Με φίλησε με πάθος στα χίλια..δεν ήθελα να σταματήσει αλλά δεν έπρεπε..βαθυνε το φιλί κιαλο..εβαλε τα χέρια του στην μέση μου και με πίεζε..Έβαλα τα χέρια του στο μάγουλο του και τον σταμάτησα απαλά..
Αρη:Μου έλειψε..
Ειπε αναφέροντας στο φιλί..και εμένα..ηθελα τόσο πολύ να τον φιλησω..
Εγω:Αρη..θέλω λιηο χρόνο..
Αρη:Καταλαβαίνω..
Τότε γύρισα στην μεριά του τιμονιού και εβαλα μπρος..Πηγα σπίτι του και σταμάτησα..
Αρη:Θα σε δω στης 12:00
Εγω:Ναι..
Εοπα και έφυγε..Πηγα και εγω συο σπίτι μου και εκατσα στον καναπέ..μετά από λίγο πείρα τηλέφωνο την Μαρια..
Εγω:Δεν χρειάζομαι την μηχανή..
Μαρ:Σίγουρα?
Εγω:Ναι θα έρθω τώρα να στην αφήσω εντάξει?
Μαρ:Οκευ!
Ειπε και το έκλεισε..άντε πάλι έξω..βαριεμαι να πάω αλλά πρέπει..πηγα στο σπίτι της Μαριας και χτύπησα το κουδούνι..
Εγω:Το άφησα στη αυλή..
Μαρ:Ωραία οπότε θες την πέρνεις
Εγω: Ευχαριστώ!
Γιωρ:Μωρό μου ποιος είναι?
Πετάχτηκε ο Γιωργος..έρχεται προς τα εδώ και με βλέπει..
Εγω:Γειά
Εοπα χαμογελαστα..
Γιω:Γειά
Ειιπε ξερά..
Εγω:Εεμ..θα φύγω τώρα
Μαρ:Πεειεμεν λιγο..Γιωργο τι έχεις με την Ελενα και της μιλάς έτσι?
Γιω:Τίποτα..
Μαρ:Φαίνεται στην συμπεριφορά σου Γιωργο
Γιω:Πωωω ρε άσε μας και εσύ..
Ειπε και μοηκε μέσα..
Εγω:Δεν πειράζει αστον εγω μία χαρά είμαι..
Μαρ:Πφφφ καλά..
Ειπε και έκλεισε την πόρτα Εγω μετά πηγα στο σπίτι μου να κάνω ενα μπάνιο..~Το βράδυ~
Ευα:Άντε μαρη θα μου λείψεις..
Εγω:Και εμένα..καληνύχτα
Εοπα και έφυγα..μπηκα στο αυτοκίνητο που ήταν ο Αρης μέσα και βολεφτικα στην θέση και τον κοίταξα
Αρη: Έτοιμη?
Εγω:Ναι..
Αρη:Ωραία
Ειπε και έβαλε μπρος..στον δρόμο δεν λεγαμε τίποτα..ήταν άβολα..
Αρη:Ελενα.
Εγω:Μμ?
Αρη:Σκέφτηκε όλα αυτά που σου είπα?
Εγω:Χχμ.ναι..
Αρη:Και τι λες?
Εγω: Ξέρεις..θέλω να το ξεκαθαρίσω με τον Ίαν..
Αρη:Και Εγω..
Εγω:Εε?
Αρη:Τίποτα..
Ειπε και εγώ?
Εγω:Αρη ειπες και εγώ..με ποιον θα ξεκαθαρίσεις?
Αρη:Εεμ..
Εγω:Κατάλαβα..
Ειπα και γυρισα στο παράθυρο και έβλεπα έξω..και ναι κατάλαβα..είχε άλλη..δεν λέω να του κακιοσω ή κάτι τέτοιο αλλά..πριν..με φιλησε και μου είπε πως θέλει να είμαι μαζί του αλλά τωρα τα έχει με άλλη..
Αρη:Ξέρεις είναι η-
Εγω:Αρη..δεν θέλω να μου εξηγήσεις..γιατί πριν ειπες πως θέλεις να ήμαστε μαζί αφού είσαι με άλλη και την αγαπάς?Για πιο λοηο να την πληγώσεις?
Αρη:Δεν θα την πληγωσω..και δεν τα έχουμε..
Εγω:Εν-εννοεις πως..
Αρη:Την εκμεταλλεύτηκα..
Εγω:Γιατί?
Ειπα θλιμμένη..
Αρη:Γιατί δεν είχα εσένα..Ήμουν χάλια και ας μη το έβλεπες..δεν ξέρεις πως ένιωθα..σε ήθελα εκείνη την στιγμή..τότε έρχεται ή Βιβη και..δεν αντεξα..
Εγω:Ειπες πως δεν θα ξανά γυρίσεις ξανά πίσω..Ειπες πως δεν θα ξανά κάνεις αυτά που έκανες..
Αρη:Τι ξέρω!Τοτε ήμουν μαζί σου και είσαι ή πρώτη μου σχέση που είχα ποτέ!Όταν χωρίσαμε και σε είδα με τον Ίαν δεν αντεξα..
Εγω:Θα είσαι μαζί της τότε..
Αρη:Τι ειπες?
Εγω:Αυτό που άκουσες!Θα έχεις σχέση μαζί της..
Αρη:Το ξέρεις πως δεν νιώθω τίποτα για αυτή
Εγω:Δεν με νοιάζει..αυτή νιώθει και εσύ την εκμεταλλεύτηκες..
Αρη:Όχι αυτό δεν θα το κάνω
Εγω:Και να το κάνεις ή να μην το κάνεις δεν θα αλλάξει τίποτα..
