3.V lese

88 9 6
                                    

Smrtí paní domu částečně padly i ochrany a Dora se mohla přemístit. Nikdy to nezkoušela, ani neměla šanci, nehnula se odsud.

,,Musím se soustředit na jedno místo. Rychle, za chvíli přijdou."

Dořin svět se smrskl do jedné tečky barev a světla, kterou jí začala neviditelná síla tlačit. Upřímně, nebyl to příjemný pocit a souhlasila s názorem, že se cítí, jako by ji protahovali gumovou hadicí.

Přistání také nebylo zrovna měkké. Zkončila v koruně velkého Smrku, kdesi v  temném lese.

Přičarovala si provaz, zajistila ho kouzlem a ladně se po něm zklouzla.

,,Ale, ale mám společnost." Řekla když zjistila, že okolo stromu je v kruhu rozestavěných tucet kouzelníků. Nemířili na ni hůlkou, ale cítila z nich napětí, neměli problém ji zabít.

,,Smrtijedi asi nejste. To už byste se mě pokusili zabít." Přemýšlela nahlas. Pomocí jednoduchého triku, který ji naučila Cissa, si připravila hůlku a vyčarovala štít. Ničeho si nevšimli.
   Myšlenka na Cissu ji zabolela.
,,Nesmím brečet!" Přikazovala si v duchu. Zároveň si dávala pozor, any nepadly její obrany a někdo se jí nedostal do hlavy.

,,Ne, smrtijedi nejsme." Odpověděla vysoká čarodějka s tuhým drdolem a přísným výrazem. Měla na sobě zelený hábit a na nose brýle.

,,Kdo tedy jste?" Zeptala se. A pohledem si změřila všechny čaroděje. Kromě přísné čarodějky tu byl velice unaveně vypadající kouzelník, nejspíš byl nemocný, malá čarodějka se zrzavými vlasy a její manžel a děti (nejspíš). Co ji překvapilo, byl kouzelník s kamenným výrazem, hákovitým nosem a černými mastnými vlasy. Toho znala. Bellatrix ho neměla ráda.

,,Tohle je smrtijed!" Kývla směrem k němu a zamířila na něj hůlkou.
,,Nevěřím vám! Patříte k nim!" řekla.
On se ani nehnul. Zrzavá čarodějka stáhla Dořinu pozornost  na sebe.

,,Není smrtijed, je to náš špión." Ospravedlňovala Snapeovu přítomnost.

Dora si odfrkla. ,,Promiňte,Madam, ale pokud jste mi sdělila tuto informaci jste za a) úplně hloupá.       Nebo
za b) mě chcete zabít, tudíž je to stejně jedno." Sdělila jí posměšně.
  
Nad poznámkou o hlouposti všichni zrzci sborově zavřeli. Jen ona čarodějka zřejmě pochopila a zčervenala, jako rajče. Jen Snape se nad její poznámkou ušklíbl.

Slovo si vzala ta přísná čarodějka.
,,Ujišťuji vás, slečno, že vás tu nikdo zabít nechce."

Dora se zasmála. ,,Víte, reálnou šanci mě zabít, by měl možná Snape, ale už podle kvality utajení," významně pohlédla na onu zrzku," nemají ostatní šanci v souboji se mnou i jen přežít." Dokončila.

,,Tady má někdo ale pěkně velké ego." Řekl s potlačovaným šklebem Severus.
,,To máš od Luciuse?" Zeptal se.

Dora se dal usmívala. ,,Prosím tě, Snape, Lucík nezabije ani mouchu. Tohle u mě vypěstovala tetička Bellatrix."

Všichni zrzci se sborově nadechli.
Dora se k nim otočila a stale s úsměvem jim oznámila "že z tetičky už nemusí mít strach", z čehož byli vylekaní ještě víc.

,,Kdo tedy jste." Zeptala se znova, ale teď mířila otázku jen na Severuse.

,,Fénixův řád" odpověděl neutrálně.

,,Ano, ano o něm jsem četla v každé druhé knize." Odpověděla sarkasticky.

,,Opak smrtijedů" upřesnil.

,,Hmm, a to jste se jen tak procházeli po lese a když jste viděla člověka na stromě stoupli jste si okolo a tancovali taneček, nebo co jste tu dělali?"

,,Poslal nás pro tebe Brumbál." Řekl.
,,To je ten člověk, který mi poslal dopis!" Pomyslela si Dora.
Na sobě, ale nedala nic znát.

,,Fakt, co když s vami jít nechci?" Zeptala se provokativně.

Cítila, jak se jí Snape zkouší dostat do hlavy.
,,Ani to nezkoušej." Křikla na něj myšlenku a vyhodila ho. Snape se zamračil.

,,Půjdeš s námi i když nebudeš chtít!" Řekla zas ta zrzka.

,, Už jsem říkala, že plácáte blbosti?" Zatvářil se nevině, zatímco vytáhla hůlku. Snape si toho všiml a zaútočil.
Její štít překonal bez problémů.

,,Expeliarmus" mávl hůlkou, ale Dora to bez problémů vykryla a rozhodně nepoužívala stejně neškodná kouzla.

,,Bombarde!"
,,Protego, Sectumsempra" vrátil jí to Snape.
,,Pause" To Snape nestihl a Dora slyšela, jak mu křupla kost v ruce.

Ostatní ještě nepřekonali ani její štít. Aby taky jo. Má ho od Bellatrix, kterou to naučil sám Voldemort. Bylo jasné, že reálnou šanci ji zabít má jen Snape. Jako jediný mohl štít překonat. Rozhodně si tak nefandila, že by zvládla tucet kouzelníků naráz.

Opět se soustředila na přemístění a za chvíli už ji znova vtahoval ten bod. Tentokrát už věděla, kam se přemístí.
Škola Čar a Kouzel- Bradavice.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 09, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nevědomost-POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat