Πάει εδω τελείωσα..κÏÏβω το στήθος μου με τα χÎÏια μου και Ï€Ïοσπαθώ να τον βγάλω από επάνω μου..
?:Κάτσε φÏόνιμη ειπα!
Εγω:Σε παÏακαλώ μην με πειÏάξεις..
Ειπα κλαίγοντας..
?:ΤώÏα τελείωσες..
Το ειπε και αυτός..σε κάποια φάση είχα κλείσει τα μάτια μου σφιχτά.. άκουσα Îναν δυνατό χτÏπο βασικά τον ενιωσα στο μπουτι μου.. μετα απο λίγο στο στήθος.. με βαÏουσες αλÏπητα.. μετά από λίγο είχε σταματήσει να με ακουμπάει..ανοίγω τα μάτια μου και τον βλÎπω ξαπλωμÎνο κάτω με αίματα στο κεφάλι και από επάνω του και ΑÏης να τον βαÏαει!αÏχιζα να κλαίω παÏαπάνω..
ΑÏης:Σε πείÏαξε?!
ΉÏθε ο ΑÏης δίπλα μου και με κοίταξε στα μάτια δακÏισμενος..δεν μποÏουσα να πω τίποτα εκείνη την στιγμή..πεοÏε μία πετσÎτα και την Îβαλε γÏÏο μου..με πείÏε αγκαλιά και άÏχιζε να Ï„ÏÎχει..
Îικ:Τι Îγινε?
Ρώτησε ο Îικος και σταμάτησε τον ΑÏη
ΑÏη:Έλα μαζί μου Ï„ÏŽÏα!
Ευα:Ελενα?
Με Ïωτάει και πιάνει το μÎτωπο μου..
Ευα:Θα ÎÏθω και εγώ!
Ειπε και με πηγαν σπιτι..
ΑÏη: Μείνετε εδώ..
Ειπε όταν άνοιξε την πόÏτα..με πήγε επάνω με ξάπλωσε στο κÏεβάτι και πηγε να μου βάλει μια μπλοÏζα..
Εγω:Μην με πειÏάξεις!
Του φωναξα δυνατά και τότε άνοιξε ή ποÏτα και μπήκε ο Îικος..πήÏε την μπλοÏζα που κÏατοÏσε ο ΑÏης και μου την φόÏεσε..με σκÎπασε και Îκατσε διπλα μου..ενώ εγώ χοθηκα στην αγκαλιά του..ο ΑÏης φεÏγει με νεÏÏα και κλείνει την πόÏτα γÏήγοÏα και δυνατά..
Îικ:Πες μου τι Îγινε και ηÏÎμησε..
Εγω:Δεν..δεν θÎλω να το συζήτηση Îικο..δεν μποÏÏŽ..
Îικ:Δεν πειÏάζει...απλά ηÏÎμησε..
Εγω:Μου θÏμωσε?
Îικ:Ποιος?
Εγω:Ο ΑÏης?
Îικ: Λίγο ναι..
Εγω:Θα τον φÎÏεις εδώ?
Îικ:Εεμ..ναι..
Δίστασε να απαντήσει αλλά σηκώθηκε και πήγε κάτω..Εγω κουÏνιασα λίγο ακόμη και σκεφτόμουν το τι Îγινε Ï€Ïιν λίγα λεπτά..ήταν Îτοιμος να με βιάσει..αλλά ο ΑÏης ήÏθε..ο ΑÏης..αν δεν ήταν αυτος Ï„ÏŽÏα εγώ θα...δεν θÎλω να τα σκεφτομαι..αναιβηκε Ï„ÏÎχοντας ο ΑÏης επανω μπενει γÏήγοÏα μÎσα και ÎÏχεται δίπλα μου..μπενω στην αγκαλιά του και ηÏÎμησα..
Εγω: ΕυχαÏιστώ που ήσουν εκεί..
Του είπα μÎσα στα δάκÏυά μου..
ΑÏης:Μην το σκÎφτεσαι Ï„ÏŽÏα αυτό..
Εγω:Αν δεν ήσουν εσÏ
ΑÏης:Δεν χÏειάζεται να το σκÎφτεσαι Ï„ÏŽÏα εγώ είμαι εδώ..
Εγω:Συγγνώμη για Ï€Ïιν..
ΑÏη:Για πιο Ï€Ïάγμα?
Εγω:Που δεν σε άφησα να βάλεις την μπλοÏζα μου..σε φοβάμαι..μόνο που με μιλουσες Îτσι νόμιζα πως θα με βαÏουσες..
ΑÏη:Δεν θα το Îκανα ποτΠαυτό σε εσÎνα..συγγνώμη που σου μιλουσα Îτσι ήταν επειδή... ζήλευα..
Εγω:Ζηλευες?
ΑÏης:Îαι και ζηλεÏω..νομίζω.. δηλαδή δεν ξÎÏω..
Εγω:Δεν ήξεÏα
ΑÏης:Δεν πειÏάζει Ï„ÏŽÏα ηÏÎμησε..
Ειπε και ξάπλωσε διπλα μου..με αγκάλιασε και με φίλησε στο μÎτωπο..κοιμηθηκα στην αγκαλιά του μÎχÏι το βÏάδυ στης 3:24..ειχα ξυπνήσει στην αγκαλιά του και τον κοιτουσα πόσο ήÏεμος ήταν..
Εγω:ΑÏη..
Τον κουνουσα για να ξυπνήσει..σηκωθηκα γÏηγοÏα και με κοίταξε
ΑÏη:Είσαι καλά?πονάς πουθενά?
Εγω:Όχι δεν ποναω.. νιώθω...ντÏοπή..
ΑÏη:Γιατί?
Εγω:Γιατί..χχχμ..με..με είδες γυμνή..σχεδόν..
ΑÏη:ΚαλÏτεÏα να σε Îβλεπα γυμνή παÏά να σε ακουμποÏσε αυτός!
Εγω:Σωστά..εμμ..
ΑÏη:Τι ÏŽÏα είναι?
Εγω:3:32 το βÏάδυ
ΑÏη:Îαι..εεμ..Ï€ÏÎπει να φÏγω..
Ειπε ενώ σηκώθηκε..
Εγω:Αα εντάξει..
Ειπα ενώ πηγα να σηκωθω αλλά με σταμάτησε..
ΑÏη:Τι κάνεις!
Εγω:ΘÎλω να πάω κάτω..
ΑÏη:Γιατί?
Εγω:ΘÎλω να πιω νεÏÏŒ και να πεÏπατήσω..
ΑÏη:ΣίγουÏα μποÏείς?
Εγω:Îαι..
Ειπα και σηκωθηκα αÏγά με Îπιασε από την μÎση και κατεβεναμε τις σκάλες..κάτω ειδα να κοιμάται ο Îικος και ή Ευα στον καναπÎ..εμεις πηγαμε στην κουζινα και ήπια νεÏÏŒ..
Εγω:Γιατί να φÏγεις?
Ειπα και τον κοίταξα στα μάτια..δεν την πεÏίμενε αυτήν την εÏώτηση..
ΑÏη:Εεμ..γιατί θες να κάτσω?
Εγω:Εεμ..δεν..δεν..ξÎÏω..
ΑÏη:Εντάξει..αλλά εεμ..θα κάτσω..
Τότε εμφανίστηκε Îνα χαμόγελο στο Ï€Ïόσωπο μου..
Εγω:Δεν νυσταζω..
ΑÏη:ΟÏτε και εγω..
Εγω:Χχχμ..την τον Îκανες τον άλλον?
ΑÏη:Τον σαπισα στο ξÏλο..
Εγω:Δεν-
ΑÏη: ΈπÏεπε..γιατί σε πειÏαξε..σε ακοÏμπησε..Îτσι θÎλω να κάνω κάθε φοÏά που βλÎπω τον Îικο με εσÎνα..θα μου πεις?
Εγω:Τι να πω?
ΑÏη:Αν εγινε κάτι με εσÎνα και τον Îικο..
Εγω:Χχχμ..
Του εξηγησα ότι Îγινε και στο Ï„Îλος χτÏπησε υο χÎÏι του στο Ï„ÏαπÎζι..
Εγω:Θα τους ξυπνήσεις!
ΑÏη:Δεν με νοιάζει!Σε πείÏαξε!
Εγω:Δεν με πείÏαξε! Ήμουν μεθυσμÎνη και με ÎφεÏε στο σπίτι!
ΑÏη:Και γιατί δεν σε σταμάτησε πιο νωÏίς?
Εγω:Μου είπε πως δεν μποÏοÏσε..και ότι ήμουν κάπως επετιτικη..και φιλοÏσα ωÏαία..και γενικώς με σκεφτόταν..
ΑÏη:Και εγω δεν θα μποÏουσα να αντυσταθω..
Εγω:Τι?
ΑÏη:ΛÎω του αÏεσεις..
Εγω:Όχι δεν το νομίζω..
ΑÏη:ΕσÎνα σου αÏÎσει?
Εγω:Χχχμ..ξες..ει αι Ï€Î¿Î»Ï Î¼Ï€ÎµÏδεμÎνη πια..
ΑÏη:Τι εννοείς?
Εγω:Εννοώ..ότι..άλλες φοÏÎÏ‚ που με βÏιζεις θÎλω να σε χτυπήσω και άλλες φοÏÎÏ‚ να..να σε φιλήσω..
Ειπα και κοίταξα κάτω..αυτός με κοίταξε κάπως.. ενθουσιώδης..
ΑÏη:Τι..τι εννοείς?
Εγω:Κατάλαβες τι εννοώ..
Ειπα ενώ δεν μποÏοÏσα να τον κοιτάξω στα μάτια.. φεÏγει γÏήγοÏα από το σπίτι κλείνοντας την πόÏτα πίσω του..Ï„Îλεια Εγω του είπα ότι..μου αÏÎσει και αυτός φεÏγει..
Îικ:Είσαι καλα?
Ρώτησε από πίσω ο Îικος..γυÏναω και τον κοιτάζω..ήταν πάλι χωÏίς μπλοÏζα..
Εγω:Îαι εεμ..θα πάω επάνω..
Îικ:Θες να εÏθω και εγω?
Εγω:Εεμ..ναι δεν με πειÏάζει..
Ειπα και με πήγε επανω..είναι ακÏιβώς ίδιοι..ξαπλωσα στο κÏεβάτι..ήÏθε δίπλα μου και με αγκάλιασε..όπως ήμουν τότε που τον φιλοÏσα..Îνιωθα άβολα..αλλά μου αÏεζε..πολÏ..πηγα λιγο πιο πάνω για να τον κοιτάξω στα μάτια..με κοιταξε και αυτός..Îμειναν οι ματιÎÏ‚ μας για Ï€Î¿Î»Ï ÏŽÏα..ήÏθε πιο κοντα μου πηγα και εγώ κοντά του..σαν να ήθελα να με φιλήσει..ή μάλλον ηθελα..αλλά και παλυ με τον ΑÏη?βασικά αυτός δεν μου δίνει σημασία οπότε εγω τι να κάνω για αυτό?Τα χίλια μας ήταν λίγα χιλιοστά μακÏιά.. αναπνεα την αναπνοή του..ήÏθε και με φίλησε αÏγά..γιατί να γίνεται αυτό το Ï€Ïάμα..είχαμε βαθηνει το φιλί..πήγαινε όλο και πιο γÏήγοÏα..είχε ÎÏθει απο από επανω μου και με φιλοÏσε κιαλο..απετιτικα αλλά ωÏαία..
Μπήκε ανάμεσά από τα πόδια μου ενώ με φιλοÏσε..Îβαλα το Îνα μου χÎÏι στην πλάτη του και την πίεσα..άÏχιζε να μου βγάζει την μπλοÏζα ενώ εγώ τον χαιδευα στην πλάτη..καποθα στιγμή σταματάει να με φιλάει και βλÎπει τις μελανιÎÏ‚.. στο στήθος μου και μετά στο μπουτι μου..
Îικ:Σε χτÏπησε?
Ειπε ενώ είχε λαχανιασει..κουνησα το κεφάλι μου θετικά..είχε σταματήσει να με φιλάει..και αολα με κοιτοÏσε στα μάτια..
Îικ:Ελενα..αυτό που γίνεται με εμάς είναι ανεξÎλεγκτο..
Εγω:Îικο κάθε φοÏά που ήμαστε μαζί... φιλιομαστε..
Îικ:Είναι επειδή σε θÎλω..
Ειπε και με φίλησε ξανά απαλά και αÏγά..
Îικ:Αλλά όχι Ï„ÏŽÏα..δεν είσαι θÎση για αυτό..
Εγω:Îαι..
Ξαπλωσε δίπλα μου και ξανά κοιμηθηκα στην αγκαλιά του..~Για κάποιο λόγο αυτό το κεφάλαιο μου άÏεσε πολÏ..~
+Ψηφιστε σχολιαστε για να αναιβασω πιο γÏήγοÏα+*Vote Comment Share*
YOU ARE READING
~Ο Γείτονας~
RomanceΉ Ελενα, 20χρονη που μένει μόνη σε ένα σπίτι στην Χαλκιδικη..ή Χαλκιδικη είναι ενα μέρος με ησυχία χωρίς αμάξια και βαβουρα..ή Ελενα είναι μια όμορφη κοπέλα καλή με όλους εκτός από τον γείτονα της..ο γείτονας της θα την κάνει να χάσει την υπομονή τ...