Ειπα ψυχρά..τότε σταματάει το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου και με κοιτάει.
Αρη:ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΥΙΓΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ..ΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΙΑ?ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΧΩΡΊΣ ΕΣΕΝΑ!
Εγω:ΝΑ ΜΗΝ ΠΉΓΑΙΝΕΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!
Αρη:ΠΟΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ..
Ειπε και βγήκε από το αυτοκίνητο..γαμωτο..δεν θέλω να μαλωνουμε αλλά αυτό που έκανε δεν μου άρεσε καθόλου..Ειπε οως δεν θα το έκανε ποτε ξανά..τότε βγαινω και τον βλεπω να καπνίζει..το ξανά άρχισε..Πηγα μπροστά του και του ο πέταξα..
Αρη:Τι κανεις!?
Εγω:Από ποτέ καπνίζεις?
Αρη:Να μην σε νοιαζει..
Εοπε καο ξανά άναψε ένα άλλο..
Εγω:Δεν σε αναγνώριζε πια..
Αρη:Εσύ με καταντας έτσι..
Εγω:Ναι Εγω φταιω τώρα!
Αρη:Ναι εσύ φταις!Εσύ με αλλαξες..εσύ με έκανες να μη περνώ το μυαλό μου από εσένα..εσύ με έκανες να ερωτευτω!
Εγω:Δηλαδή θα ήταν καλύτερα να γαμας πουτανες (Σορρυ) να μην νιώθεις τίποτα!Εε?
Αρη:Ναι! Ειναι πολύ καλητερα γιατί δεν έχω εσένα να σε κυνηγάω!
Εγω:Πολύ καλά τότε άφησε με ήσυχη!
Τι λέω μωρέ?!Αφού τον αγαπάω..αλλά αυτός..αλλαξε πάει τέλειωσε..
Εγω:Και μετά λες πως με αγαπάς..
Αρη: Αγάπη καο μαλακιες..ειπε και μοηκε στο αυτοκίνητο..
Το'ξερα
Εγω:Σαγ-σαγαπαω..
Ειπα ψυθηριστα..εκατσα κάτω και εκλαιγα βουβα..γιατί μου γα έλεγα όλα αυτά πριν?Νιώθω κάτι χέρια να με αγκαλιάζουν και να με σηκώνουν..
Εγω:Παραταμε!
Ειπα και τον κοίταξα δακρυσμένη στα μάτια..με ειδε σοκαρισμένος..
Εγω:Δε αντέχεις πια να με λες ψέματα?!Τι θες πια από εμένα?Με λες πως με αγαπάς και μετά με βριζεις!Θες να γυρίσουμε όπως παλιά?
Αρη:Μπες μέσα..
Εγω:Όχι ασε με..
Αρη:Θέλεις να μείνεις εδώ μόνη σου?
Εγω:Γιατι θα το κάνεις?
Κατέβασε το κεφάλι του και μοηκε στο αυτοκίνητο ξανά..μετά από λίγο μπηκα μέσα και τον κοξταξα με νεύρα..
Εγω:Δεν σε καταλαβαίνω πια!Για πιο λοηο να μου συμπερηφερεσε έτσι? Υποτίθεται με αγαπάς!Και ναι να σου οω και εγώ κάτι?Ναι και εγώ σε αγαπάω και εγω ειμαι ερωτευμένη μαζί σου..τελος!δεν θέλω να ξανά συζητήσω κάτι τέτοιο μαζί σου..πολύ απλά ξεκινα πήγαινέμε θεσσαλονικη και μετά φύγε..
Ειπα ψυχρά και γρήγορα και τότε με κοίταξε στα μάτια..μετά από λίγο ξεκίνησε..στην διαδρομή δεν λέγαμε τίποτα..ήξερε το σπίτι και με πήγε ακριβώς από κάτω..ημουν ακόμη με νευρα βγηκαμε έξω ανοιξα ο πορπαγκαζ πάει να πάρει την βαλιτσα του ο Αρης αλλά την απραζω και φεύγω κατευθείαν..χτυπάω το κουδούνι της μαμάς μου και ανοίγει..
Μαμ:Παιδί μου μου ελειψες!
Ειπε και με αγκάλιασε..
Εγω:Και εμένα μαμά
Μαμ:Για κατσε..εσύ κάτι έχεις..
Εγω;Πολλά έχω μαμά..τωρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή εντάξει?
Μαμ:Ναό εντάξει..
Ειπε και κοιταξε κάτω..τι έχει?
Εγω:Μαμ έχεις τίποτε?
Μαμ:Εεμ..όχι!Οαμε για ύπνο!Και άσε τη βαλίτσα σου στο δωμάτιο σου..
Ειπε και πηγα στο δωμάτιο μου να κοιμηθώ..τι θα πρπει να κάνω για να κάνω πια για να μη τον σκέφτομαι?~Τα τααααααα!Σας άρεσε?Ο Αεης βλέπετε άλλαξε..ή όχι?😏πολλά και διαφορα θα γίνουν στο επόμενο κεφάλαιο!Τι θα κάνει ο Αρης νομιζεται?Θα γίνει όπως παλιά ή θα παραμένει έτσι οπως είναι τώρα..{Δηλαδή καλος και τέτοια}Σχολιαστε!~
*Vote Comment Share*
YOU ARE READING
~Ο Γείτονας~
RomanceΉ Ελενα, 20χρονη που μένει μόνη σε ένα σπίτι στην Χαλκιδικη..ή Χαλκιδικη είναι ενα μέρος με ησυχία χωρίς αμάξια και βαβουρα..ή Ελενα είναι μια όμορφη κοπέλα καλή με όλους εκτός από τον γείτονα της..ο γείτονας της θα την κάνει να χάσει την υπομονή τ...