3

4 0 0
                                    

Oha ve 3 kere oha bal sadece 100 lira. İşte beynimin cenazesi. Neyse lan sanki bana playboy. Gezdiririm olur biter. Zeynep ve Sılanın evine gitmesi gerektiğinden onları eve gönderdik.sonra yine kendi halimizde takıldık. Hala Derya gelmemişti. Tam polisi aramicakken -çünkü neden arayalım- kapı çalındı. Kapıyı açtığımdan gözü kızarmış bir Derya buldum. Herkes başımıza üşüştü. Derya'ya ne olduğunu sorduk ama Derya bize cevap vermeden sessizce koltuğa oturdu. Sessiz olursanız anlatacağım diye adeta fısıldadı. Herkes anında sustu. Erkekler çıksın dedi. Tüm erkekler ısrar etsede Çıkın! Diye bağırdım. Çıktılar ve Derya anlatmaya başladı.
Ertan ile bir restoranttaydık. Sevgilim olacak o piç beni evine davet etti. Bende bana dokunmayacağını sanarak onun evine gittim. Kapıyı kapatır kapatmaz beni öpmeye başladı. Bende sadece öptüğü için birşey olmaz dedim. Ama sonra bluzumu indirmeye başladı ama ben ellerini tuttum. A-ama o benden daha güçlüydü. Zorla bluzumu ve pantolonumu çıkarttı. Ben kendimi kurtarmaya çalışırken onu ittirdim. Sen ne yapıyorsun piç! Diye bağırdım ve bana tokat A-attı... Sonra ise bana döverek tecavüz etti...
Son kelimeleri hıçkırarak ağlamasına neden olmuştu. Ona sıkıca sarıldığımda sırtındaki morarıklıkları gördüm. O piçe cezasını verecektim. Oğlanlara anlatmak istermisin dedim ve oda onlara benim anlatmamı söyledi. Ona bu gece bizde kalabileceğini söyledim. Ona bir yatak hazırlattım ve onun üstünü örttüm. Yarın ilk iş merhemle yaralarını temizleyecektim. Salona geçtim. Bizim erkekler şuan oradaydı. Bana sorar gözlerle baktıktan sonra herşeyi anlattım.
O sürtüğe cezasını verecektik. İlk önce instagramıma bakıp adresini öğrendik. Sonra okuldan 10 kadar benim yandaşım olan erkek alıp yola çıktık. Ayrıca birkaç tanede sahte silah. Ve kapıyı çaldık. Ertan kapıyı açtığı anda 3 kişi silah tutup hemen içeri gir dedik. Hemen içeri girdi. Sonra ellerini başının arkasına koy dedik. Koydu. Lan ne kadar gerizekalı çıkmıştı bu.
3. Kişi Ağzından

Ertan ellerini arkasına koyarak bekledi. Sıla sakin bir şekilde "Neden Derya'yı üzdün" dedi. Ertan;
Lütfen beni bağışlayın, ben-ben öyle yapmak istememiştim.
Sıla bu sefer bağırdı;
O zaman neden kızın bakireliğini aldın gerizekalı!
Ertan: çok, çok özür dile-
Sıla: özür dileyerek onun namusunu temizleyemezsin! Çocuklar,bitirin işini.
Ertan yalvarırken biri silahı Ertan'ın alnına dayadı ve tetiği çekti ama sahte silah olduğu için hiçbirşey olmadı.herkes gülmeye başladı. Ne sandın bizi katilmi diye bağırdı Sıla. Sonra herkes evden çıktı. Ertan ise orada kalakalmıştı.yaşaşın kötüyük puhapuhapuha.
Sıla. Sıla. Sıla. Sıla. Sıla. Sıla. Sıla. Sıla. Sıla
Harika bir okul günü;
1)sınav var ve çalışmadım
2)bir playboya okulu gezdirmek zorundayım
3) Ertan malı bana ürkütücü mesajlar atıp duruyo-telefon numaramı nereden aldığına dair hiçbir fikrim yok-
HARİKA!!!
Üstüme bir kot şort ve üzerinde "fuck off" yazan bir t-Shirt geçirdim.sketcherslarımı da giyince hazırdım. Yaz ayları olduğu için ve 2 hafta sonra okul kapanacağı için çanta almadan çıkmıştım. Ama hala sınavlar vardı. Gerçekten harika. Herkes mahalle ortasında toplandıktan sonra okula gitmeye hazırdık. Okula vardığımızda herkes bana bakıyordu ki bu alışık olmadığım bir şey değildi ama garibime gitti. Can arkana bak gibi bir hareket yaptıktan sonra arkamda bir cüsse hissettim. Arkamı döndüğümde gözlerim bir erkeğin burnuna geliyordu. Oysa boyum normaldi. Tüm olanları kavradığımda ise yaklaşık 1-2 adım geri çekildim. Bu çok bahsettikleri playboy Eren Çakırdı.
"Sanırım sana okulu gezdirmem gerekiyor"
"Evet,şimdi başlayalım. Bana sürtüklük yapan kızlara benzemiyorsundur."
Oha. Lan bana resmen sürtük dedi.
"Umarım sende sadece belinin altını düşünen erkeklerden değilsin."
"Sanırım öyleyim"
Uyarıyorum. Fazla doğruluk kötü ve mide bulandırıcı olabilir. Iyk!
"Fazla iğrençleşmesen tura başlayalım."
"Bencede" dedi ve gezmeye başladık. Bugün ilk 3 ders izinliydim. Bir derste ise bizimkilerin dersi boştu beraber gezdiriyorduk.
Gezdirirken önünden yürüyordum. Tam gidiyorduk ki beni -bilerek- çelme taktı-piç- ve tam onun yüzüne yüzüm geldi. Tam gözünü kapayıp dudaklarını bana yaklaştırırken erkeklik bölgesine tekme -gerçekten sert bir tekme- atıp kolunu arkasına doğru çevirdim. Hiçbirşey yapamaz hale gelmişti. Sonra sırtına bir tekme atıp onu yere düşürdüm.
"Tur Bitti" dedim ve gittim.

Merhaba DS ciler! Daha size bir ad bulamadığım için böyle diyorum.
Hikayem beğeni görürse 3 bölüm daha yayınlayacağım.
😘

Delisin Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin