2

8 0 1
                                    

Medya Eren Çakır
Üzgünüm foto çok kalitesiz
SILA
Sabah uyandığımızda uyuyan iki kişi vardı. Kerem ve Selin. Ve garip olanda ikisinin AYNI salonda yatmasıydı. Yanyana değil ama aynı salonda. Sonra bizde zaten nolcak diyerek kahvaltıyı hazırlamaya başladık. Hazırlamak dediysem ben onları seyrediyodum onlar çalışıyodu. Kahvaltı hazır olduğunda onları uyandırdık.Birşey sormadık. Zaten onlar arkadaştı.Bugün Cumartesi olduğu için biryerlere gidelim dedik. Sinema? Olur!

Sihirbazlar Çetesi 2ye gittik. Muhteşem bir film! Neyse sonra Burger Kingte biraz kilo almaya gittik. Derya ve Zeynep yemeyip başka Biryerden salata aldılar. Ben 2 tane gömdüm. Ama hala Selin ve kerem olayı var aklımda . Rahat edemedim bir türlü. Herkes yemeğini bitirince kızların isteğiyle (ben dışında) mağazalara girdik. Başka pek birşey yapmadık.korkuluklardan aşağı sarkıp 1-2 kişinin kafasına buz atmak ve onların bizi yarım saat kovalaması dışında pek birşey yapmadık. Sonra instagramıma girdim. 70 takipçim olmuş. Neyse. Pazartesi günü bizi sıraya Gömcek olan sınav varken çalışmadık. Ama benim ve bizim erkeklerin endişenmeye başlaması lazım. Kızların notları çok mükemmel ve 98 aldım diye üzülen kişileri görünce kağıdı özel yerlerine sokasım geliyo. Ama o ayrı bir konu.
DERYA
Keremi sorguya çekmeden önce biraz telefona baktım 2648 takipçim olmuş. Salona gittim. Kerem zaten orda oturuyordu. Can'ı Sıkılmış yada endişelenmiş gibi bir hali vardı.
Derya:Kerem senle biraz konuşabilirmiyiz?
Kerem:ne hakkında konuşacağız abla ?
Derya: kerem selinden hoşlanıyor musun?
CAN
Burada bizi kimsenin göremeyeceğinden emindim. Deponun içine girdim. Serra yanda bekliyordu. Gelir gelmez dudaklarıma yapıştı. Serrayı kendime doğru çektim. Artık tek bir besen gibiydik,bütünleşmiştik adeta. Sonra nefes almak için dudaklarını dudaklarımdan çekti. Serra çok,çok güzeldi. Siyah saçları ve mavi gözleri,vardı. Her zaman çok şık giyinirdi. Sanki asaletin beden bulmuş haliydi. Ve yaklaşık 1-2 yıldır sevgiliydik. Ve bugün depoda "bazı" şeyler yapacaktık.
20dk sonra
Serra:Mhh.
Can:iğrenç
Tam önümüzde duran cesedi incelerken midemin bulandığını hissetim. Ceset mi? Dediğinizi duyar gibiyim. Onun için konuya geçeceğim. Bu ceset bir postacıya ait. Biri onu öldürmüş. Bir balta izi ve kurt pençesine benzer izler var. Ama bunu doğaüstü bir yaratığın yaptığını düşünmüyoruz .
Serra:*erkek sesiyle* can kalk can can can!!!!
Can:anneni s*kiyim n'oluyo lan!?
Lan ben demeddimmi şu çocuğu böyle uyandırmayın diye. Tüm grup bizim salonda oturuyorduk. Kim telefonla instaya veya wattyse bakıyordu kimi ise telefondan birilerini işletiyordu. Ama herkes kendi halindeydi. Selin ve kerem ise beraber telefonda karikatür bakıp sırıtıyorlardı. Ama Derya hala ortada yoktu. Doğrusu o benim en iyi arkadaşlarımdandı. Babam salondan içeri girdi ve bir geniz hırıtılsıyla, hani şu ıhım ıhım olandan yanlış bir şey yaptığınızda çıkarılan seslerden. Bende efendim baba dedim. Babam beni odasına çağırdığında açıkçası biraz korkmuştum. Odasına girdikten sonra kapıyı kapattım ve babam konuşmaya başladı;
Kızım biliyorsun benim mimar olduğum şirket baya bilinen bir şirket ve sahibi Engin Çakır. Oğlu Eren Çakır senin okuduğun okula gelecek ve onu okulda sen gezdiren sen olurmusun diye sormak için çağırdım.
Bende evet dedim, sadece okulumu gezdir cektim değil mi? Sonra salona döndüm. Salih babamın beni neden odaya çağırdını sordu bende söyledim tüm salon o sırada Ne!? Diye bağırdı. Can ağzındaki içeceği püskürttü.
Salih:sen her magazin dergisinde boy boy çıkan playboy Eren Çakır dan mı bahsediyorsun?
Evet şu playboy olan.... NE!?

Delisin Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin