám jak dostat z domu. Navíc vás neznám, promiňte, ale příliš vám nevěřím.

D.B.
_________________________________
Poslala sovu pryč a vrhla se na vymýšlení plánu, jak se nepřidat k Voldemortovi.
Přemístila se do knihovny. Sice nesložila zkoušku, ale Lucius jí to zařídil na ministerstvu. Navíc už neměla hlídáček, takže by se na to přišlo jen pokud by se to nepovedlo. A to se nestane. Byla hodně chytrá. Znala snad všechna kouzla, která se nacházelo v knihách v celém domě.
Znala formule, uměla přeměňovat věci, zvířata i lidi. Uvařila každý lektvar a poznala každou bylinu. Uměla číst v runách, věštila z čísel. Znala temné i světlé rituály a mocná kouzla.
Její největší zálibou byly souboje. Ale každého kouzelníka po pár kouzlech rozmázla po zdi. V tom si ale libovala jen, když to byla Bella nebo Lucius.
Procházela mezi policemi plnými knih, nakonec vytáhla jednu o magii lásky- přece nemusí pořád jen studovat, ne?- a začetla se do ní.

Nevědomost-POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat