Od čtení ji vyrušilo hlasité prásk přímo za ní. Popadla hůlku a prudce se otočila. Stála tam Bella.
,,Pán nás volá, pojď se mnou."
Řekla to rázně a nesmlouvavě, to pro ni nebylo typické. Dora, ale zachovala klid.
,,Ne, nepůjdu."
,,Půjdeš, nebo tě zabiju!" Myslela to vážně, ale ona už se rozhodla. Sice neví, kvůli čemu je válka a jestli právě tohle není ta správná strana, ale bezdůvodně zabíjet nebude. Nečistá krev není důvod.
,, Asi si vyberu smrt." Řekla a nepěkne se šklebila.
,,Avada kedavra!" Bella začala zhurta. Naštěstí uměla Dora štít, který našla v jedné hodně staré knize. Nevěděla, že by ho znal někdo jiný.
,, Arma Mortem*" zakřičela přes celou knihovnu. Bellu síla toho kouzla vymrštila do vzduchu a odhodila na police s knihami. Zatímco se Bella sbírala z podlahy, Dora doběhla ke dveřím knihovny. Neměla sílu na přemisťování, to kouzlo ji vyčerpalo.
Běžela chodbou do svého pokoje. Musela si vzít své věci, alespoň nejdůležitější potřeby k životu. Konečně tam doběhla.,,Acio" řekla a do ruky jí přiletěla kožená kabelka, na kterou použila nepoznatelné zvětšovací kouzlo. Házela do ní knihy, oblečení, brky a pergamen.
Nakonec už si akorát připla řetízek od tety Cissy s malým hádkem posetým smaragdy a vydala se ze dveří. Zvládla to vše v rekordním čase, takže jí Bella ještě nestihla chytit. Běžela po schodech dolů a v ruce pevně držela hůlku, aby se mohla bránit.
Přímo před ní se jako kouř zhmotnil Lucius. Nebyl to pro ní žádný soupeř. Stačilo ho odzbrojit a bylo už jen na ní, jestli to přežije. Neměla ráda zabíjení, ani jemu by neublížila, takže ho jen spoutala a pokračovala v běhu. Běžela přes salónky a pokoje, srážela a spoutávala další a další smrtijedy než
konečně doběhla k bráně. Čekala tam na ní Bella. Rozhodla se, že bude lepší útočit, než jen útoky odrážet. Používala jen kletby, jejichž následky vyléčilo pár švihnutí hůlkou. Zamířila na Bellinu ruku.
,,Pause*" Bella kletbu ale odrazila a poslala na ní cruciatus. Dora se svíjela v bolestech a slyšela jen Bellin šílený smích.
Najednou bolest ustala a Dora byla schopná vnímat věci okolo. Cissa bojovala se svou sestrou, ale od začátku bylo jasné, že nemá šanci vyhrát. Rychle vstala a šla Cisse na pomoc, ale ta jí strhla k zemi, ta malá chvilka nepozornosti ji stála život. Padla mrtvá k zemi, bez známek života. V Doře se vzedmula vlna nenávisti. Hrdě a nelítostně pozvedla hůlku a pronesla ta dvě smrtící slova.
,,Avada Kedavra"Další kapitola je na světě, doufám, že se vám líbí. K vysvětlení označených slov:
●Arma mortem- štít smrti ( z lat.)
●Pause- lámat ( z Fr.)
Jsou to kouzla mnou vymyšlená, takže ne moc dokonalá, ale snad vás nějak nepohoršila ;)
ČTEŠ
Nevědomost-POZASTAVENO
FanfictionDora Blacková je neteří velké smrtijedky Bellatrix Lestrengrové, která z ní chce mít stoupence Voldemorta. Co se stane, když zjistí, že vše není tak, jak jí teta tvrdila?