1

21 0 2
                                    

A,A,C,B...
Kahretsin 6 yanlışım var!

Merhaba,ben Sıla. Tamam başlangıçlarda pek iyi değilim,ama dinleyin.

Şuan Hocanın sülalesine saydırmakta master yaptığımı ve eğer bizim çocuklar beni güldürmeye devam ederse yine master yapmaya devam edeceğim.

Ya çocuklar siz in sonuçlar ne. Yemin ediyorum Osmanlı imparatorluğu benim notlarım kadar düşmedi.Yemin ediyorum bunu herhangi bir sınavda sorsan koyan çözemez bunu o derece.
Fatih:ben hepsini boş bıraktım,kafa rahat
Zeynep:nem çok nem...
Buda kafayı yedi sonunda.
Derya:hoca geliyo
(Hoca gelir)
Hoca: hiç şaşırmadım konuşmanıza. Sonuçlar ne?
Fatih: hocam benim ne yanlışım,ne de doğrum var.
Zeynep: hocam Ali'nin elmaları beni si...Sevdi.
Ben: bende Elif'in oyunlarına,misketlerine kandım.
Hoca:Salih?
Salih: 1 yanlışım var hocam,oda bu sınava girmek. 4 yanlış hocam.
Hoca: hiç ama hiç şaşırmadım.😒
(Zil çalar )
Ya eğer ben bu sınavda böyleysem üniversite sınavını düşünemiyorum. Ah!
Aklınıza sapık şeyler getirmeyin birine çarptım.
(B=barış )
B: önüne bak be
Sen asıl önüne bak gerizekalı! Ben senin sülalene şimdi öyle bir küfür ederimiz Nihat hoca bile böyle beddua görmemiştir. Çekil yoksa senin o elini bir yerlerden sokar bir yerlerden çıkarırım!
Fatality
B:oha tamam çok özür dilerim.
Bidaha bana çarpmasın umarım dedim ve kasıklarına bir diz atıp gittim. Derya! Bu arada belki şu gerizekalı anlatıcı ben gerizekalı değilim beni kızdırma yoksa seni silerim bu hikayeden tamam ya sakin.

Derya: ya bu kız yemin ediyorum sorunlu ya. Kerem nerde gördünüz mü?
(Kerem deryanın ondan 1 yaş küçük kardeşi)
3. Kişi ağzından
Kerem gelmişti. Kerem onu çağrıldığına göre önemli bir işi olduğunu biliyordu. Onu zaten sadece bunlar için sıla çağırırdı.
Kerem:E ne yapacağım?

..........................................................................................................................................................................

birkaç saat sonra herşey hazırdı. herkez okuldan çıkıyordu. aldığımız su alonlarını atmaya hazırlandık. ve tam barış geçerken içinde su mayonez ve ketçap olan balonlarımızı onun üstüne baktık. kafası iğrenç olmuştu! İntikam alındı!

Hemen koşarak aşağı indim(ama coolca)(ablan star bebeğim)ve barışın yanına geldim. Diğer herkes barışa gülüyorken bende onlara katılmıştım. Sonra hemen keremle 2imiz motora atlayıp gittik.

 1 saat sonra

Evdeki salonda film hazırlakları yapılmıştı. işte şimdi film zamanıydı.Hemen İntershipi koyduk. Harika bir film. Dylan oyunculuğu fazlasıyla iyi yapıyor. Filmi açtık. Popcornlar, cipsler,kolalar... İyiki ben kolay kolay kilo almıyorum.n-Neyse film bitti. zaten bu akşam bütün çocuklar bizde kalıcak. İzin almam gereken bir annem ve babamda yok.  annem öldü ve babamda bir iş gezisinde. Onun için burada kalabilirler. Hemen yatakları hazırladık.Ev biraz zengin evi olduğu ve 4 odası 2 salonu olduğu için can 1 salonda,fatih ve salih bir salonda,Kerem 1 odada Zeynep 1 ben 1 ve derya 1 odada kalıcak. Gecenin saat üçlerine karşı biri gelmeseydi böyle olabilirdi. Selin. Zeynepin küçük kardeşi. Sarhoştu. Hemen salona götürdük. Onun sarhoş olması normalde olan bir şey değildi. Su falan getirdik. Babası öldüğünden beri garip davranıyordu ve kendi içine kapanmıştı. Bu yüzden onunda çok üstüne gitmedik ama birden Zeynep bağırdı.

- Herşeyi geçtim ama geceleri sarhoş olmak ve evde olamamak nasıl birşey ya! Annem zaten zor durumda,Ve sen hiç yardımcı olmuyorsun!Kesin sen hatırlamadığın şeylerde yapmıssındır! Bir daha böyle olursa anneme anlatırım! Selin çok üzülmüştü,gözlerindeki yaşlarbirikti ve yavaşça yanaklarından süzülmeye başladı. Kerem gitti ve ona su falan verdi,Erkekler o barın ismini sorarak Seline birşey yapmışlarmı diye öğrenmeye gittiler. Deryada Zeynebi sakinleşirmeye gitti. Kerem Seline üzülme,bir daha yapmassın, ağlamana değmez diyerek onu avutmaya çalıştı ama bunlar Selini daha fazla ağlatıyordu onun için Kerem ona aniden sıkıca sarıldı ve Selinin ağlaması geçti. Bunların arasında birşey geçecekti. Neyse Zeynep geldiğinde kerem ve selin hala sarılıyordu. Sonra Zeynep gelince hemen çekildiler. Zeynep kardeşine özür dilerim diyerek sarıldı. Erkeklerde geldi. Kimse bir şey yapmamış ama ceketini orda bulmuşlar. Sonra dedim ki

TOPLU SARILMAAAA 

Beraber kocaman sarıldık. Sonra herkez odalara geçti. Selin Zeyneple kaldı ve herkes uyudu.

Delisin Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin